سیستم چرخه وظیفه ها در CRM چیست

وظیفه ها در CRM یا سیستم ارتباط با مشتریان یکی از بخش های مهم CRM سپهر گستر است .
شرکت سپهرگستر با ارائه راه حلی هوشمندانه توانسته تا یک مشتری بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل کند ، با سیستم گردش وظیفه ها میتوانید کارهایتان را طبقه بندی شده در Borad  های مختلف طراحی و پیاده سازی کنید . 
روزانه چندین تماس تلفنی دارید که خیلی ساده تمام می شوند و دیگر نه شما آنها را پیگیری میکنید و نه آنها سراغی از شما نمی گیرد ، در CRM سپهرگستر کافی است که یک تماس تلفنی را در سیستم گردش وظیفه ها وارد کنید. در این سیستم با توجه به هوشی که دارد شما را به سمتی هدایت میکند تا با تکرار به موقع پیگیری ها موفق به تبدیل فرصت ها به مشتری واقعی شوید.
CRM تحت وب سپهر گستر این قابلیت را دارد که فرصت هایی را که از کانال های مختلف وارد سیستم بازاریابی شما میشوند را طبق یک برنامه تکرار شوند خودکار به مشتری واقعی شما تبدیل کند.
اما آیا با تکرار به موقع فرصت ها یک اپراتور میتواند مشتری های جدید را پدید آورد ! در سیستم مدیریت مشتریان سپهر گستر با داشتن حداقل دانش کار کردن با سیستم از راهبری های هوشمندانه آن لذت ببرید . این CRM کار میکند که هر روز شما بدانید باید چه کاری را انجام دهید ، چه کاری را ارجاع دهید و چه کاری به فردا موکول کنید قطعا پیگیری و پیگیر بودن شما را موفق خواهد کرد و به قول معروف جوینده یابنده است.
 




    مطالبی که به شما پیشنهاد میشود
    عضویت در خبرنامه
    صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید