طراحی اپلیکیشن سایت

site to app

اپلیکیشن های موبایل با نصب برای یکبار از بارگذاری ماژول ها و فایل های قالب در هر بار روی گوشی صرف نظر می کند و سریعا با اتصال به اینترنت بدون دریافت فایل های قالب و تصاویر مرتبط محتوای ارسال شده برای مخاطب قابل دسترس است.

طراحی اپلیکیشن سایت راهی ساده تر برای کاربران شما در دسترسی به وب سایت یا خدماتی است که قرار است به آنها ارائه کنید.

روش هایی که می توان وب سایت را به اپلیکیشن تبدیل کرد بسیار زیاد است. برخی از آنها نیز رایگان هستند. این روش ها توسط سایت های خارجی و ایرانی قابل انجام است. به طور مثال سایت https://gonative.io یکی از این سایت ها است. البته مبلغ انجام کار توسط آنها بسیار متفاوت است اما می توان سطح کیفیت را در آنها مقایسه کرد. برخی از آنها سرویس های push notification را به اپ شما اضافه می کنند که بابت این سرویس هزینه های بالاتری هم دریافت می شود البته سرویس های ایرانی مثل پوشه هم این کار را به راحتی انجام می دهند.

در هر صورت تبدیل سایت به اپ موبایل کار خیلی دشواری نیست. این روش از web view استفاده می کند یعنی سایت شما در صفحه ای مشابهه مرورگر باز می شود نه اینکه کل سایت به اپ بومی تبدیل شود. پس لازم است برای گرفتن نتیجه ای بهتر از تبدیل حتما با طراح سایت خود در مورد رفع مشکلات رسپانسیو سایت خود گفتگو کنید. برای شناختن بهتر وب سایت رسپانسیو این مطلب پیشنهاد می شود.

اپلیکشن موبایل در نسخه های مختلفی ارائه می شود. مانند اندروید Android و IOS و ویندوز فون Windows phone که اپلیکیشن سایت میتواند در 3 نسخه با یک محتوا و عمکلرد یکسان ساخته شود. اپلیکیشن موبایل جهت استفاده سایت های خبری، فروشگاهی، شرکتی، خدماتی بازدیدکنندگان سایت را افزایش می دهد و امکان افزودن ویژگی های جدید را به سایت نیز اضافه می کند.

 

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید