اپلیکیشن نزدیکترین موقعیت

نقشه های اینترنتی به تکامل کافی رسده اند و سراسر جهان را تقریبا پوشش میدهند گوگل یکی از خدمات دهنده نقشه در دنیا است و سرویس google map کلیه اطلاعاتی که در یک منطقه قابل نمایش است در معرض دید عموم قرار میدهد مانند مغازه ها، سینما، پارک و هر کسب و کاری که خودش را در گوگل ثبت کرده است. یکی از دیگر خدماتی که میتوان از نقشه ها دریافت کرد اطلاعات نزدیک ترین ها نسبت به یک موقعیت است کارکرد این سیستم به شکلی است که میتواند اطلاعات طول و عرض جغرافیایی را از اپلیکیشن دریافت کند و سپس آنها را بر اساس فرمولی که برنامه نویس تعریف کرده اطلاعات اطراف شما را نمایش میدهد. 

نزدیکترین موقعیت

مثلا نیاز به یک خدماتی دارید که نزدیکترین اطلاعات مورد نیاز شما را به شما خواهد داد امروزه اپلیکیشن هایی شبکه اجتماعی ساخته شده اند که امکان چت با نزدیکترین افراد در منطقه شما را میدهد یا اپلیکیشن هایی که میتواند نزدیک ترین وکلا را به شما نمایش دهد یا نزدیک ترین نمایندگی یک شرکت را که شما مشتری آن هستید. در هر صورت پیدا کردن نزدیک ترین و سریع ترین از دیگر مزیت ها در نقشه های اینترنتی است.

شرکت وبین یکی از شرکت های قدیمی در حوزه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی است، اخیرا هم یک مشتری داشتیم که میخواست بانک اطلاعاتی از وکلا را در سایتی تعریف کند و هر متقاضی با وارد کردن موقعیت فعلی خودش نزدیک ترین وکیلی که میتواند در حوزه مورد نظرش را پیدا کند. قطعا این نوع خدمات کمک میکند که متقاضی با حداکثر سرعت به نزدیک ترین وکیل خود دسترسی پیدا کند همچنین فرض کنید انواع سایت هایی دیگری که به شما می تواند کمک کند حوزه املاک است، به طور مثال میخواهید وارد اینترنت شوید و در منطقه ای که شناختی از آن ندارید بنگاههای املاک را پیدا کنید یا مثلا دنبال باشگاه ورزشی هستید و...

نورلله خداکرمی

عالی