طراحی سایت ثبت نام اینترنتی

 قبل از شکل گیری شبکه اینترنت، از چیزی به نام "بیت نت" در دنیا استفاده می شد که ایران در سال 1368 به منظور ارتباط علمی و پژوهشی با دانشگاه های سراسر دنیا برای اولین بار به آن متصل شد. این اتصال در مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات که امروزه آن را با نام پژوهشگاه دانش های بنیادی می شناسیم انجام شد. عمده فعالیتی که توسط بیت نت انجام می شد ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی بود. تقریبا در سال های 1372 و 1373 اینترنت برای استفاده کاربران دانشگاهی وارد ایران شد و باز هم پژوهشگاه دانش های بنیادی جزء پیشگامان این عرصه بود.

"ندا رایانه" شرکتی بود که برای اولین بار امکان استفاده ی عمومی از اینترنت را فراهم آورد. این شرکت با سرمایه گذاری شهرداری تهران، در قالب یک شرکت خصوصی و مستقل و تحت عنوان موسسه فرهنگی در تهران تاسیس شد.

شاید تا چند سال پیش اینترنت واژه ای ناآشنا و استفاده از آن کاری تفریحی و حتی از دید والدین تلف کردن وقت به حساب می آمد و تنها دست عده ای خاص در مکانی خاص به آن می رسید. تا اینکه رفته رفته در امور مختلفی به کار گرفته شد و کم کم ضرورت وجود آن در جامعه و فعالیت های روزمره احساس شد. از ثبت نام کنکور و انتخاب واحدهای درسی دانشگاه گرفته تا ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کارها. گستردگی استفاده از اینترنت تا جایی پیش رفت که دیگر به وابستگی تبدیل شده است و بدون آن تقریبا کاری پیش نمی رود. از خریدهای اینترنتی گرفته تا انواع ثبت نام های اینترنتی.

ثبت نام اینترنتی را دیگر همه می شناسند و کاربرد بسیار مهمی هم دارد. امروزه تقریبا تمام امور اداری و ثبت نام های دولتی مانند کارت سوخت، کارت ملی، یارانه و... از طریق ثبت نام اینترنتی انجام می شود. 

طراحی سایت ثبت نام اینترنتی برای چه کسانی مفید است ؟

 

طراحی سایت ثبت نام اینترنتی به موضوع پرطرفداری تبدیل شده است. برای این که بتوانید ثبت نام اینترنتی یا ثبت نام آنلاین داشته باشید نیاز به طراحی سایت دارید. اما چه جور سایتی؟ متناسب با نوع کسب و کار و با توجه به هدف شما از راه اندازی ثبت نام اینترنتی، می توان سایت مناسب برای شما را انتخاب کرد.

اگر مدیر یک آموزشگاه هستید با خیالی راحت می توانید طراحی سایت ثبت نام اینترنتی انجام دهید و از بچه ها بخواهید از این روش برای ثبت نام دوره ها استفاده کنند. درواقع شما با یک تیر چند هدف می زنید. با طراحی سایت برای آموزشگاه می توانید ثبت نام دوره ها، فروش کتاب ها و ویدیوهای آموزشی را به صورت اینترنتی انجام دهید. می توانید برای برگزاری کلاس ها و امتحانات آنلاین نیز اقدام نمایید. 

اگر مدیر شرکت و یا کسب و کاری هستید نیز می توانید از طراحی سایت ثبت نام اینترنتی بهره بگیرید. به این ترتیب که با طراحی سایت شرکتی ضمن معرفی شرکت و فعالیت های خود، ثبت نام اینترنتی نیز با کمک فرم عضویت انجام دهید. افراد با ورود به وب سایت، به تکمیل فرمی که خودتان آن را تنظیم کرده اید، اقدام می نمایند و قادر به ارسال درخواست یا سفارش خود و بارگذاری مدارک لازم می باشند. با این کار دیگر نیاز به رفت آمد های طولانی نخواهد بود و شما نیز لیستی از متقاضیان و مشتریان احتمالی در اختیار دارید که می توانید با روش های مختلف اقدام به بازاریابی و جذب آن ها نمایید.

طراحی سایت ثبت نام اینترنتی برای دانشگاه هم بسیار کاربرد دارد. دانشجویان به راحتی می توانند در زمان های تعیین شده به وب سایت دانشگاه مراجعه، مدارک لازم را بارگذاری و فرم های مخصوص به خود را تکمیل نمایند. طراحی سایت دانشگاهی امروزه اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر ثبت نام دانشجویان و انتخاب واحدهای درسی، می توان کلاس های آنلاین، کلاس های مجازی و امتحانات مجازی را از طریق سایت دانشگاه انجام داد. نمرات دانشجویان و حتی پرسش و پاسخ با استادان را نیز می توان در همین وب سایت گنجاند.

به عنوان یک دارنده فروشگاه اینترنتی نیز می توانید استفاده های زیادی از ثبت نام اینترنتی ببرید. با طراحی فروشگاه اینترنتی و ثبت نام افراد در وب سایت خود، علاوه بر فروش کالا و خدمات مورد نظرتان می توانید گنجینه ای ارزشمند از مشخصات افراد را در اختیار داشته باشید و در کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی خود از این گنجینه استفاده کنید.

ثبت-نام-اینترنتی

اگر می خواهید اطلاعاتی از کاربران را جمع آوری کنید، یکی از ابزارهای ساده و رایگان Google Form است که به شما کمک می کند اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت کنید. این ابزار برای یک مورد خاص و خیلی محدود است. اما روش اصلی که ما در وبینه به کار گرفته ایم روشی است که سیستم ثبت نام را به صورت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. در این روش که به صورت اختصاصی برنامه نویسی می شود، با کمک زبان PHP سایتی طراحی می شود که با توجه به نیاز شما فیلدها یا آیتم های صفحه قرار داده می شود. همچنین کاربر بعد از ثبت نام می تواند وارد حساب کاربری خود شود و عملیات مخصوص به خود را داشته باشد. این وب سایت از پنل مدیریتی جهت مدیریت کاربران عضو شده برخوردار است. در پنل مدیریتی که توسط ادمین قابل مشاهده است می توان لیست همه افراد به همراه اجرای دستورات مانند ویرایش یا حذف و جستجو را انجام داد و در صورت نیاز از اطلاعات خروجی دریافت کرد. به این ترتیب مدیران از شر فرم های کاغذی و بررسی آن ها خلاص می شوند و با سرعت بیشتر و البته دشواری کمتر به امور رسیدگی می کنند.

اگر نیاز به مشاوره در خصوص طرح پیشنهادی خود دارید با ما تماس بگیرد.

#طراحی سایت
مهدی نجفیفروردین 08، 1398

می خوام در طراحی سایت شرکت کنم علاقه دارم
وحید الوندیفروردین 09، 1398

سلام مهدی جان ، تبریک میگم ، طراحی سایت را به صورت اصولی ادامه بده و پیشنهاد میکنم وردپرس را اصولی یادبگیر. در سایت وبینه ما اموزش طراحی سایت
مهدمرداد 09، 1399

سلام. من میخواهم در طراحی سایت شرکت کنم میشع راهنماییم کنید
زهرا عیسی بیگلومرداد 18، 1399

بسیار علاقه به ساخت وبسایت دارم
مدیر سایتمرداد 21، 1399

سلام وقت بخیر . ساخت سایت با استفاده از وردپرس بسیار ساده است البته اگر میخواهید تخصصی کار کنید بهتر است از استارتر underscore در وردپرس استفاده کنید تا کیفیت طراحی سایت شما بالا تر رود
کسری شمسی

سلام من می خوام در طراحی سایت شرکت کنم میشه راهنمایی م کنید ممنونم
Haroon Rahimi

سلام من هارون هستم میخوام به طراحی وب سایت ثبت نام کنم