طراحی سایت وردپرس تهران

طراحی وب سایت وردپرس یکی از خدمات ویژه ای است که در مجموعه طراحی وب سایت وبینه با بیش از 8 سال سابقه قابل اجرا و انجام است . در این بسته تصمیم داریم با استفاده از مجموعه متنوعی از طرح ها و قالب های Premium را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان ارائه کنیم. با توجه به سطح بالای استفاده کاربران از موبایل کلیه وب سایت طراحی شده در این شرکت کاملا رسپانسیو بوده و در همه گوشی های موبایل به خوبی بدون بهم ریختگی باز میشود .

طراحی سایت وردپرس تهران



- بخش مدیریت کاملا مستقل با امکان مدیریت وب سایت توسط مشتری
- امکان افزوده صفحات جدید به وب سایت به صورت نامحدود توسط مشتری
- ابزارهای حرفه ای در طراحی و ارائه گرافیک وب سایت 
- معرفی نمونه کارها - محصولات و صفحات تماس با ما 
- معرفی سایت در گوگل
- اتصال به در شبکه های اجتماعی 
-افزودن تصاویر ، ویدئو و.. 

وب سایت ها در قالب های مختلف برای انواع کاربردهای زیر قابل ارائه می باشد
طراحی وب سایت شرکتی
طراحی وب سایت کارخانجات
طراحی وب سایت شخصی
طراحی وب سایت صنعی
طراحی وب سایت آرایشگاه
طراحی وب سایت کشاورزی
طراحی وب سایت پزشکان
طراحی وب سایت مطب
طراحی وب سایت معرفی محصولات 

وردپرس در گذشته در میان دهها CMS مشهور به سختی قابل انتخاب بود نام برخی از آن CMS ها دیگر شنیده نمیشود اما وردپرس توانست به سادگی که در استفاده و به روزرسانی خودش از رقبا پیشی بگیرد و سال به سال بر امنیت و امکانات خود اضافه کند ، در تهران اکثر شرکت ها از وردپرس استفاده میکنند البته در وبینه روش اختصاصی که به webine cms معروف است که به صورت تخصصی در ایران شرکت طراحی و توسعه یافته است میتواند در طراحی سایت های مختلفی اجرا شود اما وردپرس هم مورد استفاده فراوان قرار دارد .

دلیل شکست یک سایت

چرا با رغم ادعای همه که میتوانند سایتی با کارایی و کیفیت طراحی بالا درست کنند اما در نتیجه آنچنان که باید و شاید نیست !

خوب اصلی ترین دلیل روش طراحی در وردپرس است همکاران گرامی از متدهای مختلفی برای ایجاد یک سایت وردپرسی استفاده میکنند که برخی از آنها بدون نیاز به طراحی قابل انجام است البته همه سایت ها قرار نیست تنها به یک روش خاص پیاده سازی شوند برخی از سایت ها طول عمری کوتاه دارند مانند برگزاری یک همایش ! و بعد از برگزاری و پایان همایش عمر سایت هم به پایان میرسد خوب برای این نوع سایت ها هم وردپرس راهکار سریع دارد و برای سایتهای که قرار است سالها فعالیت حرفه ای داشته باشند هم همینطور اما انتخاب بهترین روش طراحی و توسعه که باید توسط افرادی مجرب و با تجربه انجام شود بسیار پر مهم است این کار مانند این است که یک مکانیک چرخ پراید را به تراکتور جابجا کند ! و بعد از حرکت باید منتظر یک اتفاق خیلی عجیب و قریب بود !

تهران به عنوان مرکز شرکت های طراحی سایت در ایران و وجود صدها شرکت و هزاران طراح فردی پاسخ گوی نیاز کارفرمایان مختلف است اما شایان ذکر است که طراحی یک سایت تنهایی کافی نیست ، بلکه نیاز به نگهداری و تولیدمحتوا و فعالیت مناسب است چیزی که در اکثر مواقع منجر به این میشود که در یک مجموعه وب سایت مانند دستگاه فکس تلقی میشود هنگامی که به آن نیاز شود سراغش میروند و اگر هم نتواند بازاریابی خوبی برایشان داشته باشد در سال بعد تمدید و پشتیبانی نمیشود ! البته این یک اشتباه بزرگ است که عدم استفاده مفید از وب سایتها برمیگردد ، وب سایت ها با اینکه از خود واکنشی ندارند اما توسط ربات ها و شبکه های اجتماعی تحت نظارت هستند و تفاوت بسیار زیادی میان سایت شما با سایر سایت ها قرار میدهد و در نهایت بهترین را به فرد جستجو کننده در گوگل نشان میدهد یا اگر شما کمپین تبلیغاتی را به درستی اجرا کنید نتیجه بسیار خوبی از سایت طراحی شده خواهید گرفت .

موفقیت یک سایت

در نتیجه طراحی سایت قدم اول است و باید به عنوان یک اتاق جدیدی که قرار است شخصی در آن کار کند دیده شود و میتواند برای کسب و کار شما سودآوری خوبی هم به همراه داشته باشد.

#وردپرس
رضامرداد 22، 1398

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر است ؟
وحید الوندیمرداد 22، 1398

سلام . هزینه طراحی سایت به پارامترهای زیادی مربوط میشه و میتوان گفت که از ۱ میلیون به بالا