طراحی سایت بازاریابی تک سطحی

بازاریابی بخش غیر قابل جداشدن از هر کسب و کار است که در صورت پیاده سازی صحیح می تواند یک کسب و کار نوپا را به موفقیت برساند. این موضوع برای کسب و کارهای بزرگ و قدیمی هم صادق است  .
بازاریابی وب سایت فروشگاهی مزیت های زیادی دارد. در ادامه این مقاله در مورد اینکه چرا باید سیستم بازاریابی را در وب سایت خود داشته باشید می پردازیم.

بازاریابی تک سطحی


وب سایت شرکت شما شامل صفحاتی است که محصولات شما در آن معرفی و تبلیغ می شود و ورودی های مختلف در گوگل یا شبکه های اجتماعی را به سمت خود جذب می کند. فروشگاه اینترنتی شما می تواند یک بخش جدید داشته باشد به عنوان بازاریابی مستقیم یا تک سطحی.

عملکرد این سیستم به این شکل می باشد که شما بعد از خرید یک محصول خوب آن را به دیگران پیشنهاد می کنید تا آنها هم با معرفی شما وارد سایت شده و خرید کنند. این سیستم تشخیص می دهد که بخشی از پورسانت خرید آنها را برای شما در نظر می گیرد و در حداقل ترین حالت هزینه های پرداخت شده شما به سمت شما برمی گردد و به عبارتی بهتر شما محصول خود را رایگان خریداری کردید. این روش جذب مشتری توسط مشتریان شرکت شما نوعی تبلیغ دهان به دهان است که اگر شما بخواهید آن را با روش های دیگر اجرایی کنید مشمول هزینه های زیادی می شود و شاید هم به موفقیت کامل نرسد . 
شما محصول با کیفیت و با ارزش خود را به مشتریان نهایی بفروشید و مشتریان نهایی هم برای شما مشتری جدید می آوردند و فروش شرکت شما بیشتر خواهد شد و اکو سیستم بازاریابی هم روز به روز در حال رشد کردن است.این مزیت بازاریابی تک سطحی برای شما است.
به منظور مدیریت کاربران و پورسانت ها در داشبورد مدیرتی بخش های متعددی تعبیه شده است که کار نظارت و عملکرد سیستم را برای شما به سادگی نمایش میدهد.
 

راهکاری که در این سیستم به منظور سهولت کارها در نظر گرفته شده است ، محاسبه آنی پورسانت برای خریداران از وب سایت است. بعد از نهایی شدن خرید و پرداخت هزینه آن از درگاه آنلاین، بر اساس درصدی مشخص شده به معرف آن پورسانت تعلق می گیرد و نیاز به محاسبه در زمان مشخص مثل هر هفته یکبار یا ماهیانه نیست.
راهکار دوم برای افزایش رونق فروش معرفی کالای مدنظر هر مشتری در وبلاگ یا وب سایت خود است که نوعی همکاری در فروش هم می باشد و با جذب هر کاربر از طریق تبلیغات پورسانت خرید آن را دریافت کند و اگر انتشار بنرهای تبلیغاتی موثر واقع شود بازاریاب مبلغ قابل توجهی را می تواند بدست بیاورد.

برخی از ویژگی های طراحی سایت بازاریابی تک سطحی

  • عضو گیری بر اساس کد معرف
  • اجرای طرح درآمد زایی بر اساس نیاز کارفرما  به صورت تک سطحی
  • دفتر کار مجزا برای هر کاربر
  • تنظیم مقادیر متغیرهای سیستم (درصد ها، تعداد سطح ها ، امتیازها )
  • مشاهده لیست بازاریابان همراه با انواع فیلتر های جستجو
  • مشاهده و مدیریت لیست سفارشات بازاریابان با انواع فیلترهای جستجو
  • مشاهده کارمزدهای هر بازاریاب به تفکیک دوره های زمانی
  • مشاهده گروه های فروش هر بازاریاب
  • ارسال پیام و مشاهده پیام های دریافتی از بازاریابان (سیستم تیکت)
  • ارسال اعلامیه و پاپ آپ جهت نمایش در دفتر کار بازاریابان
  • تنظیم شرایط و تخفیف خرده فروشی
  • مشاهده ، تائید و مدیریت مدارک ارسالی بازاریابان
  • گزارش پورسانت بازاریابان در هر دوره زمانی
  • نمایش بازاریاب های زیرمجموعه در دفترکار
  • ثبت خودکار پورسانت بعد از خرید و امکان نمایش در دفترکار
  • نمایش پورسانت های پرداخت شده طبق دوره های مختلف تسویه حساب در دفترکار بازاراب
  • دریافت پورسانت فقط در یک سطح ( نمایندگان)
  • تسویه حساب گروهی و پرداخت پورسانت توسط مدیریت
  • خروجی گرفتن از پورسانت ها و ارسال به بانک 
     

طراحی سایت بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای را هم ببینید !

#طراحی سایت #بازاریابی تک سطحی

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید