به جای برند سازی نام خود را برند کنید

تولید محتوای با کیفیت در افزایش توجه کاربران شما بسیار با اهمیت است ، محتوایی که شما میسازید مانند خوراکی است که برای شخصی تدارک دیده اید ، اگر مورد پسند باشد پاسخ آن را در افزایش نرخ خرید و بازدید بالای سایت خود می گیرید.

در تهیه و تولید محتوا خصوصا در شبکه های اجتماعی سوالات وجود دارد که آیا بهتر است برای برند خود مانند وبینه در همه صفحات اجتماعی فعالیت کنم و باید خیلی سریع نام های کاربری برندم را قبل از اینکه افراد سوء استفاده کن ثبت کنند ثبت کنم ؟ 

قطعا اگر تیمی دارید که میتواند همه صفحات را به درستی مدیریت کند انجام این کار نیز توصیه میشود . اما معمولا سوال دیگری پرسیده میشود که آیا بیل گیتس معروف است یا ماکروسافت ؟ جواب هر دو . اما چرا بیل گیتس فقط روی نام ماکروسافت کار نکرد ؟ و به همان اندازه حضور خودش را پر رنگ تر از قبل نشان داد ! همه ما میدانیم ثبت یک برند یا فعالیت در شبکه های اجتماعی کار خیلی خاصی نیست و با کسب کمی آموزش میتوانیم فعالیت تجاری و برند سازی را برای کسب و کار خود شروع کنیم اما آیا همه مدیران هم مانند بیل گیتس موفق هستند ؟ همه میدانیم که فردی موفق است که تلاش و حوصله زیادی را برای رسیدن به هدف خود به کار بگیرد و اگر مدیر آن سازمان موفق باشد آن سازمان هم موفق است .

پس پیشنهاد من این است که روی معرفی خودتان کار کنید و سعی کنید خودتان را معروف و حرفه ای و متخصص کنید. اینجوری هم برند شما اعتبار میگیره و هم شما میتونید اعتماد کاربران را به برند های مختلفی که دارید جلب کنید . چون این راه حل در سطح شخص می باشد افراد هم راحت تر با شما ارتباط برقرار میکنند و جملات غیررسمی هم میتوانید منتشر کنید و در نهایت مشتری های جدید را به وسیله خودتان وارد شرکت کنید و به قرارداد ختم کنید.

همین طور هم در بازار فعلی متخصصان به اسم شناخته میشوند تا برند و مشتریان به همان اندازه که میوانند با مدیر یا پرسنل ارتباط سریع برقرار کنند این تکنیک شما را به سوی موفقیت شخصی هدایت میکند و از روش برند سازی روی نام شرکت و کمپانی ساده تر است و سریع تر جواب می دهد.

تاثیر برندینگ در کسب و کارهای کوچک

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید