نرم افزار تیکتینگ تحت وب

سیستم تیکتینگ ، نرم افزاری بسیار کاربردی به منظور ارتباط ساده بین کاربران یا مشتریان یا همکاران یک سازمان یا شرکت است . این سیستم از مجموعه نرم افزار های شرکت سپهرگستر می باشد که به منظور سهولت در مدیریت ارتباط با مشتری و گزارش گیری طراحی و تولید شده است که در ساخت آن از فریم ورک های مدرن استفاده شده است .  سیستم تیکتنیگ میتواند مورد استفاده انواع سازمان ها وشرکت هایی قرار بگیرند که به منظور افزایش تعامل و طبقه بندی مکاتبات مورد استفاده قرار میگیرد به رغم وجود انواع نرم افزارهای خارجی و ایرانی این محصول کاملا متفاوت و با ایده هایی نو مدیر را جهت تعامل با نرم افزار بسیار کمک میکند و با ارائه انواع راهکارها و ارائه سیستم پایگاه دانش در کنار خود میتواند به صورت خودکار پاسخ بسیاری از سوالات را قبل از طرح تیکت به اطلاع کاربر برساند. اما به طور کلی کاربران بعد از ورود به حساب کاربری خود میتوانند در دپارتمان های مختلفی که نرم افزار تعریف شده اقدام به ارسال تیکت نمایند که به همراه آن فایل های ضمیمه شده ای را به صورت کاملا امن و غیرقابل دسترس توسط URL در این نرم افزار تحت وب ارسال کنند. کلیه تیکت های دریافتی در سمت مدیریت در انتظار بررسی قرار میگیرد و با استفاده از گزارش گیری های متنوع میتوان به بهترین نتیجه جستجو دست پیدا کرد.

اگر شما این مشکلات را دارید نیاز به نرم افزار تیکتینگ دارید

نرم افزار مدیریت تیکت

 

همیشه جستجو و یافتن بهترین نتیجه مهم بوده است. اگر می خواهید جستجویی کامل و بی نقص داشته باشید این نرم افزار را تست کنید ! در این نرم افزار بر اساس موارد زیر به صورت موازی قابلیت گزارش گیری و جستجو پیشرفته را دارد (نام کاربری – دپارتمان – از تاریخ – عنوان – کلیدواژه – وضعیت بسته – وضعیت باز – وضعیت ستاره دار ) مثلا میتوانید تیکت های نام کاربری hasan و  Ali را در دپارتمان های مالی و پشتیبانی و مدیریت از تاریخ 97/08/28 تا تاریخ 97/08/30  با عنوان برگشت از خرید به صورت ستاره دار و بررسی  نشده فقط در یک عملیات بدست بیاورید .

جستجو پیشرفته

 

سهولت و سرعت در جستجو از ویژگی هایی است که در بخش فیلتر به آن توجه بسیار زیادی  شده است. شما میتواند کوئری های مختلفی را ذخیره کنید و برای یافتن نتایج نیاز به وارد و ترکیب کردن فیلدها نیست! تنها یکبار برای همیشه فیلتر خود را مانند یک گزارش ساز مشخص و ذخیره کنید و در دفعات بعدی با مراجعه به آن در کسری از ثانیه به بازیابی اطلاعات لحظه ای برسید. هر تیکت به طور کلی دو حالت باز و بسته دارد. در نرم افزار تیکتینگ حالت ستاره دار نیز اضافه شده است که میتواند در هر دو وضعیت اصلی مورد استفاده قرار بگیرد .آخرین تغییرات وارد شده در تیکت توسط اپراتور یا کاربر به عنوان آخرین تغییر دیده میشود که به صورت فهرست وار در فهرست تیکت ها قابل مشاهده می باشد . در طراحی این نرم افزار سعی شده تا از المان های گرافیکی برای سادگی و ارتباط سریع تر استفاده شود. بخشی از این المان ها استفاده از آیکن های مختلف در تغییر وضعیت های تیکت و اشکال گرافیکی است که در بخش های ضروری استفاده شده است . آپلود فایل ها در این نرم افزار با کاربری بسیار ساده گنجانده شده است. پیرو هر تیکت یا در تعریف تیکت میتوانید انواع فایل ها را روی سرور آپلود کنید. مکانیزم آپلود این نرم افزار بسیار حرفه ایست. به این ترتیب که بعد از انتخاب فایل سیستم به صورت خودکار اقدام به آپلود فایل میکند و با نمایش نوار درصد تکمیل شده، شما را از وضعیت آپلود باخبر می سازد و به منظور جلوگیری از ارسال فایل ناقص دکمه ارسال تیکت تا پایان آپلود در وضعیت غیرفعال  قرار میگیرد.

امنیت اطلاعات و فایل ها

امنیت اطلاعات حتی در ارسال اطلاعات مهم و هویتی در این نرم افزار بسیار بالاست. روش ذخیره سازی فایل ها در این نرم افزار مانند روش آپلود فایل به صورت مرسوم نیست که برای دانلود آن با وارد کردن لینک میتوان فایل را بدون هیچ محدودیتی دانلود کرد. الزامات امنیتی که در سرویس آپلود در نظر گرفته شده است روش Response File  بوده که با استفاده از کد منحصر به فرد فایل در محل ذخیره سازی و با در نظر گرفتن شرط لاگین بودن کاربر و مربوط بودن فایل درخواستی به کاربر لاگین شده کلیه فراخوانی های دانلود فایل پیوستی اجرا و بررسی میشود. با این روش، دیگر با کپی کردن لینک فایل های ضمیمه نمی توان آنها را در دسترس عموم قرار داد. تنها همان کاربری که فایل را آپلود کرده میتواند فایل ضمیمه شده را دانلود و مشاهده نماید.

 




    مطالبی که به شما پیشنهاد میشود
    عضویت در خبرنامه
    صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید