نمونه کارهای طراحی سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

عدم استفاده از فروشگاه ساز ها و طراحی اختصاصی با استفاده از فریم ورک لاراول بسیار سخت تر و پر هزینه تر است اما وبینه بعد از سالها فعالیت در حوزه های مختلف فروشگاهی مانند بازاریابی شبکه ای ، فروشکاه های اینترنتی تک سطحی و انواع فروشگاه های جامع و کامل توانسته است به صورت حرفه ای روی طراحی فروشگاه اینتنرتی به صورت اختصاصی مسلط و تونا شود. 

 

مزیت فروشگاه های اینترنتی که به صورت اختصاصی طراحی و تولید می شوند چیست ؟

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است که فعالیتی مشابه شما دارند، حتما طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بطور اختصاصی لازمه موفقیت  کسب و کار شماست. نیازی که به هیچ وجه نمیتوان صرفا با ساخت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز  های آنلاین و رایگان موجود در بازار به آن دست یافت٬ چرا که ظاهر بصری وب سایت شما با طراحی اختصاصی مطابق با نیاز و سلیقه شما است و همچنین اصول افزایش رتبه و سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد.
لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج وبینه درساخت فروشگاه اینترنتی، از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئوی سایت را در نظر می گیرد.
یکی از اهداف مهم هر فروشگاه اینترنتی افزایش رتبه آن سایت در موتورهای جستجوگر مثل گوگل است. از آنجا که قالب های آماده به دلیل مشکلات و عدم مطابقت با استاندارد ها از نظر گوگل و جستجوگرهای دیگر بی کیفیت محسوب می شوند و در رقابت با سایر سایت های موفق امتیاز منفی می گیرند اکیدا توصیه می شود در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود از قالب های آماده استفاده نکنید. قالب های سفارشی از ابتدا بر حسب سلیقه و نیاز شما طراحی می شوند و علاوه بر اینکه طرح گرافیکی آن اختصاصی است ، کد نویسی قالب سایت نیز بصورت اختصاصی و منحصر به فرد برای سایت شما طراحی می گردد. به این ترتیب شما می توانید از نظر قالب سایت امتیاز مثبت موتورهای جستجوگر را کسب کنید.

 

آیا در طراحی اختصاصی میتوان هر آنچه که شما لازم دارید را طراحی و پیاده سازی کرد ؟

به دلیل اختصاصی بودن طراحی و باز بودن دست طراح، به تمام خواسته ها و نیازهای شما پاسخ درست و کارامدی داده خواهد شد.همچنین امکانات خاص مد نظر شما جهت رسیدن به فروش و موفقیت بیشتر، در فروشگاهی که به طور اختصاصی طراحی شده است، بهتر و بیشتر قابل توسعه خواهد بود.‎

 

مقایسه فروشگاه ساز های عمومی مانند مجنتو یا ووکامرنس با فروشگاه اختصاصی  ؟

اگر سیستم مدیریتی فروشگاه اختصاصی به شیوه ای تخصصی و ابداعی توسط سازنده و طراح ایجاد شده باشد که تحلیل قوی در ساخت آن به کار گرفته شده باشد میتواند برای مقاصد تجاری و سطح بالا از آن استفاده کرد امروزه طراحی فروشگاه های اینترنتی با استفاده از فریم ورک های معروفی مانند لاراول رواج پیدا کرده است ، استفاده از فریم ورک ها زمانی کارایی خوبی دارد که اولا مدت طولانی از ساخت آن گذشته باشد و تجربه استفاده درچندین فروشگاه فعال را داشته باشد چرا که این نوع طراحی سطح بالایی از دانش فنی را می طلبد و اگر شخص یا شرکتی سیستم مدیریتی فروشگاه را به صورت اختصاصی آماده داشت باید حداقل این 2 پارامتر را داشته باشد.

 

استفاده از لاراول در طراحی فروشگاه اینترنتی چه مزیت و قابلیتی به کسب و کار شما میدهد؟

مزیتی که نسیب شما میشود داشتن خیال راحت در بهینه ترین شکل ممکن در پروژه شما است این ویژگی به این دلیل اهمیت دارد که فروشگاه های اینترنتی رایج مانند مجنتو یا وردپرس در یک قالب خاص طراحی شده اند و ایجاد تغییرات در آن با محدویت هایی همراه است اما استفاده از لاراول شما را به سمتی هدایت میکند که با جزئیات بسیار بالا و امکانات فراوان کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

یکی از رایج ترین سوالات در انتخاب CMS همین است که وردپرس را انتخاب کنم یا لاراول ؟ اما این سوال نیاز است از کسی پرسیده شود که سالها در حوزه های مختلف تحت وب فعالیت داشته باشد و در طراحی cmd اختصاصی نیز پروژه های موفقی داشته باشد . با نگاهی به لاراول بدست می آورید که لاراول هیچ چیزی به شما ارائه نمیدهد حتی یک بخش ساده مانند ایجاد خبر یا صفحه ثبت یک دیدگاه ! ولی این امکان را به توسعه دهندگان میدهد تا با استفاده از کتابخانه قدرتمندی که دارند و همچنین جامعه بزرگی که در دنیا دارد برای شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی که تمایل دارند از این نوع پروژه ها بهره مند شوند میدهد تا با تحقیق و توسعه CMS اختصاصی فروشگاهی خود را طراحی کنند. 

نسخه ای که در حال حاضر در وبینه توسعه پیدا میکند بر اساس سیستم کنترل نسخه است و به طور متناوب در تیم فنی داخلی در حال توسعه می باشد . خوشبختانه با استقبال فراوان فریم ورک لاراول در ایران و استفاده زیاد آن در انواع طراحی نرم افزارهای تحت وب اکثر پروژه های این شرکت بر پایه لاراول می باشد و ما به طور کامل بر طراحی و توسعه محصولات نرم افزاری ساخت خودمان تساط داریم و در کنار آن سایر پروژه ها مانند حسابداری تحت وب برای فروشگاه های اینترنتی  انبارداری تحت وب و سامانه های خدمات و توسعه فروش و بازاریابی را به شکل حرفه ای ارائه کرده ایم که این بخش ها در سایر سایت ساز ها و CMS های عمومی وجود ندارد.

برخی از ویژگی ها

  • کاملا اختصاصی و طراحی شده  و بدون استفاده از CMS های رایگان مانند پرستاشاب ، مجنتو و... 
  • نمایش کالاها به صورت آنلاین و دسته بندی شده در منو ها و بخش های مختلف سایت طبق طرح گرافیکی
  • اتصال به درگاه های پرداخت همه بانک ها
  • افزودن کالاها به سبد خرید و امکان تغییر تعداد به صورت دلخواه
  • امکان تغییر و افزایش منو های فروشگاه طبق نیاز مدیر سایت
  • نمایش جزئیات کالاها و مشخصات محصولات در صفحه کالا
  • نمایش تعداد قابل خرید برای مصرف کننده روی سایت
  • نمایش قیمت با احتساب ارزش افزوده و سایر مبالغ مرتبط با کالا
  • جستجو در محصولات با استفاده از روش جستجو هوشمند
  • فیلتر پیشرفته محصولات طبق جزئیات کالا در انبار (رنگ – برند – بازه قیمت و...)
  • نمایش پیش فاکتور به مشتری در مراحل پرداخت
  • انتخاب آدرس گیرنده و تعریف چندین آدرس توسط کاربر سایت
  • انتخاب روش های ارسال و مدیریت آنها توسط مدیر و تعیین هزینه ارسال (پیک ، پست و...)
  • ثبت نام و عضویت در فروشگاه 
  • درج لوگو و نماد ها در پایین سایت
  • درج شبکه های اجتماعی در سایت
  • اتصال به سرویس پیامکی و سرویس ها ارسال ایمیل انبوه
  • نمایش فهرست سفارشات و جستجو بر اساس نام کاربری و بازه زمانی
  • جستجو بر اساس وضعیت پرداخت سفارشات / پرداخت شده ، پرداخت نشده
  • نمایش فاکتور با فرمت قابل چاپ A5  قابل روئیت برای مدیر و خریدار در دفتر کار
  • امکان ارسال ایمیل فاکتور بعد از خرید برای خریدار و ارسال پیامک مبنی
  • گزارش در وضعیت سفارشات به همراه مبلغ ، تعداد در بازه های زمانی – امروز – هفته – ماه – سال – کل
  • گزارش فروش بر اساس کد کالا ، و نام کاربری در وضعیت سفارشات 
  • گزارش پر فروش ترین محصولات با تفکیک روز – ماه – سال  در بخش مدیریت 
  • گزارش فروش کل به تفکیک ماه و سال به همراه وضعیت ارسال / ارسال شده یا ارسال شده 
  • دسته بندی محصولات به صورت سلسله مراتبی و تو در تو
  • حذف سفارشات و امکان بازیابی سفارشات حذف شده
  • ثبت برند کالاها
  • ثبت رنگ بندی کالاها به همراه کدرنگ 
  • تعریف انواع انبار
  • ثبت کالاها با در نظر گرفتن محل نگهداری (انبار) و واحد اندازه گیری
  • ایجاد زیرمحصول برای کالاها بر اساس رنگ بندی یا سایز بندی
  • تعریف قیمت و تعداد مجزا برای هر زیرمحصول
  • جستجو در فهرست محصولات بر اساس کد
  • اختصاص کد دستی به کالاها توسط مدیرانبار
  • کسر شدن خودکار موجودی بعد از خرید در سایت
  • گزارشات مربوط به برداشت و کاهش تعداد در انبار به همراه تاریخ و زمان 
  • تعیین نقطه سفارش برای هر کالا و نمایش گزارش 
  • تعیین واحد کالا (بسته – کارتن – تک و. ..)
  • طبقه بندی کالا با امکان تعیین سطوح توسط کاربر
  • نواع رسید و حواله
  • لیست رسیدها و لیست حواله ها جهت گزارشگیری براساس کلیه اطلاعات ثبت شده به طور مثال: تاریخ، شماره، تعداد، نوع سند
  • انواع گزارشات كاردكس و موجودی مقداری كالا با محدود کردن: تاریخ، نوع رسید و حواله، کالا، انبار و غیره.
  • گزارشات كاردكس وموجودی ریالی به روش میانگین موزون.
  • لیست فاکتور های خرید جهت گزارشگیری براساس تاریخ، شماره فاکتور، نوع فاکتور، تعداد کالا و غیره.
     
دیدگاه مخاطبان

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید !


عضویت در خبرنامه

صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید