حسابداری تحت وب چند شعبه ای

فروشگاه ها و انبارهایی که چندین شعبه دارند و در هر شعبه موجودی کالا و خرید فروش مستقل اتفاق می افتد راهکار حسابداری تحت وب شعبه ای سپهر گستر را برای یکپارچه سازی اطلاعات و زیرساخت ها برگزینند.

حسابداری تحت وب شعبه ای


تحت وب همان ابری است ، به جای نصب نرم افزار حسابداری روی هر سیستم با استفاده از مرورگر روی همه رایانه ها و موبایل ها اجرا میشود . این تکنولوژی میتواند روی انواع شبکه های کوچک و بزرگ اجرا شود به طور مثال میتوان نرم افزار را در یک شبکه داخلی با 10 کامپیوتر استفاده کرد ، یک کامپیوتر به عنوان سرور و سایر کامپیوتر ها به عنوان کلاینت . یا اگر چند شعبه در سطح شهر دارید با استفاده از رادیو آنتن ها به سرور مرکزی متصل شوید.
سرعت و کارایی حسابداری تحت وب بسیار بالاست و در شبکه های Lan معادل نرم افزارهای ویندوزی است چرا که بدون نیاز به اینترنت و محدودیت های سرعت و قطعی آنلاین باشد حتی برخی از نرم افزارهای حسابداری تحت وب این امکان را دارند که هنگامی که به شبکه متصل نباشد دیتا را در صف یا Queue قرار میدهد و بعد از اولین اتصال خود را سینک SYNC میکند.

اما چرا باید از حسابداری تحت وب استفاده کرد ؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره شد میتوان چندین شعبه را به صورت یکپارچه مدیریت و کنترل کرد و هزینه های تجهیزات و نگهداری نرم افزار و سخت افزار را بسیار پایین آورد ، به طور مثال اگر شما مدیر یک فروشگاه زنجیره ای پوشاک هستید و 10 شعبه دارید به جای اینکه در هر شعبه یک نرم افزار مستقل نصب شود و روزانه هر شعبه گزارش کار خود را به به صورت ایمیل یا با استفاده از ابزارهای اشتراک گذاری فایل به دفتر مرکزی ارسال کند از حسابداری تحت وب و یکپارچه سپهرگستر استفاده نماید . یا اگر برای هر شعبه نیاز به خرید چندین رایانه است و روی هر رایانه هزینه های خرید لایسنس آنتی ویروس و نصب و نگهداری توسط چند کارشناس شبکه انجام شود با استفاده از راهکار تحت وب همه شعب میتوانند با یک تبلت ارزان قیمت و یا یک کامپیوتر بسیار ابتدایی به اندازه ای که بتواند مرورگر را باز کند شبکه حسابداری خود را راه اندازی میکنید.

امنیت را با رعایت حفظ رمز عبور و پسورد تضمین کنید ! همه کاربران در شعب با داشتن رمز عبور و پسورد وارد حساب کاربری خود میشوند و عملیات مالی و کارهای مربوط به خود را انجام میدهند ، امنیت در نرم افزارهای تحت وب بسیار قدرتمند شده است و بسیاری از بانک ها و شرکت های بزرگ بدون ارتباطات شبکه ای و نرم افزارهای ابری قادر به فعالیت نیستند.

در کنار همه این ویژگی ها از باشگاه مشتریان نیز برخوردار شوید ! هر شعبه روزانه با حجم زیادی از فرصت ها و مشتریان روبرو است و اگر اطلاعات فرصت ها جمع آوری شود و به خوبی آنها پیگیری و بازاریابی شوند میتوانند فروش شما را بسیار افزایش دهد ما به شما باشگاه مشتریان سپهرگستر را پیشنهاد میکنیم این باشگاه به همراه حسابداری در یک پنل مدیریتی قرار میگیرد.

اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و یا به فکر اینکه از ظرفیت های بسیار زیاد اینترنت برای فروش میخواهید استفاده کنید حسابداری را به همراه فروشگاه اینترنتی میتوانید داشته باشید ، این ساختار به صورت یک پلتفرم یکپارچه ارتباطی دو طرفه میان شعب ، مشتری و پرسنل ایجاد مکیند.

Abمرداد 16، 1399

سلام . معماری نرم افزاری این سیستم به صورتی است که محدودیتی در سیستم عامل نداشته باشد چون ما همچنین نرم افزاری را لازم داریم که در کارخانه و شعب مرکزی استفاده کنیم و در کارخانه بخش انبار از تبلت استفاده میکنیم
مدیر سایتمرداد 21، 1399

سلام . معماری نرم افزاری حسابداری تحت وب سپهر گستر بهره گرفته از معروف ترین فریم ورک های سمت کاربر و سمت سرور است از طرفی هم تجربه ما در طراحی و ساخت انواع نرم افزارهای تحت وب ما را در تولید محصولی با کیفیت خیلی کمک کرده تا بتوانیم حسابداری تحت وب با کیفیت و حرفه ای تولید کنیم