نرم افزار فروش اقساطی

نرم افزار فروش اقساطی یک نرم افزار کاربردی بر پایه امور حسابداری جهت مدیریت امور اقساط و دریافت وجه از مشتری است. و بسیاری از مشتریان ترجیح میدهند که خرید خود را قسطی انجام دهند. فروشنده به ازای کالا یا خدماتی که تحویل میدهد کل وجه را به اقساطی مثلا ۶ ماهه تقسم میکند و مشتری هم در موقد مقرر میتواند هر قسط را پرداخت کند.

نرم افزار صندوق قرض الحسنه گندم میتواند به عنوان سیستم فروش اقساطی هم مورد استفاده قرار بگیرد. اگر با رویه صندوق های قرض الحسنه آشنا باشید مشتری بعد از پر کردن فرم ها و تحویل تضامین وام یا وجه نقد دریافت میکند که این موضوع در روش فروش اقساطی به تحویل کالا یا خدمات تغییر می کند، برای این منظور کافی است که شخص بعد از اینکه کالا را دریافت کرد با تحویل تضامین اقساط خود را مشاهده میکند.

فروش اقساطی

رویه تسویه اقساط در سیستم فروش اقساطی به دو شکل می باشد

روش اول ، تسویه چکی

بعد از تسویه چک ها مدیر سیستم میتواند تایید پرداخت هر قسط را با درج شرح پرداخت کند

روش دوم ، تسویه آنلاین

پرداخت آنلاین است و در این روش مشتری شما بعد از پرداخت آنلاین و تسویه کامل بدهی ها نسبت به عودت سفته هایی که در تحویل داده است اقدام نماید. در هر دو شکل فوق میتوانید از نرم افزار فروش اقساطی گندم کمک بگیرید. و مشتری هم در پنل آنلاین خود میتواند وضعیت کلی بدهی های خود را مشاهده نماید. و از طرفی مدیر سیستم هم وضعیت کلی اقساط پرداخت شده و صورت حساب های مالی را مشاهده و بررسی نمایید.

 

برخی از امکانات نرم افزار فروش اقساطی

- قابلیت کنترل تعین کارمزد فروش اقساطی می باشد

- امکان تعریف سود به صورت سرشکن را دارد

- امکان تعیین هر قسط به صورت خودکار و رند سازی در قسط آخر 

- امکان تعریف فاصله بین اقساط بر اساس ماه وجود دارد

- لیست بدهکاران را به مدیر نمایش میدهد 

- امکان ارسال پیامک های اطلاع رسانی در خصوص بدهکاری را دارد

- امکان تعریف مشتریان و دادن دسترسی جهت ورود به پنل با نام کاربری و رمز عبور

- امکان پرداخت آنلاین و تایید خودکار اقساط بدون دخالت مدیر کاملا اتوماتیک

- و سایر امکانات مالی که برای یک مدیر سیستم فروش اقساطی لازم دارد ....

 

کاربرد نرم افزار برای چه کسب و کارهایی است ؟

در واقع همه کسب و کارهایی که به نوعی با روش فروش اقساطی کار میکنند مانند لوازم خانگی ها ، کسب و کارهای خدماتی و... جزو کاربران این نرم افزار باشند. جالب است که با سازوکار تحت وب بودن میتوانید در هر کجا از این برنامه استفاده کنید و هیچ محدودیتی در خصوص اینکه روی سیستم شما نصب گردد و یا مشتری نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی باشد وجود ندارد .

نرم افزار فروش اقساطی گندم

نرم افزار قرض الحسنه و مدیریت فروش اقساطی مورد اعتماد بیش از ۲۰۰ کسب و کار و صندوق قرض الحسنه در سراسر ایران از سال 95 تا به امروز 

جهت دریافت نسخه آزمایشی و مشاهده دمو ، کافی است که وارد وبسایت اصلی نرم افزار فروش اقساطی نرم افزار گندم شوید و کلیه امکانات و لیست مشتریانی که از این نرم افزار استفاده میکنند را هم مشاهده نمایید.

#نرم افزار
رحیمی

دیدگاهم این است که ببینم این نرم افزار از نرم افزار ها خوبتر باشد