متریال دیزاین Material Design Google

امروزه گوگل به عنوان یکه تاز در عرضه فناوری اطلاعات و رونق تجارت الکترونیک در جهان شمرده میشود. این شرکت طرح ها و ایده های نوینی را ارائه میدهد ،همه  گوگل را به عنوان یک موتور جستجو میشناسند در حالی که امروزه یک شرکت بزرگ در زمینه صنعت هوشمند، درمان هوشمند و تولید دستگاه ها به منظور افزایش طول عمر انسان فعالیت می کند. جاله بدونید شرکت گوگل دیگه گوگل نیست و خود گوگل زیر مجموعه شرکت آلفابیت قرار دارد.

mt

یکی از مهم ترین محصولات گوگل اندروید میباشد . این سیستم عامل موبایل با نسخه های مختلفی ارائه میشود و نسخه های آن با نام های مختلفی مانند ساندویج ، جیلی بیلی ، شکلات و.. عرضه میشود.

پوسه و تم سایت گوگل به همراه نرم افزارهای تحت وب آن از یک چهارچوب مشخص شکل گرفته است که شباهت زیادی به اندروید دارد همچنین راه حل هایی را برای توسعه دهندگان و برنامه نویسیان  تحت عنوان متریال دیزاین فراهم کرده است که در دنیا در حال رشد سریع  است. این شیوه طراحی بسیار ساده است و هر کاربری بدون سردرگرمی با سایت کار می کند و استفاده مفیدی از امکانات میبرد .رابط کاربری کاملا واکنش گراست و آیتم های جدیدی را ارائه میدهد ، گروه وبینه از این شیوه جدید در طراحی های خاص استفاده کرده است.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید