خدمات حرفه ای SEO وب سایت
SEO دانشی برای ایجاد رقابتی سالم است ، اگر کسی ادعا کند که میتواند یک سایت را در صفحه اول قرار دهد باید از او بپرسید که در زمینه کاری آن وب سایت چند رقیب وجود دارد ، بدیهی است که وجود رقبا رسیدن به موفقیت را سخت تر می کند. برای رسیدن به SEO بالا باید اصول و مقررات تولید محتوای SEO را بشناسید پس با مقالاتی که وبینه در حوزه SEO منتشر کرده است همراه باشید و یا در صورت نیاز به مشاوره SEO با ما تماس بگیرید.
برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کاری که از سئو کار توقع دارید این است که سایت شما را بهینه سازی کند ، یعنی با رفع مشکلات و با تغییر روش های قبلی به یک روش منسجم از نظر گوگل محبوب و پسندیده شود .
seo نیاز به هیچ ترفندی ندارد
تنها تجربه و داشتن هوش کافی برای تجزیه تحلیل نیازهای گوگل را لازم دارید ، هنگامی که با روش های seo داخلی و seo خارجی سعی بر بهبود کیفیت وب سایت می کنیم حق استفاده از هیچ ترفندی را نداریم ، ما تلاش می کنیم قدرت و کیفیت محتوا و دامنه شما را با روش های صحیح گسترش دهیم تا نتیجه این خدمت را در کسب و کار خود لمس کنید. اگر تصمیم دارید سایت خود را بهینه سازی کنید باید در انتخاب آن شرکتی که خدامت SEO را پیشنهاد میکند بسیار دقت کنید ، وجود بازاری کاذب در این زمینه و نداشتن تخصص کافی نه تنها موجب بهبود وضع فعلی نمی شود بلکه موجب بدتر شدن و حتی اسپم شدن و به طور کلی خارج شدن از نتایج جستجو خواهد شد .
هزینه سئو سایت بر چه اساس سنجیده میشود
هزینه seo سایت نسبت به نوع وب سایت ، حجم محتوا ، نرخ رقابت در حوزه کاری ، سیستم مدیریت محتوا و کیفیت محتوای سایت است ، هرچند که هزینه در seo مانند سرمایه گذاری است اما ممکن است برای رسیدن به جایگاه خوب زمان طولانی را می طلبد ، اگر در هر مورد کمی موفق بوده باشید احتمال پیروزی بسیار بیشتر میشود.
نرخ پرش را در وب سایت کاهش دهید ، اگر وب سایت شما طراحی جذابی داشته باشد و کاربران بتوانند وقت بیشتری را در آن صرف کنند روی بهبود رتبه SEO سایت شما تاثیر مستقمی خواهد داشت. اصل کار در کاهش نرخ پرش باید به صورتی باشد که مخاطب با ورود به وب سایت تمایلی به بستن آن در زمان کوتاه نداشته باشد و با بررسی هرچه بیشتر مطالب و دیدن سایر صفحات زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند ، طبیعی است که کیفیت طراحی و منظم بودن ساختار وب سایت تاثیر زیادی در بهتر خواندن و بهتر دیده شدن مطالب برای بازدید کننده دارد.
محتوایی تولید کنید که هیچ وقت نیاز به حذف آن نداشته باشید
قطعا به این موضوع فکر میکنید که تنوع محتوا و صفحات را بالا ببرید ولی با چه کیفیتی ؟ معمولا هنگامی که با هدف seo روی محتوا سایت کار میکنید ممکن است تعداد کلمات کوتاه باشد (زیر 1000 ) کلمه و یا اینکه خیلی محتوای به درد بخوری نیست بهتر است خودتان را خسته نکنید محتوای بی کیفیت باعث خراب شدن رتبه شما میشود ضمن اینکه محتوای وب سایت خود رابه صورتی تولید کنید که در آینده مجبور به حذف آن نشوید .
چک لیست SEO برای اجرای seo تکنیکال
چک لیستی از ویژگی هایی که باید یک سایت داشته باشد که به خوبی SEO شود را تهیه کرده ایم . ما روزانه با پروژه های زیادی سرو کار داریم بسیاری از انها دارای مشکلاتی است که برای حل گاها مجبور به تغییر CMS است در صورتی که با این کار یعنی خراب کردن و از نو ساختن ولی با رعایت اصول بهینه سازی میتوانیم حتی سایت ها را خراب کنیم و از نو بسازیم بدون اینکه رتبه SEO آنها از بین برود برای این منظور ما از روش هدایت ۳۰۱ استفاده میکنیم و کلیه صفحات شما را به معادل آن در سایت جدید یا CMS جدید یا دامنه جدید منتقل میکنیم . بسیاری از اوقات با بررسی محتوای سایتهایی که سالها کار کرده اند متوجه ایرادهای بسیاری در محتوای انها داریم برخی از آنها کوتاه و بی کیفیت هستند و برخی دیگر دارای ارزش کیفی پایینی قرار دارند ممکن است حتی کپی باشند ! ما میتوانیم با رعایت چک لیست SEO آنها را کنترل و یا هدایت و در مواردی هم حذف کنیم و این انتخاب دقیقا به نظر کارشناس seo مرتبط میشود.
SEO صفحات بنیاد محتوا
در هر سایتی یک صفحه یا لیندینگ وجود دارد با محوریت اصلی یعنی سایر موضوعات و مطالب بلاگ در مرتبط با همان صفحه هستند این نوع صفحات اصطلاحا به این صفحه ها بنیاد محتوا (Cornerstone) گفته میشود در واقع صفحات مرتبط با این صفحه لینک میشوند و نشان از اهمیت و قوی بودن صفحه های بنیاد محتوا را دارند. امروزه گوگل تلاش میکند صفحات معیوب و ضعیف را در نظر نگیرد و با تقویت صفحات بنیاد محتوا میتوان SEO بهتری برای یک صفحه از سایت بدست آورد. صفحات ضعیف تر یا Thin Content باید حذف شوند و صفحات خاص قوی تر شوند. البته در مراحل تحلیل و SEO سایت باید به تحلیل استراکچری محتوا نیز پرداخت در این مرحله گرافی از خوشه بندی محتوای سایت تعیین میشود و توسط کارشناس SEO تجزیه و تحلیل میشود طی این مرحله میتوان خوشه بندی از مطالب و اهداف از پیش تعیین شده برای رسیدن به جایگاه بالاتر در نتایج جستجو را پیش بینی کرد و برای رسیدن به آنها محتوای لازم را تولید کرد و ساختار محتوایی را به گونه به هم ارتباط و لینک داد که صفحات بنیاد محتوا افزایش بالایی داشته باشند.