نمونه کارهای طراحی سایت

4 روش استفاده از CRM

کدام روش مناسب کسب و کار شماست؟

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در اجرای یک کسب و کار موفق مهم است. رابطه ی بهتر و آسان تر، کسب و کار را اداره و تولید درآمد می کند. بنابراین استفاده از تکنولوژی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری به موفق شدن کسب و کارها کمک خواهد کرد.

راه حل های CRM به چهار دسته گسترده تقسیم می شود:

1. راه حل های برون سپاری شده

ارائه دهندگان خدمات اپلیکیشن می توانند راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری را که مبتنی بر وب هستند برای کسب وکار شما ارائه دهند. اگر شما نیاز به اجرای سریع یک راه حل دارید و شرکت شما مهارت های داخلی لازم را برای به عهده گرفتن کار از "ب" بسم الله ندارد، این رویکردی ایده ال است. همچنین اگر درحال حاضر مشغول به طراحی و سازماندهی تجارت الکترونیک آنلاین می باشید، این روش می تواند راه حل خوبی برای شما باشد.

2. راه حل های از پیش آماده

چندین شرکت نرم افزاری برنامه هایی را پیشنهاد می کنند که با بسته های موجود ترکیب می شوند. نسخه های کوتاه و مختصر شده ی چنین نرم افزاری ممکن است برای کسب وکار های کوچک مناسب باشند. به طور کلی این رویکرد زمانی که شما در حال سرمایه گذاری در بخش های نرم افزار استاندارد هستید، ارزان ترین گزینه است. اشکال کار اینجاست که نرم افزار ممکن است دقیقا آنچه شما می خواهید را همیشه انجام ندهد و شما مجبور شوید برای راحتی و قیمت، این عملکرد دارای نقص را بپذیرید. کلید موفقیت این است که انعطاف پذیر باشید، آن هم بدون مصالحه ی زیاد.

3. راه حل های سفارشی

در راه حل های سفارشی CRM، مشاوران و مهندسان نرم افزار یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را سفارشی خواهند کرد یا نسخه ای سفارشی خواهند ساخت و آن را با نرم افزار موجود ترکیب و یکی خواهند کرد.

این کار می تواند پر هزینه و وقت گیر باشد. اما اگر شما این گزینه را انتخاب کرده اید، اطمینان حاصل کنید که با دقت آنچه را می خواهید مشخص کرده اید. این روش معمولا گران قیمت ترین گزینه است و هزینه ها بسته به آنچه طراح نرم افزارتان میگوید، متفاوت خواهد بود.

4. راه حل های مدیریت شده

چیزی بین دو راه حل سفارشی و برون سپاری که شامل اجاره ی یک مجموعه ی سفارشی از برنامه های CRM به عنوان یک بسته ی مناسب و منحصر به خودتان  می باشد. این روش می تواند مقرون به صرفه باشد اما ممکن است بخاطر ارزان تر بودن مجبور به سازش و مصالحه با برنامه شوید و برخی از عملکرد های خوب برنامه را از دست دهید.

برای دانستن بیشتر درباره ی نرم افزار CRM تحت وب، مزیت های CRM و دلایل خوب بودن CRM برای کسب وکارتان مقالات ما را در وب سایت وبینه دنبال کنید.

دیدگاه مخاطبان

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید !
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار CRM تحت وب CRM وبینه


عضویت در خبرنامه

صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید