تاثیر وب سایت در کسب و کار


اهمیت-وب-سایت-در-کسب-و-کار-شما

بیشتر کاربران به دنبال یافتن اطلاعات آنلاین هستند تا به آنها کمک شود تصمیم هوشمندانه ای در هنگام خرید بگیرند. در واقع 88٪ از آنها قبل از خرید از فروشگاه یا خرید آنلاین، درباره اطلاعات محصول تحقیق می کنند. این روند رفتار خرید، بر اهمیت وب سایت برای مشاغل تأکید دارد.
جستجو-در-اینترنت-قبل-از-خرید-اینترنتی اگر می خواهید شرکت شما در بازار مدرن موفق باشد، باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. وب سایت شما ستون فقرات تجارت شما است و از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شما پشتیبانی می کند. در ادامه، ما در مورد اهمیت یک وب سایت برای موفقیت در کسب و کار شما و هر آنچه که شما باید درباره شروع کار با یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار خود بدانید، بحث خواهیم کرد.

اهمیت وب سایت در بازاریابی

اهمیت یک وب سایت برای بازاریابی به تمام جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تعمیم داده خواهد شد. در واقع حضور آنلاین شما، هر نوع ارتباط، بخشی از محتوا یا تبلیغاتی که به صورت آنلاین قرار می دهید، مشتری را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. به همین ترتیب، مهم است که وب سایت ایده روشنی درباره برند تجاری شما و انواع محصولات یا خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید، ارائه دهد.

بیایید با بازاریابی در شبکه های اجتماعی شروع کنیم. اگر از سایت ها و رسانه های اجتماعی دیگری برای دسترسی و تعامل با کاربران استفاده می کنید، باید مکانی را برای مشتریان اختصاص دهید تا با مراجعه به آن به اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما دست پیدا کنند. مشابه پست ارسالی ما در شبکه اجتماعی زیر. ما به مشتریان خود در مورد CMS اختصاصی شرکت وبینه توضیحاتی ارائه داده ایم، اما اگر آنها نمی دانند  CMS اختصاصی چیست، به طور مثال می توانند با دنبال کردن لینک پست زیر در سایت ویرگول درباره CMS اختصاصی شرکت ما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
اهمیت-وب-سایت-در-بازاریابی وب سایت شما همان "پایگاه خانه" است که می توانید مشتریانی را که قصد خرید دارند یا به اطلاعاتی نیاز دارند که درباره محصول یا خدماتتان ارائه می دهید، به آن جا هدایت کنید.

اهمیت یک وب سایت برای بازاریابی محتوا نیز حائز اهمیت است. محتوای شما به مکانی نیاز دارد تا در آن انتشار یابد. خواه پست های وبلاگ باشد یا بخش توضیحات محصول، شما به مکانی برای نمایش دادن این اطلاعات نیاز دارید تا مشتریان بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند. وب سایت شما مکان مناسبی برای قرار دادن تمام محتوای کسب و کار شما است تا آگاهی مخاطب را بالا برده و آنها را به سمت خود جذب کند، دقیقاً مانند پست وبلاگی که اکنون در حال خواندن آن هستید و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

وب سایت شما همچنین نقش مهمی در بازاریابی از طریق ایمیل دارد. با ایمیل مارکتینگ می توانید برای جلب و جذب مشتریان خود استفاده کنید. وب سایت شما مکان مناسبی برای راهنمایی کاربرانی است که می خواهند از طریق ایمیل اطلاعات بیشتری درباره یک محصول بیابند یا حتی خریدی انجام دهند. این کار را می توانید مانند خبرنامه هفتگی خود انجام دهید.
اهمیت-وب-سایت-در-تبلیغات-کسب-و-کار-شما تبلیغات شما همچنین به مکانی نیاز دارند تا مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کنند. تبلیغات راهی عالی برای دسترسی بیشتر به مشتریانی است که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه نشان داده اند. اما شما باید وب سایتی داشته باشید که بتوانید این مشتریان را هنگامی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند به سمت سایت هدایت کنید. خواه یک صفحه فرود مناسب باشد یا یک صفحه محصول خاص، این تبلیغ باید در وب سایت شما مقصدی داشته باشد.

سئو-وب-سایت تبلیغ شما همچنین می تواند چندین مقصد داشته باشد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد و زمینه های بیشتری را برای آنچه کاربر هنگام تایپ در جستجوی خود سرچ می کند، پوشش دهد. هدف نهایی وب سایت شما باید پاسخگویی به تمام سوالات کاربران با اطلاعاتی باشد که شما ارائه می دهید.

اهمیت یک وب سایت برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به عملکرد تاکتیک بازاریابی بستگی دارد. وقتی مشتریان از موتور جستجو برای سرچ درباره محصولات، خدمات، برندها ها یا حتی چالش ها استفاده می کنند، موتور جستجو لیستی از صفحات وب مرتبط با این عناوین را به آنها ارائه می دهد. بنابراین، اگر می خواهید بخشی از این ترافیک آنلاین را به سمت مشاغل شخصی خود بکشانید، به وب سایتی نیاز دارید که این میزان ترافیک به آن باز گردد. هرچه این سایت برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه شده باشد، شانس بیشتری برای دستیابی به بازدیدهای جدید دارید.

اهمیت وب سایت در فروش

فروش برای هر شغلی حیاتی است. این تنها راهی است که می توانید شرکت خود را فعال و زنده نگه دارید. بهبود فروش بهترین راه برای توسعه سلامت و موفقیت در تجارت شماست. با طراحی فروشگاه اینترنتی، می توانید به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید. هرچه تعداد بیشتری از کاربران به صورت آنلاین به سایت شما سر بزنند، فرصت بیشتری برای فروش خواهید داشت. صرف ایجاد یک وب سایت، به طور خودکار مشتریان را برای کسب و کار شما به ارمغان نمی آورد. 

یک وب سایت نه تنها به شما کمک می کند تا فرصت های فروش خود را افزایش دهید، بلکه باعث افزایش در دسترس بودن شما برای فروش نیز می شود. با داشتن یک وب سایت می توانید محصولات و خدمات خود را بصورت شبانه روزی بفروشید. 
علاوه بر این، وب سایت شما کانال دیگری برای فروش ارائه می دهد. شما می توانید علاوه بر فروش آنلاین محصولات و خدمات خود، اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری در جهت خرید آگاهانه در اختیار کاربران قرار دهید. عملا، محتوای موجود در سایت شما به عنوان یک فروشنده عمل می کند، به مشتریان کمک می کند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و آنها را نسبت به مزایای محصولات یا خدمات شما متقاعد می کند.

ایجاد اعتبار با وب سایت

اهمیت وب سایت برای ایجاد اعتبار نیز موضوعی است که برندها باید به آن توجه کنند. در بازار دیجیتال امروز، مشاغل فاقد وب سایت دارای اعتبار کمتری هستند. دلیل این امر این است که اکثر شرکت ها دارای وب سایت هستند، بنابراین به نظر می رسد چیزی برای پنهان کردن ندارند. 

چگونه یک وب سایت به شما در ایجاد اعتبار کمک می کند؟ خب، این به کاربران اجازه می دهد ببینند که برند تجاری شما چیست. علاوه بر نمایش محصولات و خدمات خود، می توانید در مورد شرکت و اهداف آن به کاربران توضیح دهید. با کمک به آنها برای شناخت تجارت شما، در تلاش برای ایجاد اعتماد خواهید بود، که اولین قدم در ایجاد روابط طولانی مدت با آنها است.

برای ایجاد اقتدار از وب سایت خود استفاده کنید. وقتی نوبت به یافتن مشاغل معتبر می رسد، مصرف کنندگان می خواهند بدانند که رتبه یک برند در صنعت کجا قرار دارد. محتوایی که در سایت خود ایجاد و منتشر می کنید به کاربران کمک می کند که اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. با ارائه محتوای ارزشمند و آموزشی، می توانید برای ایجاد روابط قوی تر با کاربران و افزایش نرخ تبدیل تلاش کنید.

وب سایت شما نه تنها فرصت ایجاد اعتبار و اقتدار را به شما می دهد، بلکه به شما کمک می کند خود را از رقبا جدا کنید. محتوای وب سایت هر شرکت منحصر به فرد است. این بدان معناست که شما این فرصت را دارید که از طریق محتوای سفارشی، آنچه که تجارت شما را از بقیه متمایز می کند، به کاربران و مشتریان خود نشان دهید. مسلما می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید. اگر آنها وب سایتی دارند و شما ندارید، بلافاصله مشتری خود را از دست می دهید، زیرا آنها مشخص می کنند از کدام شغل می خواهند استفاده کند.

فراهم کردن قابلیت دسترسی 24 ساعته

ما کمی پیش تر در این مورد در بخش اهمیت وب سایت در کسب و کار صحبت کرده ایم، اما لازم است دوباره تأکید کنیم. یک وب سایت باید دسترسی مخاطبان را به صورت شبانه روزی به سایت شما فراهم کند. حتی هنگامی که ساعت کاری روزانه شما و همکارانتان به پایان می رسد، وب سایت شما همچنان سخت کار می کند تا مشتریان بیشتری را به تجارت شما بکشاند.

تصور کنید اگر هرگز نخوابید چقدر می توانید فروش بیشتری انجام دهید. خب، خوشبختانه برای دسترسی 24 ساعته به مشتریان خود مجبور نیستید بی خیال خوابتان شوید. با داشتن یک وب سایت، شما مکانی را برای کاربران فراهم می کنید تا با برند و شغل شما آشنا شوند و در هر زمان از شبانه روز در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
اهمیت-وب-سایت-در-افزایش-فروش 
اگر محصولات خود را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید، در این صورت مشتریان می توانند در طول شبانه روز خرید کنند. با سهولت در خرید و خرید آنلاین محصولات خود برای کاربران، این امکان را فراهم می کنید که آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.
و بهترین قسمت ماجرا این است که مجبور نیستید از لحاظ جسمی مانند یک فروشنده سرپا باشید و محصولات خود را به فروش برسانید. وب سایت شما به عنوان فروشنده دیجیتال، به جای شما فعالیت می کند. سایت شما آنچه را که باید مشتریان درباره محصولات بدانند به آنها می دهد، فروش را انجام می دهد و اطلاعات پرداخت را به صورت آنلاین جمع می کند.

با طراحی وب سایت حرفه ای اولین تاثیر مثبت را بگذارید

وب سایت شما اغلب موجب اولین برداشت مشتری از نام تجاری شما می شود. حتی اگر شما یک تجارت نوپا دارید، این احتمال وجود دارد که مشتریان شما قبل از ورود به سایت شما، در مورد کسب و کار شما آنلاین تحقیق کنند. به همین دلیل داشتن یک وب سایت حرفه ای بسیار مهم است.

اهمیت یک وب سایت را نمی توان بیش از حد بیان کرد. اما اگر این وب سایت جذابیت و پیمایش آسانی نداشته باشد، ممکن است شما حتی بدون آنکه اطلاع داشته باشید، مشتریان خود را از دست بدهید. در حقیقت، یک نظرسنجی از   Business 2  Community نشان می دهد که  94٪ از افراد اظهار کرده اند که طراحی وب دلیل اصلی بی اعتمادی یا نادیده گرفتن وب سایت است.

طراحی وب حرفه ای باید شامل مؤلفه های زیر باشد:

پیمایش آسان:

برای بازدیدکنندگان دشوار است که بدون چندین بار کلیک، آنچه را که دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند. منوهای پیمایش باید واضح و ساده باشند، به بازدیدکنندگان کمک کند در کمترین زمان آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند.

طراحی جذاب:

سایت شما باید جذاب باشد، با استفاده از رنگها و تصاویری که با نام تجاری شما همسو باشند می توانید چشم نواز باشید. یک سایت حرفه ای تعادلی بین طراحی و محتوای جذاب ایجاد می کند که خوانایی آسانی دارد و سریع بار گذاری می شود.

محتوای مفید:

محتوای سایت شما باید آموزنده باشد و به بازدید کنندگان در درک بهتر محصولات و خدمات شما کمک کند. همچنین باید بر کلمات کلیدی مرتبط تأکید کند که ممکن است کاربران شما برای یافتن برند هایی مانند شما در اینترنت استفاده کنند.

بهینه سازی موتور جست و جو:

ساختار سایت و محتوای شما هر دو باید برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه شوند. طراحی سایت حرفه ای شامل خدمات جستجوگرها است که اطمینان می دهد کاربران می توانند سایت شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

اهمیت-سئو-در-وب-سایت
بارگذاری سریع سایت:

اگر سایت شما ظرف چند ثانیه بارگیری نشود، کاربران ممکن است آن را ترک کنند. طراحی حرفه ای وب سایت زمان بارگذاری سریع را برای بهبود تجربه کاربر تضمین می کند.

تبدیل آسان:

وب سایت شما باید یک فرآیند سریع و ساده تبدیل را برای کاربران فراهم کند. سبد خرید شما همچنین باید برای مشتریان در دسترس باشد تا با وجود رفتن آنها به صفحات دیگر، به راحتی دوباره به آن مراجعه کنند.

اگر خودتان توانایی طراحی و نگهداری یک وب سایت حرفه ای و فعال را ندارید، لازم است از یک شرکت طراحی وب کمک بگیرید.

چگونه با یک وب سایت کسب و کار خودتان را شروع کنید؟

اهمیت وب سایت برای موفقیت در کسب و کار شما روشن است. بدون داشتن وب سایت، نمی توانید به طور آنلاین به مشتریان خود دسترسی پیدا کرده و آنها را با سایت خود همراه کنید. 

در حقیقت، ما می خواهیم بگوییم که اگر می خواهید در بازار مدرن امروز تجارت کنید، باید یک وب سایت داشته باشید. اما از کجا باید شروع کرد؟

شروع کار با یک وب سایت حرفه ای برای شغل شما کار سختی نیست. انواع خدمات طراحی وب سایت وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها فقط در عرض چند ساعت وب سایت جذاب خود را طراحی کنید. با این حال، اگر در راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو مصمم هستید، ممکن است بخواهید با یک شرکت و تیم حرفه ای طراحی سایت کار کنید. اگرچه کار با متخصصان طراحی سایت به یک سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد، اما خواهید دید که پولی که برای خدمات حرفه ای طراحی وب سایت خرج کرده اید ارزشش را داشته است.

یک تیم طراحی وب سایت می داند برای طراحی سایتی که تجربه کاربری مثبتی ارائه می دهد، چه کارهایی لازم است که انجام شود. آنها می توانند پیمایش ساده ای ایجاد کنند تا کاربران سایت شما برای یافتن محتوای مورد نظر خود با مشکل مواجه نشده و حتی خرید برایشان راحت تر شود.

یک تیم طراحی وب سایت همچنین می تواند محتوایی برای صفحات وب ایجاد کند که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشند. محتوای سئو باعث می شود کاربران، شما را هنگامی که در جست و جوی موضوعات و محصولات مرتبط با سایت شما هستند به راحتی در موتور های جستجو مانند Google  پیدا کنند.

اگر برای طراحی یک وب سایت جذاب که برای موتورهای جستجو بهینه شده و قابل پیمایش باشد، به کمک نیاز دارید، وقت آن است که با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم طراحی سایت ما خدمات طراحی وب سایت را برای کمک به برند هایی مانند شما به مخاطبان جدید ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی وب سایت یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت یک وب سایت، امروز با ما تماس بگیرید.

زهرا

سلام من یک مغازه دارم و میخوام برای خودم یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنم . لطفا راهنمایی کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 چه مواردی در طراحی سایت چند زبانه باید مورد توجه باشد؟
چه مواردی در طراحی سایت چند زبانه باید مورد توجه باشد؟

طراحی سایت چند زبانه برای شرکت هایی که در فکر گسترش کسب و کار خود در سطح بین المللی و جهانی هستند ام ...

 ویژگی های مهمی که باید در یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای وجود داشته باشد چیست؟
ویژگی های مهمی که باید در یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای وجود داشته باشد چیست؟

فروشگاه اینترنتی که به صورت حرفه ای می تواند در کسب و کار شما موثر باشد چگونه فروشگاهی است؟اگر شما ص ...

 کاربرد CRM در کسب و کارهای کوچک و نحوه انتخاب آن
کاربرد CRM در کسب و کارهای کوچک و نحوه انتخاب آن

کسب و کارهای کوچک یکی از مصرف کنندگان اصلی نرم افزارهای CRM هستند. آنها برای توسعه کسب و کار و مکانی ...

 بهبود کسب و کار با بهبود وضعیت طراحی وب سایت شما
بهبود کسب و کار با بهبود وضعیت طراحی وب سایت شما

طراحی وب سایت و بهره بردن از آن می تواند نقطه ی عطفی در کسب و کار شما باشد.اما پس از طراحی باید به ن ...

 رابط کاربری و تاثیر آن در کسب و کارتان
رابط کاربری و تاثیر آن در کسب و کارتان

رابط کاربری (UI) بد در دنیای دیجیتال همان تاثیری را دارد که یک مسئول پذیرش ترشروی نچسب در دنیای واقع ...

 بهبود کسب و کار با راه اندازی وب سایت
بهبود کسب و کار با راه اندازی وب سایت

بهبود کسب و کار با راه اندازی وب سایت ، طراحی آن را به یک شرکت حرفه ای بسپارید

 کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت یکی از راه های پول درآوردن به شکل مجازی است که در دنیای امروز هزاران نقر با این ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید