طراحی پرتال جامع خبرگزاری

سایت های خبرگزاری به دلیل نیاز به سفارشی سازی بالا ترجیجا در همه دنیا با CMS اختصاصی طراحی و راه اندازی میشوند ما در شرکت وبینه با طراحی و سایت این CMS این قابلیت را داذد که انواع وب سایت های خبری با کارایی و امنیت بالا قابل اجرا باشد
 
کارایی بالا ، سبک به منظور باز شدن سریع ، واکنش گرایی با تکنولوژی واکنش سازی، فریم ورک 3 لایه با زبان برنامه نویسی php از ویژگی های این نرم افزار خبرگزاری است .سایت های خبرگزاری که از وردپرس یا جوملا استفاده می کنند تهدید جدی را در کیفیت وب سایت در آینده  به دنبال دارند. به طور مثال اگر وب سایت تبدیل به سایت خبری پربازدیدی شد ونیاز به توسعه یا تغییر سیستم بود مهاجرت به نرم افزار جدیدخبرگزاری با امکانات خاص به سادگی و با هزینه ای پایین امکان پذیر نیست.
 
پرتال جامع خبرگزاری در قالب های متنوعی قابل ارائه است همچنین از ویژگی های پویا استفاده می کند. فشرده سازی حجم صفحات خبری از ویژگی مهم است که ما به آن توجه زیادی می کنیم. منطبق با آخرین تغییرات گوگل در بحث بهینه سازی و SEO توسعه و ارتقاء هسته نرم افزار از خدمات وبینه است که شامل همه نرم افزاری تولید شده تحت وب است قیمت مناسب و ارائه سرویس هاستینگ لینوکس موجب جذب مشتری هایی می شود که از قدرت و امنیت لینوکس نسبت به ویندوز آگاهی دارند.
 
انتقال خبرها از سایر سیستم مدیریت محتوا به همراه خرید نسخه های نرم افزار جامع خبرگزاری وبینه رایگان انجام میشود. اگر وب سایتی خبری دارید و میخواهید مانند سایت های رسمی فعالیت کنید لازم است از پرتال خبرگزاری استفاده کنید تا شما در آینده با کیفیت و قدرت بالایی در مدیریت و کیفیت به فعالیت خود ادامه دهید.
 
طراحی-پرتال-جامع-خبری
ویژگی ها
 
بهره گیری از فناوری های پیشرفته و موفق در صنعت نرم افزار جهان و استفاده از تجربیات پروژه های موفق کلید اصلی کیفیت و کارایی 
 
سرعت ، بهینه بودن ، قابلیت توسعه و امکان معرفی زیر سیستم های جدید
 
استفاده از زبان برنامه نویسی php  پایگاه داده MySQL  وب سرور Apache سیستم عامل Linux 
 
ظرفیت بالای نرم افزار در مقابل بار سنگین ترافیک و عدم افت و کاهش سرعت
 
بسته شدن روش های هک و نفوذ خرابکاران به هسته نرم افزار از قبیل XSS,DDos,SQl injection
 
عدم محدودیت در کار سخت افزار حتی استفاده از سرورهای اختصاصی با پردازنده های موازی بالا و  ram بسیار بالا تا حتی ارزان ترین هاست اشتراکی
 
از آنجا که بزرگترین سرورهای جهان سرورهای لینوکسی هستند و توانایی مدیریت میلیون ها بازدید را در روز دارند ما سرور های لینوکس را به ویندوز ترجیح دادیم و نرم افزار خبرگزاری را روی سرور لینوکس اجرای می کنیم تا درمواقع خاص مانند دوران انتخابات که بار ترافیک سایت های خبری زیاد است مشکلی در اجرا و کارکرد سایت به وجود نیاید.
 
سهولت در کار نرم افزار هم در بخش مدیریت و هم در بخش کاربری از ویژگی های مهم است که در صورت عدم رعایت این ویژگی از طرف طراح نرم افزار مشکلات بسیار در بخش کار با سایت به وجود می آید عملا سایت غیرکاربردی و گیج کننده می شود.
 
قیمت مناسب در بازار رقابتی یکی از مهمترین دلایل فروش و عرضه یک محصول است در ایران به دلیل اینکه رونق چشم گیری در صنعت نرم افزار در حال شکل گیری است بسیاری از شرکت ها و افراد تمایل به داشتن یک سایت کاربری و جامع دارند از سویی ویژگی متنوع موجب افزایش قیمت میشود ما نسخه های مختلفی را با قیمت های مناسب عرضه می کنیم.
 
بدیهی است اگر نرم افزار تحت وب به دلیل هزینه بالای سرور کمتر کسی مایل است ماهیانه حداقل 500 هزار تومان هزینه کند تا وب سایت او کاملا در مدیریت کامل باشد اما برای شرکت هایی که توسعه دهنده نرم افزارهای تحت هستند به دلیل تعداد بالای مشتریان این امکان فراهم می شود که سروری گران قیمت را خریداری کنند و به همه مشتریان به یک اندازه سرویس دهی کنند همچنین بخش پاسخگویی نرم افزار در صورت بروز خطا و یا مشکل احتمالی 24 ساعته پاسخ گو است.
#طراحی سایت #طراحی پرتال

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید