نرم افزار خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروشتحت وب یکی دیگر از محصولات شرکت سپهر گستر بوده که سازگاری کاملی با سایر نرم افزارهای تحت وب این مجموعه از قبیل انبارداری ، حسابداری ، وب سایت و فروشگاه آنلاین دارد ، نرم افزارهای خدمات پس از فروش رفتاری مشابهه نرم افزار CRM دارد و خدماتی را درحوزه مشتری مداری و یا فرایند گارانتی ارائه میکند.

برخی از ویژگی های مهم نرم افزار عبارتند از :

  • مدیریت مشتریان
  • جستجو و فیلتر مشتریان
  • تعریف و ایجاد پرونده مرتبط با مشتری
  • مدیریت رویداد و رخداد ها
  • گروه بندی مشتریان و ایجاد سیاست های کاری مرتبط با مشتریان
  • انبارداری و مدیریت کالاها
  • مدیریت کالا و دسته بندی و کدگذاری به صورت گروهی و تکی
  • مدیریت حسابداری و امور مالی
  • مدیریت بازاریابی و ارتقا افزایش فروش
  • ایجاد برنامه های تشویقی یا تخفیفی برای مشتریان وفادار
  • اتصال به وب سایت جهت ارتباط مشتری از طریق پنل کاربری

اما چرا باید یک نرم افزار جامع را برای مدیریت شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش انتخاب کرد ؟ در بازاری که شرکت های موفقی در آن به ارائه نرم افزار خدمات پس از فروش می پردازند شرکت سپهر گستر با رویکردی جهت و جامع وارد این عرصه شده است و در حال حاضر به طیف وسیعی از مشتریان و شرکت ها خدمت رسانی میکند ، وجود کمبود ها و نقایص در نرم افزارهای موجود یا عدم رضایت مشتریان از خدمت رسانی عامل اصلی ارائه محصولی جدید با عملکردی متفاوت از طرف سپهر گستر شده است. استفاده از تکنولوژی تحت وب و اپلیکیشن موبایل سهولت و کاربری این نرم افزار را دوچندان کرده است.

 

مشاوره خرید نرم افزار خدمات پس از فروش




    مطالبی که به شما پیشنهاد میشود
    عضویت در خبرنامه
    صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید