طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای

فروشگاه زنجیره ای به عنوان یک محل فروش کالا که از چندین شعبه در مکان های مختلف تشکیل شده است نیاز به داشتن وب سایت فروشگاهی رسمی و کارآمد دارد. که ما در وبینه با داشتن تجربه طولانی در طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی توانایی ساخت فروشگاه های بزرگ به صورت زنجیره ای را هم داریم . وجود ماژول های یکپارچه و محصولات نرم افزاری متنوع این قابلیت را به شما میدهد که از بخش تولید محتوا و فروش کالا و انبارداری و حتی مباحث بازاریابی و تیکتینگ را با هم برای داشتن یک پنل مدیریتی قدرتمند داشته باشید.

فروشگاه زنجیره ای


طراحی سایت با روشی که از ابتدا بر اساس برنامه نویسی استاندارد صورت می گیرد و از هیچ ماژول یا سیستم مدیریت محتوای رایگان در توسعه و ساخت فروشگاه های زنجیره ای استفاده نمی شود ،لذا با تکنولوژی روز و طراحی مهندسی یک محصول ارزشمند و قابل اطمینان تهیه و تولید میشود.

این سیستم میتواند از راهکار یکپارچه سپهر گستر بهره مند شود و حسابداری تحت وب و انبارداری تحت وب را به صورت آنلاین و یکپارچه بین سایر شعب لینک و هماهنگ باشد . به طور مثال شرکت های فروشنده قطعات یدکی خودرو با داشتن چند شعبه به سادگی میتوانند آمار و محاسبات را به صورت ابری و آنلاین در اختیار داشته باشند.

در راهکار یکپارچه سپهر گستر فروشگاه به صورت فیزیکی و آنلاین در دسترس قرار دارد و برای جلوگیری از مشکلات قطعی اینترنت روش هایی را تعریف کرد که معضل قطعی اینترنت به طور کلی برطرف گردد. فروشگاه میتواند در قالب حسابداری تحت وب نیز قابل استفاده باشد.
 

Abaمرداد 16، 1399

سلام . ما چند تا شعبه از یک فروشگاه داریم که میخواهیم یک وب سایت مرکزی هم داشته باشیم یه چیزی شبیه به افق کوروش . به این صورت که وقتی مشتری سفارش ثبت می کند به نزدیک ترین شعبه ما به صورت سیستمی ارجاع شود و مسئول ان فروشگاه سبد خرید را درب منزل مشتری تحویل دهد . برای داشتن این چنین پروژه ای چقدر هزینه باید کرد ؟
مدیر سایتمرداد 21، 1399

سلام . میتوانید سیستم فروشگاه زنجیره ای را به صورت یکپارچه طراحی یا بازطراحی کنید . البته بخش مالی هم راهکارهای متفاوتی دارد که در وبینه میتوانیم هم راهکاری حسابداری یکپارچه یا API راه پیشنهاد دهیم
رضا

سلام. خداییش خالی نبند. این طور چیزی رو نوشتید و پیاده سازی کردید یا فقط بلوفه
وحید الوندی

سلام آقا رضا باید عرض کنم که واقعیت است و میتوانید سرویس های نرم افزاری که با تکنولوژی بالا توسعه داده ایم را بررسی بفرمایید https://www.webine.ir/link/cms https://www.webine.ir/link/eshop https://www.webine.ir/link/ticketing