حسابداری تحت مک

در بازار ایران به دلیل استفاده حداکثری از ویندوز از گذشته تا به امروز بخش عظیمی از نرم افزارهای تولید شده در قالب ویندوز بوده اما با گذشت زمان و با استقبال از سیستم عامل مک در بین ایرانیان و و نیاز و نیاز به داشتن نرم افزار حسابداری که با Mac سازگار باشد ضروری است.

mac

امروزه تحت وب تبدیل به راهکاری جامع جهت استفاده در انواع کسب و کارها در سطوح مختلف شده است ، انواع شرکت های تولیدی که انبار دارند به دلیل یکپارچه سازی شعب و یا حتی سیستم های داخل شبکه با یکدیگر حسابداری تحت وب را ترجیح میدند البته مزیت های فراوانی دارد.

با این تفاوت که به جای نصب و نگهداری پرهزینه در انواع نسخه های مک با استفاده از مرورگری مانند فایرفاکس یا گوگل کروم به سادگی می توانید با امنیت بالا و بدون محدودیت در سخت افزار و نرم افزار استفاده کنید .

نرم افزار حسابداری سپهرگستر مانند انواع نرم افزارهای تولید شده شرکت های معتبر با رعایت اصول حسابداری و قواعد مالی است که لازمه هر نرم افزار حسابدار است از جمله می توان به مدیریت حساب ها ، دریافت و پرداخت ، انواع گزارشات مالی از جمله ترازنامه سود و زیان ، دفتر روزنامه ، طرف حساب ها ، حساب های شناور و غیره اشاره کرد...  ایده سهولت در استفاده سرعت و کارایی بالا با استفاده از تکنولوژی برتر روز دنیا هدف اصلی تولید این نرم افزار بوده و در انواع کسب و کارهای فعال از جمله پوشاک مواد غذایی فروشگاه های آنلاین کسب و کار های چند شعبه ای و انواع اصناف مختلف قابل استفاده می باشد.

سپهر گستر

این نرم افزار می تواند در کنار نرم افزار انبارداری عملیات بازرگانی از جمله خرید و فروش برگشت از خرید برگشت از فروش را مدیریت کند و دلیل ارتباط ساده با درگاه های اینترنتی مانند درگاه های واسط و یا درگاه های اختصاصی وجه فاکتور را به صورت اینترنتی از مشتری دریافت کند همچنین مشتری با داشتن حساب کاربری می تواند وارد حساب کاربری خود شده و عملیات مرتبط را بررسی نماید در صورت لزوم ثبت سفارش کند و یا با ارسال تیکت های پشتیبانی با شرکت شما در ارتباط باشد.
خوشبختانه مرورگرهای مدرن در همه سیستم عامل ها قابل استفاده می باشد و به همان کارایی که در ویندوز دیده می شود در سایر سیستم عامل ها نیز میسر می باشد پشتیبانی قوی و آینده روشنی که برای نرم افزارهای تحت وب انتظار میرفت به لطف فناوری اطلاعات و ارتقا سطح دانش تولید کنندگان نرم افزاری محیا شد باشد که بتوانیم با قدمی استوار خدمتی نوین را به مشتریان خود ارئه کنیم.

این نرم افزار دارای همه گزارشات مورد نیاز در یک نرم افزار حسابداری است از جمله ترازنامه - دفترروزنامه - دفتر کل - معین - دریافت و پرداخت - خرید و فروش است.

مهم ترین قابلیتی که در یک نرم افزار حسابداری تحت وب باید در نظر گرفت این است که امکان اجرا و نصب در شبکه داخلی یا لوکال را داشته باشد و با این کار محدویت سخت افزاری و نرم افزار به طور کامل از بین خواهد رفت . از خدماتی که بعد از فروش به خریدار داده میشود امکان راه اندازی و نصب نرم افزار در شبکه داخلی شرکت یا سازمان آنها می باشد و بدون نیاز به اینترنت بتوان با سرعت بسیار زیاد از خدمات ارائه شده در سرور محلی استفاده کرد

ناشناسمرداد 23، 1398

سلام . آیا این نرم افزار روی همه نسخه های مک قابلیت اجرا شدن را دارد ؟ و پیش نیازهای آن برای اجرا چه نرم افزارهایی است ؟
مدیر سایتمرداد 24، 1398

بله نرم افزار به صورت کاملا تحت وب بوده و میتوان آن را در شبکه داخلی - لوکال - اینترنت و اینترانت راه اندازی و استفاده اشتراکی کرد
سهیلا سلامی زاده

خریدنرمافزارحسابداری برای سیستم عامل مکینتاش