انتشار خودکار در شبکه های اجتماعی توسط Buffer

انتشار خودکار در شبکه های اجتماعی کاری زمانبر و کسل کننده است ! و معمولا افرادی که مقالاتی را در وب سایت خود درج میکنند با چالش انتشار در شبکه های اجتماعی روبرو هستند .  موضوع انتشار در شبکه های اجتماعی یک راهکار ساده دارد و آن هم استفاده از سرویس Buffer است . بافر یک اپلیکیشن تحت وب  است که نسخه موبایلی آن هم وجود دارد در نسخه رایگان میتواند حداکثر 3 شبکه اجتماعی از بین 6 نوع شبکه ای که دارد را به صورت رایگان به شما میدهد را انتخاب کنید.

شبکه های اجتماعی مرسوم


انتشار در گوگل پلاس ، فیسبوک ، تویتر، لیندکین ، اینستاگرام  و پینتراست از جمله شبکه های پیش فرض سرویس Buffer است اما بازی به اینجا ختم نمی شود در نسخه غیررایگانBuffer  بیش از 50 شبکه دیگر را نیز پشتیبانی میکند و امکاناتی نظر انتشار خودکار RSS وب سایت شما را هم دارد و این فوق العاده است ! شما میتوانید RSS  یا خوراک بخش وبلاگ یا نمونه کارهای خود را به Buffer  اعلام کنید و باقی کار را به Buffer  بسپارید او هر روز آخرین خروجی های وب سایت شما را بدون دخالت شما منتشر میکند  !!

واقعا جای این ابزار در بین همه کسانی که میخواهند در وب سایت یا وبلاگ خود مقالاتی را منتشر کنند خالی است در واقع انتشار در شبکه های اجتماعی مزیت های فوق العاده ای دارد که میتواند رشد کسب و کار شما را به شدت افزایش دهد. در این برنامه زمانبدی ها به 2 دسته تقسیم میشود یک ، همین الان منتشر میکند . دو ، یک تاریخ و ساعت خاص ! افراد حاضر در شبکه های احتماعی خیلی ساده تر شما را می بینند. صفحاتی را که میخواهید به انضمام متن اضافه یا تصویر اضافه در یک ساعت خاص برای کاربران خود منتشر کنید را هم میتوانید در این سرویس مدیریت و اجرا کنید.
گوگل هم برای لینک های که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است امتیاز زیادی قائل است و SEO وب سایت شما یا همان رتبه وب سایت شما با وزن زیادی افزایش پیدا میکند پس با 1 تیر 2 نشان می زنید.از دیگر مزیت خوب این سرویس ارسال گروهی در چندین شبکه است که این خود میتواند بسیار در زمان شما صرفه جوی کند یعنی یک پست را در گوگل پلاس ، فیسبوک ، تویتر و... با یک کلیک منتشر کنید

وب سایت هایی که در وبینه طراحی میشود ابزار مرتبط با این سرویس درج میشود تا کاربران و بازدید کنند گان شما هم بتوانند از این سرویس در انتشار صفحات وب سایت شما استفاده کنند.برای شروع استفاده باید از کجا شروع کرد ؟ کافی است وارد وب سایت https://buffer.com شوید و با ایجاد یک حساب کاربری و افزودن شبکه های اجتماعی خود از بافر لذت ببرید .

 یک نکته بسیار مهم در افزودن شبکه های اجتماعی در این سرویس وجود دارد !  قبل از افزودن شبکه هایی که در ایران مسدود شده اند از ابزارهای (دور زدن ) استفاده کنید و بعد از اضافه شدن نیاز به آن ابزارها نیست ... و بدون دردسر فیلترینگ در همه شبکه های اجتماعی انتشار محتوا را انجام دهید

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید