به جای برند سازی نام خود را برند کنید

تولید محتوای با کیفیت در افزایش توجه کاربران شما بسیار با اهمیت است ، محتوایی که شما میسازید مانند خوراکی است که برای شخصی تدارک دیده اید ، اگر مورد پسند باشد پاسخ آن را در افزایش نرخ خرید و بازدید بالای سایت خود می گیرید.

در تهیه و تولید محتوا خصوصا در شبکه های اجتماعی سوالات وجود دارد که آیا بهتر است برای برند خود مانند وبینه در همه صفحات اجتماعی فعالیت کنم و باید خیلی سریع نام های کاربری برندم را قبل از اینکه افراد سوء استفاده کن ثبت کنند ثبت کنم ؟ 

قطعا اگر تیمی دارید که میتواند همه صفحات را به درستی مدیریت کند انجام این کار نیز توصیه میشود . اما معمولا سوال دیگری پرسیده میشود که آیا بیل گیتس معروف است یا ماکروسافت ؟ جواب هر دو . اما چرا بیل گیتس فقط روی نام ماکروسافت کار نکرد ؟ و به همان اندازه حضور خودش را پر رنگ تر از قبل نشان داد ! همه ما میدانیم ثبت یک برند یا فعالیت در شبکه های اجتماعی کار خیلی خاصی نیست و با کسب کمی آموزش میتوانیم فعالیت تجاری و برند سازی را برای کسب و کار خود شروع کنیم اما آیا همه مدیران هم مانند بیل گیتس موفق هستند ؟ همه میدانیم که فردی موفق است که تلاش و حوصله زیادی را برای رسیدن به هدف خود به کار بگیرد و اگر مدیر آن سازمان موفق باشد آن سازمان هم موفق است .

پس پیشنهاد من این است که روی معرفی خودتان کار کنید و سعی کنید خودتان را معروف و حرفه ای و متخصص کنید. اینجوری هم برند شما اعتبار میگیره و هم شما میتونید اعتماد کاربران را به برند های مختلفی که دارید جلب کنید . چون این راه حل در سطح شخص می باشد افراد هم راحت تر با شما ارتباط برقرار میکنند و جملات غیررسمی هم میتوانید منتشر کنید و در نهایت مشتری های جدید را به وسیله خودتان وارد شرکت کنید و به قرارداد ختم کنید.

همین طور هم در بازار فعلی متخصصان به اسم شناخته میشوند تا برند و مشتریان به همان اندازه که میوانند با مدیر یا پرسنل ارتباط سریع برقرار کنند این تکنیک شما را به سوی موفقیت شخصی هدایت میکند و از روش برند سازی روی نام شرکت و کمپانی ساده تر است و سریع تر جواب می دهد.

تاثیر برندینگ در کسب و کارهای کوچک

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 طراحی سایت فروشگاه پوشاک
طراحی سایت فروشگاه پوشاک

اگر میخواهید با فروش آنلاین پوشاک یک تجارت موفق بسازید،اولین چیزی که باید در موردش فکر کنید طراحی دق ...

 آموزش برند سازی و بازاریابی اینترنتی
آموزش برند سازی و بازاریابی اینترنتی

شبکه اجتماعی بهترین مکان برای ارائه خدمات آموزشی و تعامل با مشتریان محصولات شما است ، تولیدات و محصو ...

 اهمیت داشتن سایت
اهمیت داشتن سایت

اهمیت داشتن سایت در این است که برند خود را به صورت جدی تر و خاص تری در فضای دیجیتال معرفی میکنید و ن ...

 5 گام برای رقابت با برند های بزرگ در تجارت الکترونیک
5 گام برای رقابت با برند های بزرگ در تجارت الکترونیک

با توجه به همه ی امکانات و فرصت هایی که برند های بزرگ در اختیار دارند ،باز هم امیدی برای برند های کو ...

 به جای unfollw کردن دیگران در فیسبوک آن ها را به یک چرت کوتاه دعوت کنید!
به جای unfollw کردن دیگران در فیسبوک آن ها را به یک چرت کوتاه دعوت کنید!

فیسبوک گزینه ی جدیدی به نام snooze را به برنامه ی خود افزود. با این ویژگی دیگر نیاز به unfollow کرد ...

 ضرورت وجود وبلاگ در وب سایت تجارت الکترونیک شما
ضرورت وجود وبلاگ در وب سایت تجارت الکترونیک شما

وبلاگ یکی از کارآمدترین ابزار در بازاریابی و سئوی وب سایت های تجارت الکترونیک است.شما می توانید در پ ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید