نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب

نرم افزار قرض الحسنه یکی از زیرمجموعه های نرم افزارهای بانکی و حسابداری است که جهت مدیریت و حسابرسی بسیار ضروری می باشد. باید در نظر داشته باشید که نرم افزار قرض الحسنه اصولا با نرم افزارهای حسابداری متفاوت بوده و می تواند قابلیت هایی داشته باشد که در ماژول پایه حسابدرای وجود ندارد. استفاده از فناوری نرم افزاری به روز در مدیریت امور مالی بسیار دارای اهمیت است و روزانه شاهد ایجاد تغییرات اساسی در سیستم های مالی و نرم افزارهای جدید موبایلی و ابری هستیم.

 

جهت مشاهده وبسایت نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم 

www.gandomsoft.com

 

صفحه پیشخوان نرم افزار قرض الحسنه گندم

 

از الزامات کاربرد پذیری و  ایجاد دسترسی مستقیم به مشتریان استفاده از بستر اینترنت می باشد که تولید نسخه تحت وب و نسخه موبایل نرم افزار تحت وب قرض الحسنه گندم راه را برای استفاده اعضا در هر زمان و مکان فراهم ساخته است و این امر سبب بالاتر رفتن بهره وری و توسعه صندوق ها شده است . اگر شما هم می خواهید این نرم افزار را تست کنید با دریافت نسخه دمو و با گرفتن مشاوره در بخش فروش این نرم افزار تحت وب را به صورت رایگان استفاده کنید. 

ساختار فنی این سیستم به صورتی طراحی شده است که هم می تواند به صورت 100% آنلاین و 100% آفلاین و هم به صورت آنلاین و آفلاین یعنی در شبکه اینترنت یا اینترانت یا محلی مورد استفاده قرار بگیرد. عدم وابستگی به محدودیت های سیستم عامل کامپیوتر و موبایل امکان استفاده را برای هر دستگاهی فراهم می کند . کاهش هزینه های توسعه سخت افزاری و عدم نیاز نصب و راه اندازی روی هر کامپیوتر باعث بالا رفتن میزان کارایی در شبکه بوده و تنها لازم به نصب یکی از مرورگرهای گوگل کروم یا فایرفاکس دارد.

استفاده نرم افزار قرض الحسنه در شبکه اینترنت و اینترانت

 

در این نرم افزار هر مشتری یک حساب کاربری منحصر به فرد دارد که همه گزارش ها و فعالیت های اصلی را زیر نظر بگیرد تا با حذف مراجعات حضوری و تماس های تلفنی کارها سریع تر و ساده تر انجام شود و با امکان ورود به حساب خود از طریق اینترنت آخرین وضعیت حساب خود اعم از بدهی و صورت حسابهای شخصی را مشاهده و بررسی کند . 

اتصال به درگاه های بانکی آنلاین و تاثیر پرداخت به صورت لحظه ای روی حساب مشتری مزیت دیگر نرم افزار تحت وب گندم است. شما می تواند انواع ماژول های درگاه پرداخت را برای صندوق در نظر بگیرد و هر مشتری می تواند چندین حساب یا چندین حق عضویت را فقط با یک حساب کاربری  داشته باشد و در موعد پرداخت ها حق عضویت های مختلف را پرداخت کند. همچنین گزارشات مدیریتی فراوانی دارد که برای همه صندوق های قرض الحسنه ضروری و مهم است.

این نرم افزار برای اولین بار در سال 1394 رونمایی شد و سپس با اضافه شدن خریدارهای آن و درخواست های مختلف توانستیم این نرم افزار را با هدف ارائه خدمات بانکی و قرض الحسنه و شفاف سازی فعالیت صندوق های قرض الحسنه طراحی و تولید کنیم. حذف محدودیت های جغرافیایی رکن اصلی هر نرم افزار ابری است و با پیشرفت امنیت می توانید با خیال آسوده از این سیستم به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید .

این نرم افزار قرض الحسنه برای چه افرادی کاربردی است ؟ 

جامعه هدف مشتریان این نرم افزار، صندوق های قرض الحسنه با رویکرد خانوادگی، سازمانی یا شرکتی است که طبق رویه معمول در صندوق های قرض الحسنه مبلغی را ماهیانه بابت پس انداز مشتری ذخیره می کنند و به اعضا صندوق وام پرداخت می شود. 

شعار این نرم افزار این است که بدون دانش حسابداری صندوق قرض الحسنه خود را مدیریت و ساده کنید ! همانطور که در متن آن پیداست دارای طراحی ساده و اجرای عملیات نرم افزار به صورت خودکار و اتوماتیک است . دقیقا کاری که حسابدارها انجام میدهند و اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید مشکلات زیادی را با سایر نرم افزارهای مالی خواهید داشت . 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم

1- کاملا تحت وب و بدون نیاز به نصب و نگهداری

2- قابل استفاده در همه شبکه ها (اینترنت - اینترانت - Lan)

3- بسیار سبک و سریع

4- امن و قابل اعتماد 

5- دائما در حال به روزرسانی و توسعه توسط تیم فنی 

6- امکان ورود اعضا به کارتابل یا پنل کاربری شخصی

7- نمایش کلیه صورت حساب های هر فرد (قابل استفاده توسط خود شخص و مدیر ) به صورت آنلاین

8- حذف فرم های کاغذی و تبدیل به اسناد الکترونیکی

9- گروه بندی حساب ها و امکان عضویت هر کاربر در چندین گروه 

10- تخصیص تنظیمات پیشرفته روی گروه مشتریان به منظور راهبری مدیر سیستم به صورت خودکار

11- اولین نرم افزار کاملا تحت وب و بدون نیاز به نرم افزار جانبی در ایران

12- محیطی ساده و کاربر پسند

13- قابل اجرا در موبایل و تبلت

14- در نسخه های جدید امکاناتی در جهت حسابداری و مدیریت صندوق های قرض الحسنه به صورت چند شعبه ای افزوده شده است 

 

قاسم ابناوی

نیاز به نرم افزار حسابداری تحت وب
وحید الوندی

سلام جناب ابناوی . نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم یک نرم افزار تحت وب جهت مدیریت حسابداری و امور صندوق های قرض الحسنه است با مراجعه به وب سایت نرم افزار گندم میتوانید این نرم افزار تحت وب را به صورت تستی دریافت کنید
علی باقری

با سلام من مدیر یک صندوق قرض الحسنه خانوادگی هستم که از سال 90 این صندوق تاسیس شده است تصمیم داریم نرم افزاری را که در حال حاضر ویندوزی است را به یک نرم افزار تحت وب تغییر دهیم و با توجه به سابقه ای که نرم افزار گندم در حوزه قرض الحسنه دارد چند سوال دارم ابتدا اینکه آیا امکان وارد کردن اطلاعات قبلی به نرم افزار گندم وجود دارد و نحوه نگهداری و پشتیبانی در این نرم افزار به چه صورت است ؟ با تشکر
وحید الوندی

سلم جناب باقری تشکر بابت انتخاب شما . باید عرض کنم که مهاجرت از یک نرم افزار به نرم افزار دیگر مستلزم وجود ساختار اطلاعاتی هماهنگ با نرم افزار جدید است به طور مثال اگر اعضای صندوق قرض الحسنه شما دارای شماره حساب باشند و اقساط وام هایی که دارند شامل مشخصات (تعداد اقساط - مبلغ قسط - تاریخ اعطا - مبلغ وام ) باشند امکان انتقال وام ها وجود دارد البته هم باید این نکته را در نظر بگیرید که سوابق قدیمی را نباید به نرم افزار جدید منتقل کنید و با نگهداری اسناد به صورت فیزیکی و تنها با انتقال مانده به نرم افزار جدید روش خوبی جهت مهاجرت به نرم افزار قرض الحسنه گندم است
رضا میرزایی

این نرم افزار را چگونه باید خرید ؟
وحید الوندی

سلام . برای خرید این نرم افزار با شماره های درج شده در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید . همچنین قبل از خرید نرم افزار قرض الحسنه نسخه دمو آن را هم بررسی کنید این بررسی باعث میشود دید شما نسبت به شناخت برنامه کامل تر باشد ضمن اینکه بعد از خرید 24 ساعت بعد نرم افزار در دسترس شما قرار خواهد گرفت
مصطفی قربانی

سلام من نسخه آزمایشی گندم راتست کردم امکان ایجاد تغییرات وجود داره؟
وحید الوندی

سلام جناب قربانی نرم افزار گندم یک نرم افزار آماده است که در یک نسخه جامع عرضه میشود در صورتی که تغییرات مورد نیاز شما موجب بهبود و ارتقا نرم افزار گردد انجام میشود