طراحی سایت دو یا چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه با رعایت اصول SEO  الزاما نیاز به رعایت قوانین ضروری در طراحی سایت های چند زبانه دارد تا موتورهای جستجو بتوانند سایت را در صفحات مختلف با هر زبانی که کاربر جستجو میکند ایندکس گذاری کنند ، این روش با استفاده از وردپرس و یا طراحی اختصاصی با فریم ورک لاراول به خوبی و با دقت بالا در وبینه انجام می پذیرد. کافی اس که برای دریافت مشاوره در مورد طراحی سایت چند زبانه با کارشناسان ما ارتباط برقرار فرمایید.
 

طراحی سایت دو زبانه

 

نیم نگاهی به اصلی ترین بخش سایت های چند زبانه از نظر seo

مدیریت ساده و هوشمند و ایجاد کد زبان در URL این ویژگی را میدهد که گوگل قادر به تشخیص سایر زبان ها باشد و بتواند انواع ترجمه ها از یک صفحه را ایندکس کند و این موضوع از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است تصویر کنید سایت شما دارای 2 زبان فارسی و انگلیسی است ، محتوای سایت شما در مورد یک محصول تولید شده در کارخانه شماست فردی در اروپا در گوگل به دنبال محصول شما است و با دیدن صفحه انگلیسی میتواند وارد سایت شما در نسخه انگلیسی میشود اما اگر در url پارامتری در خصوص زبان سایت نباشد هیچ گاه صفحات با ترجمه های دیگر بجز ترجمه پیش فرض ایندکس نخواهند شد !
 
به طور مثال اگر شما در تولید مواد دارویی فعالیت می کنید لینک صفحه درباره ما به شکل زیر است
www.site.com/دارو-سازی
و در زبان انگلیسی لینک درباره ما به شکل زیر خواهد بود
 
www.site.com/en/pharmacy
 
در لینک انگلیسی کد زبان en  قبل از آدرس قرار گرفته است و موجب میشود کل سایت به زبان انگلیسی تغییر پیدا کند و این تغییرات در همه صفحات ایجاد میشود و با ایجاد تفاوت لینک با زبان پیش فرض گوگل نیز صفحه را با موفقیت ایندکس گذاری میکند.
 

دسته بندی ها در سایت چند زبانه

بخش دسته بندی میتواند به صورت اشتراکی در همه زبان ها مورد استفاده قرار بگیرد این بخش به این دلیل مشترک است که محتویات و ساختار یکپارچه حفظ شود و برای هر زبان مجبور به تنظیم و کنترل هر ربان نباشید . اما لازم است برای هر زبان ترجمه مخصوص آن را قرار دهید
 

منو ساز با قابلیت مدیریت چند زبانه

منوهای هر زبان با زبان کاملا متفاوت است هم از نظر تعداد منوها و زیرمنو ها و هم از نظر ترجمه ، لازم است در بخش مدیریتی تمهیداتی در نظر گرفته شود که مدیر سایت بتواند برای هر زبان منو های مختلفی را ایجاد کند.
#طراحی سایت

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید