طراحی وب سایت خبری


 

طراحی-سایت-خبری

 

سایت های خبری را میتوان با انواع CMS های متن باز و اختصاصی اجرا و طراحی کرد اما ما در وبینه با استفاده از CMS اختصاصی خبری که داریم قابلیت طراحی و توسعه سایت خبری را داریم این موضوع به دلیل وجود ساختار اختصاصی است که در باید این نوع پروژه ها مورد استفاده قرار بگیرد .

وبینه سایت های خبری را طراحی میکند که میتواند از انواع نمونه های موفق در این حوزه باشد ما در این مقاله با مهم ترین بخش های کاربری که با ما بدست می آورید آشنا کنیم.

- صفحه ساز و حجم بسیار بالای محتوا

- منو ساز داینامیک

- قابلیت انتشار خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی

- بر پایه فریم ورک Laravel که خود به تنهایی مزیت ها و کاربرد های بسیاری را برای هر پروژه موفقی ایجاد میکند

- انواع گالری های تصاویر و ویدئو

- موبایل پسند و کاملا واکنش گرا اهمیت این موضوع در سایت خبری بسیار زیاد است

- پشتیبای طولانی مدت 

وب سایت خبری چیست؟

وب‌سایت‌های خبری سایت‌هایی هستند که به ارائه اخبار در قالبی متفاوت از تلویزیون، روزنامه یا رادیو اختصاص داده می شوند. سامانه های خبری سایت هایی هستند که کاملاً به اخبار اختصاص دارند. این سایت ها ممکن است شامل انواع اخبار سیاسی، قضایی، سرگرمی، ورزشی یا موارد دیگر باشند.
همچنین، سایت های خبری زیادی وجود دارند که به یک نوع خاصی از اخبار یا فعالیت های خاص اختصاص داده شده اند. به عنوان مثال، ممکن است یک وب سایت کاملاً به یک ورزش یا یک حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره اختصاص داده شود که به این نوع سایت ها اخبار اختصاصی میگویند حتی ممکن است اخبار در یک حوزه مشخص باشد مانند یک صنعت خاص مانند فولاد یا صنعت برق و...

تولید محتوا برای یک وب سایت خبری شبیه به نوشتن اخبار در رسانه های دیگر است، اما نحوه مدیریت سایت خبری کاملا متفاوت است. نوشتن مطالب برای سایت های خبری باید مختصر و مستقیم باشد، نه خیلی کم نه خیلی زیاد، در غیر این صورت توجه خواننده به مقالات دیگر، سایت ‌رقیب یا حتی رسانه‌های چاپی یا تلویزیونی بیشتر جلب می شود. یک سایت کاملاً خبری به بخش هایی مانند اخبار، حوادث، ورزش و سرگرمی سازماندهی می شود.

سایت‌های خبری با رسانه‌های دیگر متفاوت هستند، زیرا مسئولیت بیشتری دارند که ابتدایی ترین آن ارائه اخبار لحظه ای و به روز است، زیرا مجبور نیستند مانند تلویزیون تا پخش منتظر بمانند یا مانند روزنامه تا چاپ بعدی صبر کنند. به همین دلیل، صاحبان یک وب سایت خبری باید مطمئن باشند که اخبار دقیقی را ارائه می‌کنند و صرفا قصدشان انتشار خبر در سایتشان نباشد.

اهمیت داشتن یک سامانه مدیریت خبر در چیست؟

جهان روز به روز در حال دیجیتالی تر شدن است و این دیجیتالی شدن نیاز هر کسب و کار و هر صنعتی است. سایت های خبری آنلاین از این قاعده مستثنی نیستند و نقش حیاتی در آموزش و اطلاع رسانی به مردم با آخرین به روز رسانی ها، اتفاقات جاری در سراسر جهان ایفا می کنند. مردم علاقه و زمان زیادی برای خواندن روزنامه چاپی با اتفاقات روزهای گذشته ندارند، بنابراین برای دریافت آخرین اخبار همیشه سامانه های مدیریت خبری یا رسانه های الکترونیکی را دنبال می کنند. با رسانه های الکترونیکی، مشکل خاصی مانند هزینه های بالای On Air یا در دسترس بودن همیشگی تلویزیون وجود دارد اما می توانند به تلفن همراه، سایت های اجتماعی، واتس اپ، فیس بوک و غیره دسترسی داشته باشند. وب سایت خبر آنلاین و رسانه های اجتماعی می توانند اخبارهای لحظه ای را ارائه دهند.

یک سامانه مدیریت محتوای خبری چندین هدف را دنبال می کند:
1.    سایت های خبری اطلاعات را در زمینه سیاسی، اجتماعی، ورزشی، بهداشتی، سرگرمی و غیره در اختیار عموم قرار می دهند
2.    انتشار آخرین اخبار لحظه ای از سراسر جهان
3.    دسترسی آسان تر
4.    سریع ترین و آخرین به روز رسانی اخبار برای هر سلیقه
5.    پوشش زنده رویدادها، مسابقات ورزشی
6.    یک خواننده به راحتی می تواند نظرات خود را در مورد هر موضوعی بیان کند
7.    اخبار فوری می تواند دقیقه به دقیقه به روز رسانی شود
8.    تصاویر رویدادهای خبری ویژه
9.    سایت های ریسپانسیو موبایل می توانند به راحتی در دسترس باشند
10.    راه حل تبلیغات مقرون به صرفه
11.    آگهی‌دهنده جزئیات افرادی را که آگهی‌شان را می‌خوانند، دریافت می‌کند، این تسهیلات نمی‌تواند توسط رسانه‌های چاپی ارائه شود

سایت های خبری در هر جامعه ای منبعی غنی و مورد علاقه عموم هستند زیرا سریع ترین اخبار را در مورد موضوعات مختلف به صورت یک جا ارائه می دهند. با یک سامانه مدیریت خبری، می توانید به روزترین خبرها در حوزه موضوعات مختلف مانند سیاست، جهان، تجارت، ورزش، سلامت، حوادث، اجتماعی، اقتصادی و غیره را در یک زمان ارائه دهید. سایت های خبری دسترسی آسان از سراسر جهان را تنها با یک کلیک فراهم می کنند.

هر خبر یا مقاله یا بخشی از اطلاعات در یک وب سایت خبری یا رسانه های اجتماعی تأثیر عمیقی بر روی عموم می گذارد. منبع اطلاعاتی است که به راحتی قابل دسترس است و همچنین به کاربران این امکان را می دهد که نظر و دیدگاه خود را در مورد هر خبری بیان کنند. مردم به راحتی می توانند نظر بدهند و نظرات خود را نسبت به موضوعات بیان کنند، حمایت کنند و یا مخالفت کنند. برخی از وب ‌سایت‌های خبری ویدئوها و تصاویری از آخرین اخبار لحظه ای که در اطراف ما اتفاق می‌افتد، ارائه می‌دهند.
مهم ترین بخش یک سامانه مدیریت محتوای خبر شامل تمام تاریخچه اخبار و مقالات در بخش آرشیو آن می شود تا بتوانید هر زمان که خواستید با جستجو در آن، اخبار گذشته را دریافت کنید.

وب سایت خبری چگونه باید طراحی شود؟

سامانه-مدیریت-خبر

طراحی وب سایت خبری با توجه به اندازه و گستردگی خبرگزاری های بزرگ داخلی مانند ایسنا، فارس، مهر، جوان و غیره و همچنین خبرگزاری های خارجی مانند نیویورک تایمز یا واشنگتن پست ممکن است کار سختی به نظر برسد. با این حال، اگر شرکت یا سازمانی هستید که به یک سامانه مدیریت خبر نیاز دارید یا قصد دارید سایت خبری خود را باز طراحی کنید، فقط با چند مرحله ساده می توانید سامانه مدیریت محتوای خبری خود را راه اندازی کنید.
قبل از شروع، مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید، موضوعات مرتبط در سطح شهر و کشور و حوزه خود را تعیین کنید و یک استراتژی بازاریابی، درست مانند هر کسب و کار دیگری، برنامه ریزی کنید. با این حال، در طراحی سایت خبری، محصول اصلی شما اطلاعات است.

ما در زمینه فناوری روز به روز در حال رشد هستیم. فناوری در همه جا دخیل است. از ارسال ماهواره به فضا گرفته تا حضور فناوری در خواندن اخبار و کسب اطلاعات به صورت آنلاین، نمی توان نقش فناوری را نادیده گرفت. زمان هایی که مردم معمولا منتظر دریافت اخبار یا تماشای تلویزیون یا خواندن روزنامه می شدند، گذشته است. ظهور اینترنت منجر به ایجاد آخرین وب سایت های خبری آنلاین شده است که اطلاعات بسیار متنوعی را در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و غیره منتشر می کنند. علاوه بر این، خواندن اخبار به صورت آنلاین مزایای زیادی نسبت به تماشای اخبار یا خواندن روزنامه و مجلات چاپی دارد.
بیایید نحوه راه اندازی یک وب سایت خبری و ابزارهای مورد نیاز آن را بررسی کنیم.

اگر قصد دارید یک وب سایت خبری طراحی کنید، لطفا در ادامه همراه ما باشید تا در مورد نحوه راه اندازی سامانه مدیریت محتوای خبری اطلاعات بیشتری کسب کنید.
از نظر فنی می توانید یک وب سایت خبری را در چهار مرحله راه اندازی کنید:

•    نام دامنه و میزبان وب را انتخاب کنید.
•    یک CMS اختصاصی مانند لاراول با تم انتخابی نصب کنید.
•    پلاگین های لاراول را برای گسترش عملکرد خود تنظیم کنید.
•    دسته بندی وب سایت، ساختار آنها را ایجاد کنید و شروع به انتشار کنید.

نام دامنه، آدرس منحصر به فرد یک وب سایت است. سعی کنید آدرسی خاص، دقیق و به یاد ماندنی داشته باشید. برای ثبت نام دامنه باید هزینه ای پرداخت کنید. هزینه ثبت نام بستگی به منطقه دامنه و محبوبیت آن دارد. برای میزبانی وب سایت، یک سرویس میزبانی وب اثبات شده را انتخاب کنید. قابلیت های آن را بیابید و به نظرات کاربران آن دقت کنید.
طراحی سایت با لاراول محبوب ترین فریم ورک (سیستم مدیریت محتوا) برای هر نوع وب سایتی است. همچنین طیف گسترده ای از قالب ها را برای پورتال های خبری فراهم می کند.

سامانه-مدیریت-محتوای-خبر
می‌توانید یک تم انتخابی با طرح، لوگو، فونت‌ها و بسیاری از مشخصه هایی که مد نظر دارید شخصی سازی کنید. با این حال، رتبه ‌بندی تم، تاریخ آخرین به‌ روزرسانی و تعداد نصب‌ها را بررسی کنید. یک تم لاراول سازگار با موبایل انتخاب کنید تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی وب سایت خبری شما را روی دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه دنبال کنند. پس از راه اندازی CMS با قالب مورد علاقه خود، مهم ترین افزونه های لاراول را اضافه کنید.
یک CMS با تم جذاب، هسته اصلی یک وب سایت خبری است. افزونه ها بخش های اضافی هستند که وظایف خاص خود را دارند. به عنوان مثال، با افزونه ویرایش گر، امکان افزودن، ویرایش، ذخیره و انتشار پست های خود را خواهید داشت.
قبل از افزودن افزونه ها به اندازه آنها (به مگابایت) توجه کنید. سعی کنید بار روی سرور خود را کاهش دهید. با انجام این کار، سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش خواهید داد.
علاوه بر این، نظرات کاربران در مورد افزونه ها را بخوانید، دفعات به روز رسانی، رتبه بندی آنها را بررسی کنید و در مورد مشکلات احتمالی و ویژگی های پشتیبانی اطلاعات کسب کنید.
انتخاب افزونه‌های شما به اهداف کسب‌وکار، طراحی وب‌سایت، قالب و غیره بستگی دارد. گاهی اوقات ممکن است بخواهید افزونه‌های جدید با ویژگی‌های بهتر را جستجو کنید تا قابلیت‌های جدیدی برای وب ‌سایت خود به دست آورید.
قبل از انتشار اخبار، یک ساختار واضح برای وب سایت خود ایجاد کنید. دسته بندی ها را تعریف کنید، برای محتوای خود برنامه ریزی کنید. قصد دارید چه محتوایی را در سامانه مدیریت خبر خود منتشر کنید؟

تولید محتوا
بازار هدف برای وب سایت شما ممکن است بر اساس علایق شما یا بر اساس پتانسیل درآمد باشد. با این حال، معمولاً بهتر است هر دو عامل را با هم ترکیب کنید.
پیشنهادات ما برای ایجاد محتوا با کیفیت بالا:
•    اصالت محتوا
•    ویراش صحیح
•    گنجاندن تصاویر، صدا و یا ویدیو
•    ساختار درستی از مقاله 
•    عناوین جذاب
•    لینک به موضوعات مرتبط
•    رعایت الزامات سئو
سئو(بهینه سازی موتور جستجو) کمک می کند تا به موقعیت های برتر در گوگل یا سایر موتورهای جستجو دست پیدا کنید. یک استراتژی سئو موفق ترافیک بیشتری نسبت به تبلیغات پولی ایجاد می کند. علاوه بر این، به‌جای نتایج کوتاه ‌مدت تبلیغات دیجیتال، با بهینه‌سازی گام به گام وب ‌سایت، موفقیت های طولانی ‌مدت کسب خواهید کرد.

پیشرفت
یک سامانه مدیریت خبر در مقایسه با پلتفرم های فروشگاهی دارای ابزارهای تبلیغاتی خاصی است. از تبلیغات کمتری استفاده می کند، اما از فعالیت های بیشتری در رسانه های اجتماعی یا انجمن ها برای افزایش قدرت و نفوذ وب سایت بهره می برد.
علاوه بر جذب بازدیدکنندگان جدید، صاحبان وب سایت های خبری باید بر بازگشت کاربران تمرکز کنند. با این رویکرد، مخاطبان ثابت و وفاداری برای محتوای خود خواهید داشت.
مواردی که در جذب هر چه بیشتر مخاطب به شما کمک می کنند:

•    ایمیل

برای جمع آوری آدرس ایمیل مشترکین، یک فرم تماس در وب سایت خود راه اندازی کنید. بازاریابی ایمیلی ابزاری قدرتمند برای اطلاع رسانی به مخاطبان وفادار در مورد مهمترین رویدادها، به روز رسانی ها و خدمات است.

•    Push Notification

این فناوری برای اطلاع رسانی فوری مشترکین در مورد خبرهای لحظه ای، آخرین به روز رسانی ها و مقالات مورد استفاده قرار می گیرد. پس از نصب، پایگاه مشترک پوش نوتیفیکیشن به طور خودکار جمع آوری می شود. با کمک این فناوری، رسانه های آنلاین به طور کلی ترافیک وب سایت را بیش از 10 تا  25٪ افزایش می دهند.

•    رسانه های اجتماعی

چند گزینه رسانه های اجتماعی برای اشتراک گذاری پست ها، پیوند دادن وب سایت خود به فیس بوک، اینستاگرام و غیره اضافه کنید. این کار تأثیر وب سایت خبری شما را به سایر سیستم عامل ها گسترش می دهد. علاوه بر این، سیگنال های اجتماعی شاخص های سئو را بهبود می بخشد.

•    فرخوان به عمل

گزینه های CTA منجر به بازگشت مجدد بازدیدکنندگان نمی شوند، اما می‌توانند مدت زمانی را که شخص در وب‌سایت شما می‌گذراند افزایش دهند. علاوه بر این، CTA شانس شما برای جذب بازدیدکنندگان به خدمات پولی را بالا می برد.

کسب سرمایه
هرچه شرکت شما پلتفرم های خارجی بیشتری را پوشش دهد، می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. ارزش اصلی یک وب سایت خبری برای صاحبان آن، خوانندگان هستند. چند بخش مختلف برای مخاطبان خود در نظر گرفته اید؟ این بخش ها چه ویژگی هایی دارند؟ این اطلاعات به شما ایده می دهد تا چه کسی را به عنوان تبلیغ کننده وب سایت خبری خود انتخاب کنید.
شما می توانید قبل از راه اندازی وب سایت خود به دنبال سرمایه گذار باشید. اگر آنها از ایده شما خوششان بی آید، منابعی برای توسعه کسب و کار خود به دست خواهید آورد. از طرف دیگر، اگر قبلاً محتوایی منتشر کرده‌اید، سعی کنید تبلیغ ‌کنندگانی را از بازار هدف خود یا حوزه مرتبط جذب کنید.

زمانی که در حال طراحی وب سایت خبری هستید، Google AdSense را در صفحات وب خود تنظیم کنید. ممکن است در ابتدا درآمد قابل توجهی ایجاد نکند، اما به مرور زمان حتما شروع به کسب درآمد خواهید کرد. بعد از اینکه نفوذ و ترافیک وب سایت شما شروع به رشد کرد، محبوبیت آن باعث جذب تبلیغ کنندگان می شود. با این حال، می توانید یک مدیر فروش استخدام کنید تا یک استراتژی برای افزایش درآمد خود ایجاد کنید.
علاوه بر جستجوی تبلیغ‌کنندگان، می‌توانید محتوای پولی را نیز برای خوانندگان خود تهیه کنید. شما باید بررسی کنید تا ببینید چه موضوعاتی مورد تقاضای مخاطبان شما هستند، چه اطلاعات به روزی در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، حوادث و غیره می توانند برای مخاطبان شما ارزشمند باشد. 

در روزهای اولیه حضور اینترنت (و حتی در سال های اخیر) به نظر می‌رسید که بسیاری از سازمان‌های خبری سعی می‌کردند نشریات چاپی خود را مستقیماً در وب سایت خود تکرار کنند، بدون اینکه در نظر بگیرند که نیازهای خوانندگان آنلاین با کسانی که مجلات و روزنامه های چاپی می خوانند کاملا متفاوت است.
خوشبختانه، آن روزهای پر از اشتباه را بسیاری از وب سایت های خبری کنار گذاشته اند. مطمئناً، مسائل مربوط به قابلیت استفاده هنوز در سایت‌های ناشر وجود دارد، معمولاً به شکل همپوشانی تبلیغات چسبنده وحشتناک، اما سازمان‌های خبری بزرگ در سال‌های اخیر برای کاربرپسندتر کردن سایت‌های خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در اینجا پنج عنصر و رویکرد طراحی وجود دارد که سازمان های خبری بزرگ و موفق از آنها استفاده می کنند:

1.  صفحات پیمایش طولانی

سامانه های مدیریت خبری یکی از بهترین استفاده کنندگان صفحات وب با پیمایش طولانی هستند و همچنین نمونه‌های خوبی از انواع وب ‌سایت‌هایی هستند که این رویکرد برای آنها به خوبی کار می‌کند. سایت‌های خبری از طرح‌بندی‌های پیمایش عمیق سود می‌برند، زیرا این طرح‌بندی‌ها تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند به پیمایش ادامه دهند تا زمانی که مقاله مورد علاقه‌ شان را پیدا کنند، نه اینکه مجبور شوند برای آنچه که به دنبال آن هستند روی صفحات و گزینه های مختلف کلیک کنند. این یک تجربه ای فراگیر است زیرا کاربران را تشویق می کند دنبال محتوای خود باشند.
به طور کلی، کاربران ترجیح می دهند به جای کلیک کردن، اسکرول کنند، بنابراین در مواردی که تمرکز یک وب سایت بر کشف محتوا است، یا در مواردی که اخباری نقل می شود، صفحات پیمایش عمیق می تواند یک رویکرد هوشمندانه باشند.

2. سلسله مراتب محتوا

یکی از مهم‌ترین ملاحظات در طراحی سایت‌های خبری، اطمینان از قابل کشف بودن محتوا است و یک عامل بزرگ در کشف ‌پذیری این است که آیا کاربران قادر به تفسیر محتوای ارائه ‌شده به آنها هستند یا نه. آیا تا به حال این تجربه را داشته اید که به یک سایت خبری بروید اما همان خبرها را در سایت دیگر دیده باشید و آنقدر تحت تأثیر محتوای رقیب قرار بگیرید که کلاً دیگر به سایت اول سر نزنید؟ بخشی از دلیل چنین تجربه بدی، فقدان سلسله مراتب محتوا است. توجه کاربر باید به اطلاعات مهم معطوف شود و چیدمان محتوا باید هضم آن اطلاعات را برای آنها آسان کند.
سلسله مراتب محتوا یک عنصر مهم در طراحی هر صفحه وب است که چشم و حواس کاربر را به جایی که باید متمرکز شوند، هدایت می کند.

3.  قابلیت اشتراک گذاری اخبار

اگر یک مورد وجود دارد که اکثر ناشران باید به خوبی آن را انجام دهند، این است که مطمئن شوند کاربران می توانند به راحتی محتوای خود را به اشتراک بگذارند. آن‌ها می‌دانند که هرچه محتوایشان به‌ طور گسترده ‌تر به اشتراک گذاشته شود، دید بیشتری خواهند داشت و خوانندگان بیشتری به دست خواهند آورد.
هرکسی که محتوا تولید می‌کند (از جمله برندهایی که بازاریابی محتوا انجام می‌دهند) می‌دانند که بخش بزرگی از موفقیت محتوای شما کمک به کشف آن است. اشتراک ‌پذیری وسیله‌ ای برای کشف ‌پذیری واقعیتی است که سایت‌های خبری بزرگ به خوبی به آن واقف هستند.

4. جذابیت سایت خبری

جذابیت به توانایی یک وب سایت برای ترغیب کاربران به بازگشت دوباره اشاره دارد. سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار جذاب هستند زیرا کاربران دائماً محتوای جدید را ارسال می‌کنند و این به ‌روزرسانی‌ها باعث می‌شود مردم احساس کنند که نیاز به بازگشت مجدد برای کسب اطلاعات جدید دارند.
مانند سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، وب سایت های خبری نیز به طور طبیعی جذاب هستند زیرا محتوای جدید را در طول روز در سایت خود قرار می دهند و مردم به طور مداوم به آنها مراجعه می‌کنند تا از رویدادهای جاری مطلع شوند. به مرور باقی شرکت ها یا سازمان‌های خبری نیز مطمئن خواهند شد که برای افزایش مخاطبین خود به طراحی وب سایت‌ خبری جذاب نیاز دارند.
لازم نیست هر وب سایتی جذاب باشد، اما برای کسانی که این کار را انجام می دهند، پیاده سازی عناصر طراحی که این اثربخشی را افزایش می دهد، مهم است.

5. سازگاری با موبایل

در حال حاضر همه، اهمیت داشتن یک سایت بهینه شده برای موبایل را می دانند. احتمالاً بسیاری از ما می دانیم که طراحی چنین سایتی کار کمی نیست. بسیار مهم است که درک کنید سایت‌های پر محتوا چگونه می‌توانند برای حداکثر استفاده در موبایل طراحی شوند. می توان گفت تقریبا هیچ سایتی مانند سایت خبری پر از محتوا نیست. بسیاری از شرکت ها یا سازمان های خبری دارای اپلیکیشن هستند، اما این اپلیکیشن ها فقط در دسترس کاربرانی خواهد بود که آنها را دانلود و نصب کنند، بنابراین طراحی وب سایت ریسپانسیو برای موبایل بسیار ضروری است.
میلیون ها وبلاگ و وب سایت برای مجلات و اخبار وجود دارد. اگر شما نیز به دنبال طراحی و انتشار وب سایت اخبار و مجلات هستید، ما ایده های جالبی را انتخاب کردیم که الهام بخش طرح های شما خواهد بود. ما می‌توانیم به شما در طراحی این وب‌سایت‌های زیبا کمک کنیم. با ما تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سوالات خود را مطرح نمایید.

6. سرعت بارگزاری بالا خبر و صفحات سایت خبری

سرعت بالا در سایت های خبری بسیار مهم است این موضوع به نمایش صفحات یا اخبار و جستجو خبر نیز مربوط میشود یعنی از نظر طراحی و CMS باید استراتژی های خاصی برای بالا رفتن سرعت و سهولت در دسترسی با سرعت بالا وجود داشته باشد . در روشی که ما با آن سایت خبری طراحی میکنیم بسیار سرعت بالایی را به شما تضمین میدهیم . و این نکته صرفا به دلیل رعایت استاندارد ها و روش طراحی بهینه هسته CMS اختصاصی وبینه می باشد.

7. SEO سایت خبری و سئو پسند طراحی میکنیم

سئو پسند در خصوص انواع وب سایت ها متفاوت است مثلا یک سایت خبرگزاری باید از روشی متفاوت برای بالاتر رفتن رتبه seo سایت خود استفاده نماید کاری که ما میکنیم ساختار های مورد نیاز seo را برای شما تضمین میکنیم این ساختارها بر اساس tag ها و اصولی که در طراحی سایت لازم است از طرف تیم طراحی و کد نویسی وبینه اجرا میشود . 

#طراحی سایت
علیرضا

مطلب خیلی خوبی
Saied

سلام تصمیم دارم سایت خبری که با وردپرس داشتیم را به cms شما منتقل کنم آیا امکان جابجایی دیتابیس از وردپرس را دارید ؟ ضمنا نمونه demo که با ۱۱۴ هزار خبر را که از cms تهیه کرده بودید را دیدم و این نقطه قوت خوبی است که در حجم بسیار بالا سرعت و عملکرد خوبی دارد
وحید الوندی

سلام . بله در ایران و یا خارج از ایران اصولا سایت های خبری را با cms های اختصاصی تولید میکنند این موضوع به دلیل انعطاف پذیری بالاتر و معماری خاص در حجم اطلاعات بالامی باشد . اصولا بهتر است طراحی سایت خبری را با وردپرس کار نکنید و از طراحی اختصاصی و cms اختصاصی کمک بگیرید . بابت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 طراحی اپلیکیشن خبری
طراحی اپلیکیشن خبری

دیگر طراحی وب سایت خبری به تنهایی کافی نیست زیرا نحوه استفاده خبر توسط مردم تغییر کرده، آن ...

 طراحی سایت با لایو وایر Livewire
طراحی سایت با لایو وایر Livewire

طراحی انواع وب سایت های PWA با پویایی بسیار بالا دیگر فقط با Nuxt یا Next ایجاد نمیشوند ام ...

 طراحی وب سایت با CMS اختصاصی
طراحی وب سایت با CMS اختصاصی

طراحی سایت با CMS اختصاصی امکانات زیادی درباره سفارشی سازی به شما ارائه خواهد داد.یک CMS ا ...

 مزیت طراحی وب سایت با فریم ورک
مزیت طراحی وب سایت با فریم ورک

مزیت طراحی وب سایت با فریم ورک های مختلف مانند طراحی وب سایت با لاراول چیست؟

 طراحی وب سایت با برنامه نویسی
طراحی وب سایت با برنامه نویسی

وبینه در خصوص طراحی وب سایت با برنامه نویسی راه حل خاصی دارد.طراحی وب سایت با CMS اختصاصی ...

 شیوه طراحی وب سایت و تاثیر آن بر ناخودآگاه مخاطب
شیوه طراحی وب سایت و تاثیر آن بر ناخودآگاه مخاطب

شیوه طراحی وب سایت و تاثیر آن بر ناخودآگاه مخاطب و بهترین روش طراحی وب سایت به چه صورت می ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید