طراحی اپلیکیشن فروشگاهی گوشت و مرغ

این روزها افزایش تقاضا و مدل ‌های عرضه، نوآوری ‌های جدیدی را برای برآورده کردن خواسته‌ ها و نیازهای مشتریان ایجاد کرده است. همه چیز دیجیتالی شده تا رضایت مشتریان را جلب کند ، خواه خرید محصولات یا فروش آنلاین کالاها باشد. یکی از این خواسته ها، تهیه گوشت و مرغ است که تنها با یک کلیک انجام می شود. در طول دوره قرنطینه کرونا، زمانی که بسیاری از شرکت ‌ها و سازمان‌ ها در سراسر جهان با مشکلات قابل ‌توجهی روبرو بوده اند، صنعت توزیع گوشت، مرغ و مواد غذایی گسترش بالقوه ‌ای داشته است. بنابراین بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل در این حوزه تمرکز خود را بر طراحی اپلیکیشن های کاربردی فروش و تحویل گوشت و مرغ گذاشته اند. 

 

طراحی-اپلیکیشن-گوشت-مرغ

 

اپلیکیشن فروش آنلاین گوشت و مرغ

طراحی آن مانند بسیاری از اپلیکیشن های تامین مواد غذایی است. خریداران می توانند گوشت مورد علاقه خود را فقط با چند کلیک سفارش دهند، درست مانند یک اپلیکیشن غذا. مشتریان فیلترهای مختلف را برای تنوع گوشت مورد نظر خود جستجو می کنند و با استفاده از اپلیکیشن سفارش گوشت، با یک کلیک سفارش خود را درب منزل تحویل می گیرند. 

راحتی و سهولت از مهم ترین دلایلی است که کاربران ترجیح می دهند گوشت را با اپلیکیشن سفارش دهند. برای انجام این کار لازم نیست به بازار بروند. تمام کاری که باید انجام دهند این است که گوشی خود را بردارند و در اپلیکیشن، گوشت تازه و دلخواه خود را سفارش دهند. سفارش گوشت با کیفیت بالا توسط یک اپلیکیشن آنلاین سرعت کار را افزایش می دهد و انتخاب مقرون به صرفه تری از خرید حضوری است. 

نقاط قوتی که توجه خریداران را به اپلیکیشن فروش گوشت و مرغ جلب می کند:

• تمایل مشتری نسبت به خرید آنلاین سریع و در دسترس غذا، نوشیدنی، مواد غذایی و غیره.

• بسیاری از مشتریان عاشق خوردن گوشت سالم و غذاهای دریایی هستند، اما در بازدید از قصابی ها تردید دارند. اپلیکیشن سفارش گوشت این بازدیدهای ناخواسته را حذف می کند و مشتریان را قادر می سازد تا گوشت، مرغ، اردک یا غذاهای دریایی را به صورت آنلاین سفارش دهند.

• فروشگاه‌ های گوشت و مرغ آنلاین، امکان جستجوی انواع برش‌ های گوشت، مرغ و غذاهای دریایی را به مشتریان می ‌دهند تا بتوانند انتخاب‌ های دقیق تری داشته باشند.

• تحویل گوشت تازه، تمیز و درب منزل در زمان مورد نظر، مشتریان را ترغیب می کند تا خدمات تحویل گوشت را انتخاب کنند.

• همچنین شما می توانید یک اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین راه اندازی کنید که در آن چندین فروشگاه گوشت می توانند ثبت نام و محصولات خود را بفروشند و یا از طریق کمیسیون معاملات کسب درآمد کنید.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی گوشت و مرغ

1. پژوهش

اطمینان حاصل کنید که تجزیه و تحلیل اولیه شما شامل جمعیت شناسی، انگیزه ها، الگوهای رفتاری و اهداف واقعی خریدار می شود. در طول هر مرحله از فرآیند، کاربر نهایی را مد نظر داشته باشید. اقدامات شما باید منجر به خرید توسط مشتریان و بازگشت مجدد آنها شود.

 

2. وایر فریمینگ اپلیکیشن

برای درک ویژگی‌های آینده، مرحله بعدی مستند سازی و قالب‌ بندی اپلیکیشن است. اگرچه زمان به نفع شما نیست، اما ترسیم طرح های دقیق محصول تصور شده به شما کمک می کند تا مشکلات قابلیت استفاده را شناسایی کنید. به دنبال راه هایی برای ترکیب نام تجاری خود، تمرکز بر تجربه کاربر، و در نظر گرفتن تفاوت بین نحوه استفاده مردم از اپلیکیشن موبایل و وب سایت های موبایل باشید.

 

3. نمونه سازی اپلیکیشن

تا زمانی که اپلیکیشن را لمس نکنید و نبینید چگونه کار می کند و اجرا می شود، نمی توانید تجربه کاربری آن توسط کاربران را درک کنید. یک نمونه اولیه بسازید که مفهوم اپلیکیشن را در سریع ترین زمان در اختیار کاربر قرار دهد تا ببیند اپلیکیشن ما چگونه عمل می کند.

 

4. طراحی اپلیکیشن موبایل

طراح تجربه کاربری (UX) شما تعامل عناصر طراحی را معماری می کند در حالی که رابط کاربری طراح (UI) ظاهر و احساس اپلیکیشن شما را می سازد. این کار به توسعه دهندگان شما برنامه ها و راهنمایی های بصری در مورد محصول نهایی مورد نظر و چگونگی حرکت، احساس و جریان تعامل را ارائه می دهد.

 

5. توسعه

با پیشرفت توسعه، اپلیکیشن از یک سری مراحل عبور می کند. عملکرد اصلی در مرحله اول آزمایش نمی شود، هر چند در دسترس باشد. بخش خوبی از ویژگی های پیشنهادی در مرحله دوم گنجانده شده است.

اپلیکیشن تحت آزمایش و رفع اشکال قرار می گیرد تا مشکلات احتمالی آن رفع شود. در این مرحله، اپلیکیشن برای آزمایش بیشتر برای گروه خاصی از کاربران منتشر می شود. پس از رفع اشکالات در مرحله دوم، اپلیکیشن به سمت استقرار حرکت کرده تا کاملا آماده انتشار شود. 

 

6. تست اپلیکیشن

ایده خوبی است که در مراحل اولیه و اغلب در مراحل توسعه، اپلیکیشن تلفن همراه خود را آزمایش کنید. این کار هزینه های نهایی شما را پایین نگه می دارد. هرچه بیشتر وارد چرخه توسعه شوید، باگ های گران تری اصلاح می شوند. در حین تهیه موارد آزمایشی مختلف، اسناد طراحی و برنامه ریزی اصلی را مد نظر قرار دهید.

 

7. راه اندازی اپلیکیشن

خط‌ مشی‌ های راه ‌اندازی یک اپلیکیشن برای فروشگاه ‌های اپلیکیشن متفاوت است. توسعه اپلیکیشن با راه اندازی آن به پایان نمی رسد. هنگامی که درخواست شما در دست کاربران قرار می گیرد، بازخورد ارائه می شود و بازخورد باید در نسخه های بعدی اپلیکیشن گنجانده شود.

طراحی-اپلیکیشن-گوشت-مرغ

 

ویژگی هایی مورد نیاز اپلیکیشن گوشت و مرغ

اپلیکیشن گوشت را می توان به چهار بخش اصلی طبقه بندی کرد:

1. اپلیکیشن مشتری

یک اپلیکیشن کاربردی به گونه ای طراحی شده است که هنگام  سفارش گوشت مورد علاقه از بهترین فروشگاه ها یا قصابی های منطقه و بدون داشتن مشکلی در دریافت آن، تجربه زیادی به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

راه اندازی حساب کاربری

اولین چیزی که کاربر می تواند ببیند این است که یک حساب کاربری در اپلیکیشن آنلاین گوشت ایجاد می کند. می تواند ثبت نام کند یا یک حساب جداگانه با Google ایجاد کند.

فروشگاه های نزدیک

مشتریان می توانند بهترین فروشگاه ها و قصابی های فروش گوشت را در منطقه خود با استفاده از اپلیکیشن آنلاین برای رفع نیازهای روزانه خود بیابند.

نظرات و رتبه بندی ها

مشتریان باید به ازای هر سفارشی که می ‌دهند، به مغازه‌ ای که از آن گوشت سفارش داده‌ اند، بهداشت آن را ارزیابی و بررسی کنند.

نوتیفیکیشن

مشتریان باید پیشنهادات منحصر به فرد و اطلاعات تحویل را از مغازه ها و فروشگاه ها دریافت کنند.

پیگیری سفارشات

مشتریان می توانند چاپ سفارش را دریافت و اطلاعات شخص تحویل دهنده را همراه با مسیر انتخابی دنبال کنند.

پرداخت های درون برنامه ای

طراحی اپلیکیشن سفارش گوشت باید گزینه پرداختی داشته باشد که به مصرف کنندگان اجازه دهد به راحتی از داخل اپلیکیشن و بدون هیچ مشکل عمده ای پرداخت را انجام دهند.

ورود از طریق شبکه های اجتماعی

قابلیت ثبت انحصاری برای تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی.

 

2. برنامه های ShopKeeper

مغازه‌ داران می ‌توانند سفارش‌ های تحویل را با اپلیکیشن مالک فروشگاه‌ های گوشتی قبول یا لغو کنند. این نرم افزار همچنین از فعال سازی و حذف موارد بر اساس در دسترس بودن آنها پشتیبانی می کند.

دکمه های در دسترس بودن

صاحبان فروشگاه می توانند هر زمان که در دسترس هستند، درخواست های سفارش را با یک کلیک کنترل کنند. 

مدیریت اقلام

مالک می تواند تمام موارد موجود در منو و پروفایل را با اپلیکیشن تحویل فروش گوشت مدیریت کند.

مدیریت دسته بندی

سفارشات، هزینه ها، و اطلاعیه های حمل و نقل نیز باید دسته بندی می شوند.

 به روز رسانی وضعیت خرید

صاحب کسب و کار می تواند وضعیت هر سفارش ثبت شده، بسته بندی، ارسال و تحویل را به صورت جداگانه به روز کند.

 

3. ویژگی های پنل مدیریت

زمانی که در حال طراحی یک اپلیکیشن فروش گوشت و مرغ هستید، بهترین کار این است که یک داشبورد عالی برای مدیریت کسب و کار خود داشته باشید. این به ساده سازی و مدیریت کل زنجیره توزیع کمک می کند.

طراحی-اپلیکیشن-گوشت-مرغ

 

پشتیبانی و بازیابی

با یک دکمه فوراً از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه و داده ها را در صورت نیاز در رایانه خود بازیابی می کنید.

مدیریت مکان

مکان دقیق رستوران های غذای سفارش داده شده، مشتریان و محل تحویل را ردیابی و نظارت می کنید.

مدیریت دسته بندی

تمامی سفارشات را بر اساس مقدار، وزن و هزینه تحویل و با توجه به نیاز کسب و کار خود تجزیه و تحلیل و طبقه بندی می کنید.

مدیریت تبلیغات

همه تبلیغات را برای رستوران ها، فست فودی ها و مشاغل وابسته مدیریت می کنید. 

ایمیل به کاربران جدید

با یک کلیک اعلان ها را ارسال می کنید و تغییرات و سیاست های جدید را به همه کاربران تایید شده اطلاع می دهید.

مدیریت محتوا

همه مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط رستوران ها و مصرف کنندگان را می توان از داشبورد مدیریت کرد. 

 

4. ویژگی های اپلیکیشن راننده

هنگام طراحی اپلیکیشن فروش گوشت، یک اپلیکیشن راننده به همان اندازه مهم است. این اپلیکیشن برای پشتیبانی یا رد درخواست های تحویل فروشگاه بر اساس در دسترس بودن آن طراحی می شود.

•    راه اندازی حساب کاربری

با اطلاعات خودرو و اطلاعات تماس، راننده می تواند حساب کاربری خود را ایجاد کند.

•    لیست های سفارش

راننده می تواند سفارش مشتری را مشاهده و مراحل آماده سازی سفارش را با فروشگاه پیگیری کند.

•    بهینه سازی مسیر

یک اپلیکیشن عالی تحویل گوشت در خانه به رانندگان این امکان را می دهد که مسیر رسیدن به مقصد را بهینه و رانندگان را قادر می سازد کوتاه ترین مسیر را دنبال کنند.

•    درآمد و تجزیه و تحلیل

یک راننده می تواند درآمد و رتبه بندی مشتریانش را پس از تحویل سفارش در حساب کاربری خود ببیند.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید