طراحی سایت ارزان

هنگام برنامه ریزی برای طراحی و یا باز طراحی یک وب سایت، بودجه ای که صرف اینکار می شود برای بسیاری از کسب و کارها حائز اهمیت است. منابع کسب درآمد محدودی دارند و می خواهند یک وب سایت جدید راه اندازی کنند بدون آنکه هزینه زیادی برای آن متقبل شوند.
انتخاب شرکت مناسب در جهت طراحی یک سایت ارزان می تواند وسوسه انگیز باشد. اما، قبل از انجام این کار، ابتدا باید با مزایا و چگونگی طراحی اینگونه سایت ها آشنا شوید و آنها را بسنجید. مطمئن شوید بابت قیمتی که می پردازید همان سایتی که مد نظر دارید را دریافت خواهید کرد و از تصمیم خود راضی خواهید بود. 

چرا طراحی سایت ارزان برای کسب و کارهای کوچک مناسب است؟

برای بسیاری از کسب و کارها وسوسه انگیز است که به دنبال یک خدمات طراحی ارزان قیمت باشند. در اینجا برخی از رایج ترین دلایلی که چرا کسب و کارهای کوچک به سراغ طراحی سایت ارزان می روند را برای شما آورده ایم:

بودجه کم

کم بودن بودجه یکی از شایع ترین دلایل در این مورد است، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک نمی توانند هزینه زیادی برای طراحی یک وب سایت پرداخت کنند. همین امر در مورد افرادی که به دنبال یک وب سایت شخصی هستند نیز صدق می کند.
این افراد معتقدند که به یک وب سایت نیاز دارند. با این حال، نمی توانند پول زیادی را برای پرداخت هزینه ها کنار بگذارند. معمولاً، آنها گاهی حتی کیفیت وب ‌سایتی را که در ازای هزینه کمی که پرداخت کرده اند در نظر نمی‌گیرند.

پیشنهاد "جذاب"

قبل از انجام تحقیقات وسیع تر، بسیاری از مردم با جستجوی کلمات کلیدی و اساسی شروع می کنند. در هر موتور جستجویی "طراحی وب ارزان "را تایپ کنید تا ده ها، حتی صدها پیشنهاد از شرکت هایی که آماده ایجاد یک وب سایت با قیمت پایین هستند، پیدا می کنید.
گاهی اوقات یک پیشنهاد آنقدر جذاب به نظر می رسد که کاربران معتقدند شرکت مناسب برای ایجاد وب سایت مورد نیاز خود را پیدا کرده اند. اما در واقع فقط با یک ترفند بازاریابی خوب و کپی رایترهای ماهر روبرو شده اند.

مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی در یک سایت کم هزینه گنجانده خواهد شد. برای اینکه در تله اینگونه تبلیغات در جهت طراحی ارزان وب سایت گرفتار نشوید در ادامه همراه ما باشید.

عدم اهمیت وب سایت 

برای برخی از صاحبان مشاغل، طراحی یک وب سایت چیزی است که تنها باید از لیست بازاریابی آنها حذف شود. آنها معتقدند وب سایت برای آنها مشتریان جدیدی به ارمغان نخواهد آورد و بنابراین ارزش سرمایه گذاری ندارد.

در حالیکه، یک وب سایت با کیفیت با ویژگی های مناسب می تواند مشتریان جدید زیادی را جذب خود کند و مشتریانی را که در حال حاضر دارید حفظ کند و کسب و کار شما را به سطح خوبی برساند.

رسانه های اجتماعی به عنوان کانال فروش

رسانه های اجتماعی می توانند ابزار قدرتمندی برای بسیاری از مشاغل باشند. با یک استراتژی بازاریابی مناسب، می توانید بخش اعظم کسب و کار خود را در صفحات رسانه های اجتماعی راه اندازی و حفظ کنید.

بسیاری از مشاغل کوچک نیز از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند. این امر باعث می شود داشتن یک وب سایت در نظر آنها بی اهمیت جلوه کند. در حالی که رسانه های اجتماعی می توانند کانال خوبی برای شروع کسب و کار آنلاین شما باشند، اما طراحی و داشتن یک وب سایت می تواند تفاوت فاحشی ایجاد و به رشد شما کمک کند. طراحی فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت امن، اعتماد مشتریان شما را برانگیخته و به شما کمک می‌کند تا فروش و موجودی خود را به راحتی پیگیری کنید.

چرا برخی از شرکت ها به طراحی سایت های ارزان روی می آورند؟

طراحی-سایت-ارزان

ممکن است تعجب کنید که چگونه برخی از شرکت ‌ها کمترین پیشنهاد را برای طراحی وب سایت ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر از شما هزینه بالایی را طلب می کنند. دلایل خوبی برای حاشیه قیمت وجود دارد که در ادامه به یکی دو مورد از آنها اشاره می کنیم:

استفاده از طراحان کم هزینه

زمانی که یک طراح وب سایت سال ها وقت خود را صرف آموزش و تمرین کرده باشد، طبیعی است که هزینه کار آنها بیشتر باشد. درعوض، آنها در مورد بهترین شیوه‌ های مرتبط با طراحی وب و نحوه ترکیب آنها در پروژه‌ هایی که روی آنها کار می‌کنند، اطلاعات کافی دارند. 
از طرف دیگر، طراحان کم هزینه معمولاً خودآموز هستند یا هنوز در حال آموزش هستند، که در نهایت بر کیفیت وب سایت شما نیز منعکس می شود.

استفاده از قالب های آماده

بسیاری از شرکت ‌هایی که طراحی وب ارزان ارائه می‌دهند، وعده زمان تحویل سریع را می‌دهند. این امر می‌تواند برای کسی که مشتاق دیدن وب ‌سایت خود در حال اجرا و راه‌اندازی است، یک امتیاز عالی به نظر برسد.

با این حال، دلیل تحویل سریع این است که بسیاری از شرکت های کم هزینه از قالب های از پیش تعیین شده استفاده می کنند. برای کاهش بیشتر هزینه ها، برخی از شرکت ها الگوها را طراحی نمی کنند. آنها فقط در جزئیات و محتوای مورد نیاز شما تغییراتی را ایجاد می کنند.

هنگام طراحی وب سایت، استفاده از قالب های آماده یک روش رایج است. اما چیزی که سایت ها را از هم متمایز می کند، شیوه سفارشی سازی آنها در طراحی است. 

با توجه به گفته های بالا، برخی از کسب و کارهای کوچک یا تازه تاسیس به طراحی یک وب سایت ارزان نیاز دارند، ممکن است امر بسیار ساده ای به نظر برسد، اما هرکسی که سایت آنلاین خود را داشته باشد می داند که همه سایت ها یکسان ایجاد نمی شوند.در حالی که یک چیدمان ساده و آسان به خوبی کار می‌کند، طرح‌بندی‌ های پیچیده‌ تر به زمان بیشتری برای توسعه و به نیروی انسانی بیشتری برای ادامه دادن نیاز دارند. این بدان معناست که کسانی که زمان و هزینه خود را صرف ساختن یک طرح سفارشی کرده‌اند، در نهایت برای آن هزینه بیشتری می‌پردازند. اگر بودجه کمی دارید، انتخاب یک شرکت برای طراحی وب سایت ارزان می تواند مزایایی به همراه داشته باشد:

حل مشکلات کسب و کار شما

ابتدا باید مطمئن شوید که یک شرکت خوب متناسب با بودجه خود برای طراحی وب سایت پیدا کرده اید. اکثر شرکت ‌ها دستمزد ارزانی ندارند و انتخاب شرکتی با شهرت بالا برای ارائه نتایج خوب ضروری است. از دوستان خود پرس و جو یا خودتان کمی تحقیق کنید. بهترین شرکت ها از نظر طراحی با طیف وسیعی از نیازهای تجاری کار کرده اند و باید بتوانند بسته طراحی مناسب برای نیازهای تجاری شما تهیه کنند. به یاد داشته باشید، کاری که آنها در سایت شما انجام می دهند باید بتواند مشکلات کسب و کار شما را حل کند.

ابزارهای موثر برای افزایش ترافیک

راه های زیادی برای ایجاد یک برند آنلاین وجود دارد. برخی از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) استفاده می کنند، برخی دیگر از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و هنوز هم، برخی دیگر استفاده همزمان از سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند. امروزه با گزینه های بسیار زیادی که وجود دارد، مهم است که بتوانید ترافیک سایت خود را بالا ببرید و در عین حال بودجه تبلیغاتی پایینی داشته باشید. با استفاده از شرکت ‌های طراحی وب‌ سایت ارزان، این امر امکان‌ پذیر است، زیرا آنها می ‌دانند در جذب مشتریان بالقوه چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست.

معروف شدن برند

یک وب سایت با طراحی خوب یک ابزار ضروری برای شناخت یک برند است. با استفاده از یک شرکت طراحی سایت ارزان، می توانید از خدماتی که آنها ارائه می دهند بهره ببرید و نتایج مقرون به صرفه ای بگیرید. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا یک برنامه بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که به شما در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی کمک می کند.

افزایش ارزش وب سایت

با ارائه محتوای با کیفیت از طریق انتشار محتوا و استفاده از چند رسانه جذاب، می توانید ارزش وب سایت خود را افزایش دهید. استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی که طراحی وب سایت ارزان است نه تنها به شما در رشد کسب و کارتان کمک می کند، بلکه به شما نسبت به باقی رقبا برتری می دهد. به شما این امکان را می دهد که به سرعت و کارآمد محتوا ایجاد کنید و سریع تر به بازار هدف خود برسید.

اگر واقعاً می خواهید در فضای اینترنت موفق باشید، به یک وب سایت و یک تیم از افراد ماهر نیاز دارید تا به شما در مدیریت فعالیت های تجاری کمک کنند. این بدان معناست که شما باید کارهای خاصی مانند طراحی وب سایت، نوشتن محتوا، ویرایش، ارسال و غیره را برون سپاری کنید. بهترین راه برای راه اندازی این نوع سیستم استفاده از یکCMS رایگان است. 

یکی از اولین مواردی که باید در هنگام ایجاد یک وب سایت ارزان در نظر بگیرید این است که چگونه محتوای خود را مدیریت می کنید.CMS یا سیستم مدیریت محتوا بهترین راه برای ایجاد طراحی مناسب و مدیریت محتوای شماست.

سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست؟

CMS یکی از قدرتمندترین راه ها برای مدیریت وب سایت یا وبلاگ شماست. شما می توانید چندین حساب کاربری ایجاد کنید، هزاران پست و صفحه وبلاگ را مدیریت کنید، از یک تم طراحی سفارشی و بسیاری از ابزارهای دیگر برای ایجاد وب سایت عالی استفاده کنید. از رنگ ها گرفته تا محتوا، می توانید همه چیز را از طریق CMS مناسب مدیریت کنید.

بسیاری از طراحان وب سایت از CMS استفاده می کنند زیرا بسیار ساده تر و سریع تر از استفاده از HTML و سایر زبان های برنامه نویسی است. در کنار سهولت استفاده، یک سیستم مدیریت محتوا به شما امکان می دهد از اسکریپت ها و برنامه های کاربردی سفارشی برای افزودن ابزارهای مختلف به وب سایت خود استفاده کنید.

 

call to action

 

مزایای استفاده از CMS 

کسانی که قصد دارند کسب و کار خود را با یک وب سایت کوچک همراه کنند، به یک راه عالی برای سازماندهی همه چیز نیاز دارند. ساخت وب سایت با CMS ارزان راه حلی سریع و آسان همراه با ساختار سازمانی مناسب است.

می توانید با کمک تیم خود، از یک وب سایت کوچک به ده ها سایتی بروید که از سراسر اینترنت ترافیک را جذب می کنند. به همان سرعتی که می توانید CMS را نصب کنید، یک تم را نصب کنید، همه چیز را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید و نمایه های کاربر را تنظیم کنید و همراه با تیم خود بر روی یک وب سایت جدید کار کنید.

با مزایای CMS برتر و تیم مناسب ، می توانید سرمایه گذاری خود را به سرعت به سود تبدیل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک CMS ارزان و میزبانی مناسب برای نیازهای خاص شما است.

طراحی-سایت-ارزان

5 CMS برتر برای طراحی وب سایت ارزان

1.وردپرس

وردپرس یکی از بهترین CMS ها در این زمینه است. به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی محبوبیت پیدا کرده، اما اکنون بیشتر از هر CMS دیگری در طراحی وب سایت ها از آن استفاده می شود. بک اند کاربر پسند، همراه با هزاران تم و افزونه رایگان، وردپرس را به یک انتخاب عالی برای طراحی وب سایت ارزان تبدیل کرده است. چه از آن برای وبلاگ، وب سایت یا ترکیبی از این دو استفاده کنید، با تمام نیازهای شما مطابقت خواهد داشت.

هنگامی که یک بسته میزبانی انتخاب می کنید، با یک کلیک نصب وردپرس انجام می شود. چیزی برای دانلود وجود ندارد و نصب CMS برتر در نام دامنه شما بسیار آسان خواهد بود. علاوه بر این، پشتیبانی فنی 24/7 را از یکی از تیم ‌های پشتیبانی برتر در صنعت میزبانی دریافت می‌کنید.

2. جوملا

Joomla  مدت زمان زیادی است که از فعالیتش می گذرد و طرفداران بسیار زیادی دارد. آنها به تازگی یک نسخه جدیدتری منتشر کرده اند و استفاده از آن برای کاربران جدید راحت تر است. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توان با جوملا به صورت رایگان یا بسیار ارزان استفاده کرد و آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای نیازهای سیستم مدیریت محتوای شما تبدیل کرده است.

3. دروپال

CMS  خوب دیگر در این زمینه دروپال است. یک CMS کم هزینه برای کسانی است که به مقیاس پذیری نیاز دارند. با این حال، به اندازه وردپرس یا جوملا محبوب یا قابل اعتماد نیست. کسانی که به دنبال سطح بالایی از سفارشی سازی هستند و قادر به ایجاد کد خود هستند، ممکن است دروپال را به عنوانCMS  خود انتخاب کنند.

4. CMS MadeSimple  

 CMS MadeSimple یکی از  CMSهای رایگان است و بسیار سبک است. همانطور که از نامش مشخص است بسیار ساده و برای سایت های کوچکتر که باید به سرعت توسعه یابند عالی است.

5. Impress CMS

Impress CMS کمی جدیدتر از موارد ذکر شده در بالا است، اما بسیار سریع راه اندازی و عرضه می شود. ویرایش یک سند  word با این  CMS رایگان بسیار آسان است و به عنوان امیدوار کننده ترین سیستم CMS در سال 2008 برنده جایزه شده است.

کدام CMS رایگان را باید انتخاب کنید؟

انتخاب های زیادی پیش روی شما است حتی بیشتر از آنچه که نیاز دارید و این امر می‌تواند تشخیص اینکه کدام CMS  برای شما بهترین است را دشوار ‌می کند. اگر به دنبال یک انتخاب منطقی هستید، وردپرس بهترین گزینه برای شماست. جوملا یکی دیگر از گزینه های خوب با کاربران زیاد است. با این حال، اگر فقط می خواهید یک وب سایت کوچک راه اندازی کنید، ممکن است بخواهید به Impress CMS یا CMS MadeSimple هم نگاهی بیندازید.

آنچه که شما واقعاً باید انجام دهید این است که در مورد هر یک از  CMS های بالا تحقیق کنید و راه حلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. همه این CMS ها، رایگان هستند بنابراین اگر موردی را انتخاب کنید که آنطور که باید و شاید برای شما مفید فایده نبود، جای نگرانی نیست. همیشه می‌توانید یکی دیگر از  CMS های رایگان را انتخاب و دوباره امتحان کنید.

زمانی که تصمیم می گیرید کسب و کار خود را به صورت آنلاین شروع کنید و گسترش دهید و می خواهید از یک کسب و کار کوچک به یک شرکت بزرگ و سودآور تبدیل شوید، باید از یک CMS آسان استفاده کنید تا به شما کمک کند تا به هدف نهایی خود برسید.

کدام سیستم برای CMS ارزان بهتر است؟

اگر می خواهید کسب و کار خود را با یک CMS ارزان راه اندازی کنید، احتمالاً ساده و ارزان ترین سیستم برای شروع وردپرس است. پلتفرمی است که می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ استفاده کنید. شما می توانید به نویسندگان، طراحان خود و بقیه اعضای تیم در سطوح خاص دسترسی داشته باشید. به طوری که آنها بتوانند بدون ایجاد تغییرات دیگری در سایت شما عملکردهایی را که شما برای انجام آنها نیاز دارید انجام دهند.

با وجود هزاران کسب و کار آنلاین که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند وب سایت ها نیز جایگاه ویژه خود را هنوز حفظ کرده اند تا جایی که هویت برند ها بر اساس وب سایتشان شناخته می شود، برای اینکه محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین معرفی کنید می توانید از شبکه های اجتماعی و یا وبلاگ ها استفاده کنید و اگر فرایند خرید و فروش یا ثبت اطلاعات خاصی را در پایگاه داده داشته باشید می توانید با استفاده از وردپرس طراحی سایت ارزان را تجربه کنید.

وردپرس به عنوان یکی از مشهور ترین CMS های رایگان جهان گزینه خوبی برای سایت های کوچک تا متوسط است و می تواند کار شما را راه بیندازد. همچنین وردپرس افزونه فروشگاهی به نام ووکامرنس دارد که برای فروشگاه های اینترنتی کوچک بسیار مفید است  این افزونه فروشگاهی ماژول های زیادی دارد که فرایند های ارسال پیامک و ایمیل و اتصال به درگاه های پرداخت آنلاین را تسهیل می دهد. برخی از افراد در پرداخت هزینه های طراحی سعی دارند که ارزان ترین را پیدا کنند در صورتی که ایده ها و خلاقیت ارزان بدست نمی آید.

طراحی-سایت-ارزان

بسیاری از ارائه دهندگان هاست از یک رابط شخص ثالث به نام cPanel استفاده می کنند که به کاربران اجازه می دهد تا جنبه های مختلف وب سایت خود را اداره کنند. سی پنل یک داشبورد آسان است که شامل ابزارها و ویژگی های زیادی است که به شما کمک می کند تا وب سایت جدید خود را با موفقیت ایجاد کنید. برخی از ابزارهایی که با سی پنل دریافت می کنید شامل پشتیبانی از PHP و MySQL ، افزونه های  FrontPage و نصب انواع اسکریپت ها از جمله وردپرس، مامبو، دروپال و جوملا تنها با یک کلیک است.

وردپرس و اکثر گزینه‌های CMS دیگر از پایگاه‌ های داده MySQL و PHP استفاده می‌کنند تا یک سیستم بسیار قدرتمند را به شما ارائه دهند. این کار انتقال و حذف داده ها از وب سایت شما را آسان می کند. این امر ممکن است سخت به نظر برسد، اما لازم نیست در هنگام استفاده از وردپرس نگران پایگاه داده MySQL خود باشید.

مبتدیان به راحتی می توانند از وردپرس استفاده کنند زیرا نصب با یک کلیک پایگاه داده و هر آنچه را که برای شما نیاز دارید تنظیم می کند. پس از نصب ساده CMS بر روی نام دامنه خود، حتی نیازی به ورود به cPanel خود برای مدیریت بسیاری از بخش های مختلف وب سایت خود نخواهید داشت.

با شروع فرآیند طراحی و راه اندازی وب سایت، به یک شرکت میزبان و یک CMS نیاز خواهید داشت. انتخاب هاست مناسب تفاوت زیادی ایجاد می کند، زیرا پایه و اساس وب سایت شما را فراهم می کند.

در وبینه، ما میزبانی و انتخاب شما از میان تعدادی از CMS های برتر را ارائه می دهیم. شما به راحتی می توانید وردپرس یا جوملا را روی نام دامنه خود با هر یک از بسته های میزبانی ما نصب کنید. چه با یکی از بسته‌ های میزبانی ما شروع کنید یا با یک بسته سرور مجازی یا سرور اختصاصی می‌توانید از وردپرس، جوملا یا یکی از گزینه ‌های برتر CMS استفاده کنید.

در طراحی سایت ارزان معمولا از قالب های از پیش طراحی شده استفاده می شود نهایتا میتوان آن را سفارشی سازی کرد و یا در رنگ بندی و تصاویر به کار رفته تغییراتی را وارد کرد، در طراحی سایت وبینه برای اینکه وب سایت ها در ابتدای راه اندازی دیده شوند آنها را در داریرکتوری های پرمخاطب و وب مستر گوگل ثبت می کند.

 

call to action

 

از ویژگی های یک  طراحی سایت استاندارد و یا حرفه ای میتوان به سرعت ایندکس شدن آن توسط گوگل اشاره کرد، این به دلیل سبک بودن و نبود بخش های غیرکاربری در طراحی و هسته وب سایت است. در صورتی که این موضوع در سایت های ارزان قیمت بسیار کم رنگ و ضعیف است اما ایندکس شدن سایت های ارزان در گوگل انکار نمی شود تنها سرعت و نتیجه در مقایسه با طراحی سایت حرفه ای بسیار متفاوت است.

در صورتی که تصمیم داشتید طراحی وب سایت ارزان را فراموش کنید بهترین کار استفاده از پکیج های ارائه شده توسط شرکت طراحی وب سایت که در نسخه های مختلف اختصاصی و غیر اختصاصی قابل استفاده می باشد.

همین امروز برای میزبانی و CMS منتخب خود در وبینه دست به کار شوید. اگر مطمئن نیستید که کدام بسته میزبانی برای نیازهای شما مناسب است، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد که پیشنهادات خود را به شما ارائه دهیم.

 

#طراحی سایت ارزان

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید