نرم افزار ثبت سفارش آنلاین تحت وب

نرم افزاری کاربردی جهت ارتباط شعب و نمایندگان فروش از طریق وب با تولید کننده به صورتی که نماینده بتواند، فهرست محصولات و خدمات دفترمرکزی را مشاهده کنند و اقدام به ایجاد فاکتور کند. سیستم ثبت سفارش با روشهای مختلفی به صورت تحت وب اجرا میشود یکی از انها سیستم های فروش اینترنتی است و نوع دیگری ثبت سفارش در قالب مشخص و در میان افراد مشخصی است که تنها افرادی که توسط مدیر سامانه تعریف شده اند قادر به ثبت سفارش هستند .

 

وجود ارتباطات زیاد صاحبان کسب و کار را به سمت استفاده از نرم افزارهای میکنند که عملیات تکراری را ساده و سریع کنند از این رو شرکت نرم افزاری راهکارهایی را دارند که مشکلات کسب و کارها را حل و یا با رویکردی متفاوت حل میکنند به طور مثال استفاده از سیستم تیکت در فرایندهای ثبت سفارش است ، اگر با ماهیت نرم افزارهای ثبت تیکت آشنا نیستید حتما مقاله آشنایی با نرم افزار تیکت را بخوانید . کارکرد اصلی این نرم افزار خیلی ساده است همه فروشندگان و یا خریداران یا نمایندگان و هر شخصی که به نوعی با شما جهت ثبت سفارش ارتباط دارند وارد حساب کاربری خود در سامانه تیکت میشوند و در آن سامانه درخواست خود را پیرو یک تیکت ارسال میکنند . تیکت وارد پروسه های از پیش تعریف شده میشود و میتواند به واحدهای مختلف ارجاع شود و در نهایت فرایند ثبت سفارش اجرا گردد.

ثبت سفارش تحت وب

 

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرد!

جمله ای که بسیار دیده و شنیده اید اما برای برقراری یک ارتباط ساده بدون نیاز به داشتن سایت یا نوشتن نرم افزارهای گران قیمت راهکاری مناسب وجود دارد که به خوبی میتوان اطلاعات مشتریان را جمع آوری یا اطلاعات مشتریان را جمع بندی کرد و در پروسه های مختلف فروش و پشتیبانی کنترل کرد

فروش در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام

حجم بالای سفارشات و حضور میلیونی افراد در شبکه های اجتماعی و نبود ابزار کافی برای ثبت سفارش در آن نرم افزارها میتواند مشکلی باشد که توسط راهکارهای نرم افزاری ثانویه قابل حل باشد.

 

نرم افزار تیکت در ثبت سفارش

 

برخی از ویژگی ها

 

نمایش فهرست محصولات قابل ثبت سفارش
فرم ثبت سفارش کالا به همراه جزئیات شامل عنوان ، بارکد ، تعداد ، قیمت 
مدیریت نماینده ها ، فعال یا غیرفعال سازی 
دسترسی در هر زمان و مکان و توسط هر نوع دستگاه ، موبایل ، تبلت ، رایانه
گزارش گیری از اطلاعات ثبت شده در بازه های زمانی یا ورودی های مختلف
قابلیت اتصال به سامانه های اطلاع رسانی پیامکی حتی به شماره های مسدود شده (دریافت پیامک از سامانه های پیامکی) به منظور اطلاع رسانی از وضعیت سفارشکاملا امن و مطمئن در فضای وب
حذف هزینه های نگهداری سخت افزاری و هزینه های نگهداری سیستم عامل و بدون نیاز به قفل سخت افزاری و از بین رفتن اطلاعات
امکان بکاپ گیری خودکار از اطلاعات روزانه 
امکان استفاده از نسخه اندروید جهت استفاده در موبایل و تبلت
ساده و یادگیری سریع برای کارشناسان و مشتریان

#ثبت سفارش
علیرضا روشنیاسفند 04، 1398

سلام وقت بخیر چه طور میشه دمویی از این محصول ببینیم؟ و یا اسکرین شات از محیط آن
مدیر سایتاسفند 04، 1398

ضمن عرض سلام . این محصول به صورت تحت وب می باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دفتر تماس بگیرد.