موارد مهم طراحی سایت بازاریابی شبکه

بازاریابی شبکه ای نوعی کسب و کار است که بدون وجود فروشگاه فیزیکی شرکت ها اقدام به فروش از طریق اینترنت می کنند ، بخشی از بازاریابی شبکه ای فروشگاه اینترنتی آن می باشد که باید مواردی را جهت داشتن بهترین کارایی مدنظر قرارداد ، همچنین اگر میخواهید که در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه های بالای کلید واژه های مختلف را داشته باشید بد نیست که مواردی که در مورد SEO در بخش طراحی سایت مد نظر است را مورد توجه قرار دهید.

 

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

 


بازاریابی شبکه ای از هرمی تشکیل شده است که در آن میتوان گزارشات مختلفی را بدست آورد داشتن دقت بالا و نداشتن خطای در محاسبه پورسانت از اقدام هایی می باشد که توسط شرکت طراحی باید به خوبی پیاده سازی شود در ادامه اشاره کوتاهی به 11 بخش  مهم در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای اشاره شده است


1- نمایش فعال ترین یا پرفروش ترین بازاریاب از هر محور یا کل شبکه
2- مجموع فروش هر سطح در هرم یا زیر مجموعه یک بازاریاب
3- نمایش شجره نامه یا Genealogy  که نشانگر زیرمجموعه ها به تفکیک سطوح برای بازاریاب می باشد
4- نمایش جدید ترین افرادی که تازه به زیر مجموعه مستقیم یا غیرمستقیم از هر سطح و هر بازاراب وارد شده اند
5- ایجاد حساب کاربری همچنین داشتن بخش لغو عضویت و رعایت قوانین وزارت صنعت و معد
6- ایجاد و پیگیری تیکت ها و ثبت نارضایتی از شرکت ، یا از بازاراب 
7- مدیریت آدرس های دریافت سفارشات
8- کارت شناسایی بازاریاب 
9- نمایش و امکان پرینت آخرین سوابق خرید و فاکتورها
10- بخش ارسال مدارک و تصویر پرسنلی
11- ویرایش مشخصات کاربری

 

MLM


طراحی منحصر به فرد تاثیر زیادی بر جذب مخاطب سایت شما را دارد و اینکه به راحتی بتوانند با سایت شرکت ارتباط برقرار کنند ، ساده باشد و پیچیدگی های دست و پا گیر نداشته باشد ، رعایت اصول UI/UX در این نوع طراحی بسیار مهم است و می توان با فریم ورک های مرتبط با طراحی سایت خروجی خوبی از طراحی گرفت.

پلن درآمدی شرکت باید در یک صفحه مجزا به صورت گرافیکی ایجاد شود و همه جزئیات و شرایط پلن در آن لحاظ شود چرا که پلن درآمد زایی منتشر شده در سایت از رسمیت کامل برخودرار است و بازاراب ها بر اساس جذابیت پلن های درآمدی اقدام به عضویت و جذب زیرمجموعه خواهند کرد.

طراحی صفحه محصول به صورتی که همه جزئیات را در بر بگیرد ، مثلا عنوان محصول ، کد محصول ، دسته بندی ، تعداد بازدید ، جزئیات و توضیحات ، گالری تصاویر از زوایایی مختلف، بخش ارسال دیدگاه و نظرات . وجود همه این موارد کمک زیادی به بالابردن سطح کیفیت کاری شما خواهد کرد . همچنین شما میتوانید بخش ثبت لایک یا ستاره را برای هر محصول در نظر بگیرید. بیش از 70 درصد بازاریاب ها از اپلیکیشن موبایل یا از مرورگر موبایل برای باز کردن صفحات استفاده میکنند و توجه زیاد به اصول طراحی موبایلی بسیار جدی و مهم است ، رعایت اصول واکنش گرایی و داشتن اپلیکیشن موبایل را در سرلوحه کاری خود قرار دهید. نماد های اعتماد تفاوت کاری بین شرکت های مجاز و غیرمجاز را مشخص میکند داشتن نماد اعتماد الکترونیک ، نماد فعالیت و مجوز بازاریابی شبکه ای از مهم ترین نمادهای کاربردی در بازاریابی شبکه ای می باشد.

شما میتوانید لینک های کاربردی را برای دسترسی ساده تر به بخش های مختلف سایت در فوتر یا هدر سایت درج کنید مثلا در منو بالا میتوانید فهرست محصولات را در نظر بگیرید و در پایین سایت آخرین محصولات و لینک های کاربری را نیز مشخص کنید ، یکی از بخش هایی که جذابیت بیشتری دارد نمایش کاربران فعال با بیشترین فروش شخصی یا خرده فروشی است که حتی میتواند با نمایش عکس پرسنلی و مجموع فروش از اول تا سوم  در صفحه ای جداگانه یا در پایین سایت استفاده کرد.

امینمرداد 22، 1398

کاربردی و مفید بود . هزینه طراحی یک سایت بازاریابی شبکه ای با پلن ساده فقط uni level چقدر هزینه دارد ؟
وحید الوندیمرداد 22، 1398

برآورد هزینه طراحی سایت بازاریابی شبکه ای کمی دشوار است اما برای کسب اطلاعات بیشتر از بخش تماس با ما در ساعات اداری با شرکت ارتباط برقرار کنید و از همکاران مشاوره بگیرد