آموزش انتشار زمان بندی شده در اینستاگرام رایگان

اینستاگرام سیاست های خاصی در مورد انتشار دارد که به ایده اصلی آن مرتبط میشود اما برای صاحبان کسب و کار مهم است که بتوانند در چندین شبکه اجتماعی صفحات وب و تصاویر یا ویدئو را بدون نیاز به گوشی و نرم افزار خاصی منتشر کنند و همچنین انتشار پست ها را زمان بندی هم بکنند.  قبلا در مقاله انتشار خودکار در شبکه های اجتماعی مطلبی را منتشر کرده بودیم ! که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید .

آموزش اتصال بافر به اینستاگرام

 

اما برای انتشار در اینستاگرام باید از سرویس Buffer استفاده کنید . این سرویس در وب سایت اصلی آن یعنی buffer.com قابل دسترس است . بعد از ورود به محیط کاربری buffer از بین موارد موجود Instagram را انتخاب کنید و کافی است مراحل زیر را طی کنید.

 

وبینه در 7 مرحله ساده این کار را به شما آموزش میدهد

1- اول از همه پروفایل خود را باید به Bussines تبدیل کنید . در اپلیکیشن اینستاگرام در بخش تنظیمات گزینه Switch to Bussines Account  را انتخاب کنید.

2-بعد از رفتن به مراحل بعدی از شما دسترسی به اکانت Facebook را میخواهد . خوب در ایران برای وارد شدن به Facebook نیازمند استفاده از ابزار خاصی است . بهتر است آن  را روی گوشی خود فعال کنید !!!!

3-بعد از اینکه دسترسی شما به Facebook فراهم شد لازم است که یک صفحه را برای اتصال به اینستاگرام انتخاب کنید. اگر شما صفحه ای در پرفایل facebook خود قبلا ایجاد نکرده اید میتوانید گزینه Create new page را بزنید و موارد مورد نیاز را وارد کنید. در نهایت پروفایل شما به Bussines تغییر پیدا میکند.

4-مجدد به Buffer بر گردید و روی Instagram کلیک کنید . در این مرحله اگر شما اکانت خود را به درستی به bussines  تبدیل کرده باشید وارد مراحل بعدی میشود.

5- در buffer لازم است که یکبار دیگر به اکانت Facebook دسترسی ایجاد شود. شما با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور برای پروفایلی که instagram را به bussines تبدیل کردید وارد سایت Facebook شوید.

6-اگر همه چیز خوب پیش برود شما باید اپلیکیشن Android , IOS وب سایت Buffer را روی گوشی خود نصب کنید و در آن Login شوید.

7-بعد از اینکه شما در اپ وارد شدید روی آخرین گزینه در سایت Buffer  که در خصوص انتخاب نوع App است کلیک کنید و به همین راحتی در 7 مرحله کار را به اتمام برسانید.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید