طراحی سایت با angularjs

طراحی سایت angularjs جدیدترین تکنولوژی و حرفه ای ترین فریم ورک javascript که با قدرت بالایی از سمت گوگل پشتیبانی و توسعه پیدا کرده است.
امروزه طراحی سایت  داینامیک به معنی داشتن پایگاه داده نیست بلکه استفاده از cpu ,ram کامپیوتر کاربر بدون دخالت سرور، سرعت عمل و قدرت وب سایت یا وب اپلیکیشن را به میزان بسیار بالایی افزایش می دهد. angularjs قابلیت هایی را به صفحات استاتیک وب می دهد و مانند روح در کالبد صفحات دمیده می شود. واقعا وجود اینگونه تکنولوژی ها در کشورهای پیشرفته از نظر نرم افزاری و IT مانند هند و کشور های اروپایی و امریکایی از اهمیت و مشتری های زیادی برخوردار است چون تکنولوژی هیچ گاه در یک نقطه ثابت قرار نمی گیرد و دنیا دائم در حال بروز رسانی خود با فناوری های جدید است.
برنامه های PHP از دیدکاربر  هیچ ارتباطی با کاربر ندارد و تنها عملیات مربوط به سرور را انجام می دهد و در قالب کدهای کامپایل شده html,css به مرورگر کاربر منتقل می شوند. تنها پوسته سایت است که کاربر به طور مستقیم با آن در ارتباط است این قسمت به frontend معروف است.
فرض کنید شما قصد راه اندازی یک وب سایت فروش محصولات چاپی را دارید این گونه سایت ها برای ثبت سفارش خود از dropdown های سلسله مراتبی استفاده می کنند و با انتخاب هر گزینه موارد مرتبط با آن در dropdown بعدی ظاهر می شود. از دید سایت های معمولی هیچگاه html ,css به خودی خود نمی توانند این عملیات را انجام بدهند و لازم است که از یک فریم ورک جداگانه استفاده شود. وبینه با تکیه بر دانش و تیم فنی خود ابزارهای را برای اولین بار تولید کرده است که به عنوان یک محصول جدید در سطح کشور با سایر محصولات مشابهه قدرت رقابت را دارد.
طراحی وبسایت می تواند به معنی برپا کردن یک پایگاه اینترنتی جدید باشد یا نوسازی و باز طراحی وب سایت فعلی، استفاده از تکنولوژی جدید همیشه در اولین مرحله نیاز به کسب دانش آن برای مجری پروژه طراحی سایت شماست. دوم تسلط بر اصول و قواعد، اینگونه فعالیت ها منوط به کسب تجربه و سابقه کار در پروژه های قبلی ما را دارد.
از قابلیت های خوب angularjs میتوان به مواردی از قبیل:
استفاده از تبادل داده های دو طرفه یا 2 way data binding و حذف بسیاری از refresh های پیاپی، افزایش امنیت در برنامه های Ajax، جلوگیری از تهدید های امنیتی مانند xss از قابلیت های است که انگولار angularjs با قدرت بسیار زیاد آنها را برای شما فراهم می آورد.
 
یکی از موارد مهم در برنامه نویسی مانند PHP استفاده از یک فریم ورک MVC یا HMVC است. وبینه خود به عنوان یک شرکت طراحی سایت و همگام با تکنولوژی روز از یک فریم ورک MVC بسیار light و سبک برای برنامه نویسی سمت سرور بهره می گیرد. حال angularjs مدل جدیدی را به منظور جداسازی منطق برنامه از کد های html ,css به ما ارائه می دهد. MVW, MVVM, MVC بله سه مدل رسمی در تکنولوژی مهندسی نرم افزار، قطعا استفاده از هر یک از این موارد می تواند قابلیت ها و امکانات وب اپلیکیشن یا نرم افزارهای تحت وب یا میکرو نرم افزارهایی که روی وب سایت شما سوار می شوند را با قدرت بسیار زیاد افزایش دهد. با این ابزارها برنامه هایی که با این اصول طراحی می شوند از 3 لایه سمت سرور و 3 لایه سمت کاربر تشکیل می شوند.
 
با توجه با داشتن مزیت های فراوان اما متاسفانه angular هسته سنگینی دارد و از این نظر فریم ورک های متعددی وارد عرصه رقابت با آن شده اند. VUE.js از مشهور ترین آنها است که ویژگی های angular به همراه برخی از ویژگی های react را با رعایت استاندارد ارائه می کند و در حال حاضر وبینه فریم ورک جاوا اسکریپت خود را به vue.js تغییر داده است.
#طراحی سایت

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید