طراحی وب سایت با کیف پول Tron

طراحی-سایت-با-کیف-پول-ترون

Tron یک پروژه مبتنی بر بلاکچین است که در سال 2017 راه اندازی شده است. در زمان راه اندازی خود کاملا منحصر به فرد بوده است زیرا به دنبال تبلیغات رمزنگاری یا پیشرفت های مرتبط با طراحی شبکه نبوده است. Tron یک سیستم عامل مبتنی بر بلاکچین است که می توان روی آن برنامه های غیر متمرکز ایجاد کرد و محتوای رسانه ای را به اشتراک گذاشت. خود رمز TRX برای دستیابی به برخی ویژگی های نرم افزار عامل مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هدف اصلی رمز استفاده در شبکه Tron است. با این حال، هنوز یک ذخیره ارزشمند است و می تواند در صرافی ها معامله شود، بنابراین می تواند به عنوان یک ارز مجازی نیز توصیف شود.

واحدهای اصلی سازنده ترون، مانند برنامه های غیر متمرکز (dApps)، قراردادهای هوشمند، توکن ها یا اثبات توافق نظر سهام، همگی توسط سایر پروژه ها پیشگام شده اند. در حالی که برخی از عدم نوآوری در پروژه انتقاد می کردند، بسیاری از آنها به جای تلاش برای ساختن مورد جدید، استفاده از ویژگی های آزمایش شده را تأیید کردند. این امر امکان تمرکز بیشتر بر روی تجربه و طراحی کاربر را نیز فراهم می کند.

ترون با استراتژی بازار متمرکز خود در آسیا که عمدتا به تبلیغ بنیانگذار و خالق آن، جاستین سان متکی بوده، متفاوت عمل کرده است. با داشتن یک جامعه فوق العاده فعال از هواداران مشتاق، تعجب آور نیست که Tron در آینده با موفقیت های زیادی روبرو شود.

ترون چه کمکی به پلتفرم ها و کسب و کارهای اینترنتی میکند ؟

همانطور که شبکه جهانی بلاکچین روز به روز در حال رشد است کسب و کارها و پلتفرم های زیادی در حال نقل و انتقال پول از این طریق هستند به طور مثال کیف پول داخلی درون وب سایت برای هر کاربر ایجاد میشود که کاربر با واریز ترون یا دلار تتر میتواند وجه از هر صرافی یا کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری به آدرس کیف پول اختصاصی در پلتفرم یا فروشگاه یا وبسایتی که امکان پرداخت هزینه با ترون را میدهد را فراهم کند  . در ماژول کسب و کار وبینه امکان مدیریت کیف پول کاربران و واریز برداشت داخل سایت و تسویه حساب و خرید از سایت را فراهم کرده ایم.

برخی از نمونه سایت هایی که نیاز به پرداخت با ترون یا دلار تتر را دارند شامل

- وب سایت های پورسانت دهی و تسویه حساب با مشتریان مخصوصا افراد خارجی

- پرداخت هزینه دوره های آموزشی مخصوصا افرادی که دوره های آموزشی و مجازی دارند

- پرداخت هزینه خرید از فروشگاه اینترنتی برای کاربران خارج از کشور 

و هر آنچه که نیاز به واریز و برداشت در شبکه بلاکچین را دارد .

موسس ترون کیست؟

ترون توسط کارآفرین سان سان یوچن (معروف به جاستین سان) تاسیس و ایجاد شد. او دو بار به عنوان یکی از "کارآفرینان برتر زیر 30 سال"  فوربس در آسیا انتخاب شده است.
پیش از ایجاد Tron، سان برنامه محتوای صوتی Peiwo را تأسیس کرده بود. علاوه بر این، او به عنوان نماینده Ripple در سال 2015 عمل کرده است. با این حال، او پس از تأسیس بنیاد Tron، از این سمت استعفا داده است.
پیش زمینه تجارت Sun، علاقه اولیه سرمایه گذاران از جمله Tang Binsen، بنیانگذار Clash of Kings، و همچنین مدیرعامل OFO DAI WEI را به خود جلب کرده است.  

چه چیزی Tron را منحصر به فرد کرده است؟

ترون یک ارز رمز پایه بسیار خاص است زیرا دیدگاه و اهداف کاملا متفاوتی را به بازار عرضه کرده است. هیچ هزینه معامله ای برای TRX وجود ندارد، مگر اینکه بسیار قابل توجه و چشمگیر باشد. علاوه بر این، شبکه قادر است از 2000 تراکنش در هر ثانیه پشتیبانی کند.

با نگه داشتن (و ذخیره سازی) TRX این امکان به کاربران داده می شود تا در روند انتخاب نمایندگان شرکت کنند. علاوه بر این، توانایی این پلتفرم در ارائه پاداش به سازندگان محتوا برای کار خود، در حالی که مالکیت کامل پروژه های آنها را حفظ می کند، یک مفهوم بسیار ارزشمند است.

طراحی-وب-سایت-با-کیف-پول-tron

Tron چگونه کار می کند و چه فناوری پشت آن است؟

این شبکه بر اساس چند اصل کار می کند. اولین اصل این است که تمام داده های موجود در شبکه رایگان هستند و توسط یک مرجع مرکزی کنترل نمی شوند. سازندگان محتوا می توانند به عنوان پاداش برای محتوای خود، دارایی های دیجیتال، در این مورد، رمز TRX یا سایر نشانه هایی که توسط TRX پشتیبانی می شوند، بدست آورند.
همانطور که گفته شد، برای سازندگان این امکان وجود دارد که سکه ها یا نشانه های خود را ایجاد کنند که می تواند در Dapp های خود در شبکه استفاده شود. این رمزهای ایجاد شده توسط رمز اصلی Tron پشتیبانی می شوند.
مراحل نهایی برنامه توسعه شبکه، شامل پشتیبانی از بازی ها در شبکه است. این موارد کاملاً غیر متمرکز خواهد بود و کاربران می توانند در صورت لذت بردن از بازی با دارایی های دیجیتالی خود، مستقیماً از همین دارایی ها به سازندگان پاداش دهند.

امنیت شبکه ترون چگونه است؟

ویژگی اصلی امنیتی ترون، مکانیزم اجماع سهام با اثبات تفویض شده است. این سیستم هر شش ساعت اعتبار سنج های شبکه را می چرخاند و هر یک از این اعتبار سنج ها توسط رای دهندگان (کاربرانی که رمز TRX خود را وارد کرده اند) انتخاب می شوند.

در یک روش نوین تأمین منابع مالی برای مبارزه با جریان مداوم اشکالات که می تواند با توسعه نرم افزار همراه باشد، انجمن Tron این فرصت را دارد که هم با شرکت در برنامه Bug Bounty به توسعه کمک کند و هم پاداش کسب کند. در این برنامه، بنیاد Tron پاداش سخاوتمندانه TRX را برای هر گونه اشکال یا آسیب پذیری در معرض دید قرار می دهد.

آیا ترون ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

اگر به پتانسیل شبکه ترون و آینده رسانه های آنلاین علاقه مند هستید، یک سرمایه گذاری واقعا جذاب برای شما خواهد بود. نشانه های TRX پیش شرط تعامل با شبکه هستند بنابراین از این نظر سرمایه گذاری خوبی خواهند بود، خصوصاً اگر شما مشتاق ساخت محتوا هستید یا فقط علاقه مند به رسانه هستید و می خواهید با همه dApp های شبکه تعامل داشته باشید.
با این حال، باید توجه داشت که چون ارز رمزنگاری شده است، قیمت TRX در معرض نوسانات است. آنها فقط با 0.01 دلار به ازای هر رمز در گران ترین مقیاس رمزنگاری نیستند اما اصول سرمایه گذاری ثابت مانده است. قبل از تصمیم به سرمایه گذاری در ترون تحقیق کافی انجام دهید و هرگز بیش از آنچه برای از دست دادن آماده کرده اید، سرمایه گذاری نکنید.

در حالی که بسیاری از altcoin ها توکن های غیر متمرکز خود را معرفی می کنند، نوبت به معرفی توکن های قرارداد هوشمند است. بسیاری از نشانه های رمزنگاری قرارداد هوشمند شناخته شده در بازار وجود دارد. در این وبلاگ، ما در مورد توکن مبتنی بر Tron TRC20 بحث خواهیم کرد که در حال حاضر معاملات تجاری گسترده ای را جذب خود کرده است.
یک ضرب المثل چینی وجود دارد که می گوید ": ماهی نگیر، ماهیگیری یاد بگیر". پس با تکیه بر این ضرب المثل، بهتر است یاد بگیرید که چگونه رمز TRC20 بسازید تا اینکه یک رمز خریداری کنید. حال اجازه دهید تمام جوانب این مسئله را بررسی کنیم و از همه ابعاد آن را بسنجیم.

رمز-ارز-ترون

رمز TRC20 چیست؟

توکن TRC20 استاندارد توکن شبکه TRON است. این شبکه این استاندارد را ایجاد می کند تا اصول خاصی را به قرارداد هوشمند اعمال شده در آن رمز اختصاص دهد. این اصول از یک استاندارد به استاندارد دیگر متفاوت است. به طور خلاصه، استاندارد رمز سکه TRON به ایجاد توکن TRC20 در اجرای قرارداد هوشمند کمک می کند.

قوانین پیاده سازی خاصی وجود دارد که نحوه ایجاد توکن TRC20 را آموزش می دهد. با مراجعه به بهترین شرکت تولیدکننده توکن TRC20 Tron می توانید یک رمز کیفی TRC20 دریافت کنید. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این وبلاگ به شما می آموزد که چگونه رمز سرمایه TRC20 خود را بدون داشتن یک سرمایه گذاری هنگفت، ایجاد کنید.

تفاوت بین توکن TRC10 و TRC20

تفاوت زیادی بین نشانه های TRC10 و TRC20 وجود ندارد. اما برجسته ترین تفاوت بین آنها معیارهای اجرای آنها در سطح وسیع است. اختلافات دیگری نیز وجود دارد. بله، با رسیدن به عملکرد آنها، عوامل متمایز مشخصی وجود دارد که باید هنگام ایجاد رمز به آنها توجه داشته باشید. برخی از اختلافات مشترک بین این دو توکن مواردی است که ذیل برای شما آورده ایم :

1. TRC10 از طریق رابط برنامه قابل دسترسی است که با رمز TRC20 امکان پذیر نیست.

2. هزینه تراکنش TRC10 چندین برابر کمتر از نشانه های TRC20 است. اما وقتی صحبت از اجرای هوشمند قرارداد می شود، TRC20 به عنوان عاقلانه ترین انتخاب شناخته و از سوی کاربران انتخاب می شود.

3. TRC20 هنگام استفاده از اطلاعات و انجام تجارت به پهنای باند بیشتری نیاز دارد.

4. TRC10 مبنای معامله بزرگتری را فراهم می کند زیرا از رابط برنامه کاربردی محافظت می کند اما TRC20 یک مقیاس بزرگ را با گزینه های موجود پوشش می دهد.

5. وقتی نوبت به تعادل  TRON می رسد، بهتر است آن را با کیف پول TRC20 ذخیره کنید تا کیف پول TRC10.

مزایای رمز TRC20 Tron 

موارد خاص باعث موثرتر بودن رمز TRC20 می شوند، برخی از مزایای رمز TRON (TRC20) در ذیل آورده شده است:

1. بدون کارمزد: مزیت اصلی رمز TRC20 نسبت به TRC10 عدم وجود کمیسیون است. توکن TRC20 هیچ کمیسیونی را دریافت نمی کند.

2. پهنای باند: محدودیت های پهنای باند ثابت به هر حساب داده می شود. به عنوان مثال، به حداکثر 5000 محدودیت پهنای باند برای یک حساب عمومی تعلق می گیرد. هر معامله یا معامله در TRC20 بطور متوسط از 250 واحد پهنای باند استفاده خواهد کرد.

3. انرژی: مشابه پهنای باند، TRC20  مقدار خاصی از انرژی را برای انجام معاملات با محدودیت های خاص جمع می کند. برای هر معامله، مقدار مشخصی انرژی صرف می شود. انرژی را می توان با مسدود کردن حساب برای 2 تا 3 روز افزایش داد تا سطح انرژی نشانه های TRC20 را بدست آورد.

با وجود این مزایای اصلی، ویژگی های مختلفی وجود دارد که می توانید در توکن های TRC20 مشاهده کنید:

ویژگی های اصلی توکن Tron

1. مبادلات رمز
2. انتقال داده ها بدون محدودیت
3. قابل ردیابی از طریق دفتر عمومی به راحتی 
4. پشتیبانی از سیستم عامل چند گانه
5. ذخیره و مدیریت دفتر عمومی
6. بسیار امن و رمزگذاری شده
7. P2P شبکه غیر متمرکز
8. تعداد بالای معاملات در هر ثانیه
9. مقیاس پذیری بالا
10. مکانیزم توزیع مجدد پاداش
11. پشتیبانی از چندین رمز ارز کیف پول رمزنگاری TRX) ،USDT و غیره)
12. رابط قابل اصلاح
13. ساختار رمز موثر
14. سیستم های ذخیره سازی 
15. کیف پول ترون و مکانیسم یکپارچه سازی
16. امکانات کشف بلاکچین

چگونه یک توکن TRC20 Tron ایجاد کنیم؟

ایجاد رمز Tron TRC20 کار سختی نیست. ابتدا باید مطمئن شوید که چند قدم را درست درست برداشته اید:

1. اگر می خواهید یک توکن TRC20 بسازید یک آدرس با قرارداد هوشمند ایجاد کنید. اگر TRC10 را انجام می دهید، دیگر نیازی به قرارداد هوشمند نیست.
2. کیف پول خود را به پلتفرم Tronscan متصل کنید که در گوشه بالا سمت راست یافت می شود. مطمئن شوید که رمز Tron خود را با استفاده از بلاک چین Tron ایجاد کرده اید.
3. روی منوی کشویی Blockchain کلیک کنید تا بتوانید گزینه token tracker را پیدا کنید. این منویی است که دارای منوی "ایجاد توکن" است که در آن می توانید یک توکن Tron TRC20 ایجاد کنید.
4. شما باید جزئیات بیشتری راجع به نیاز توکن تأمین، تقاضای توکن، ارزش یک توکن در مقایسه با  TRON، زمان فریز و زمان انتشار توکن و سایر اطلاعات مربوط به آدرس قرارداد هوشمند، کاغذ سفید اضافه کنید. 
5. اگر مراحل قبلی به درستی انجام شود، توکن TRC20 شما آماده است. برای ایجاد نشانه های TRC20 هزینه ای در بر ندارد زیرا دارای آدرس قرارداد هوشمند است. (توجه داشته باشید که ایجاد رمز TRC10 باید با هزینه 1024 TRX پرداخت شود)

شرکت توسعه توکن  TRC20 Tron

با وجود اینکه خودتان می توانید رمز خود را ایجاد کنید اما باز هم مشکلات فنی خاصی وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید. بنابراین، انتخاب بهترین شرکت توسعه رمز TRC20 می تواند به شما در دستیابی به نتایج مطلوب کمک کند. بهترین شرکت توسعه رمز TRC20 Tron معیارهای زیر را باید دارا باشد:

1. تخصص در ایجاد توکن و یک تیم معتبر حرفه ای برای ساختن نشانه ای برای مشتریان خود از ابتدا تا انتها.
2. رمز باید به توان عملیاتی بالا و مقیاس پذیری بالا مجهز باشد.
3. رمز TRC20 باید با یک ماشین مجازی به روز شده Ethereum (EVM) ساخته شود تا تمام ویژگی های لازم را که توکن Tron دارد، برطرف کند.
4. توکن ها باید با سطح بالایی از ظرفیت ذخیره سازی ایجاد شوند.
اطمینان حاصل کنید که شرکت به این چهار معیار برای ایجاد رمز TRC20 توجه کرده است.

tron

توسعه کیف پول Tron

رمز Tron همراه با ادغام کیف پول Tron Token است. این به گردش TRONIX کمک می کند که ارز رمزنگاری شده و رسمی Tron Token است. TRC10 باشد یا TRC20، یک کیف پول یکپارچه با امکانات ذخیره سازی بالا از Tronix و سایر ارزهای رمز پایه، از طریق توسعه کیف پول TRON پشتیبانی می شود.

Tron یک پروژه رمزنگاری منحصر به فرد است، زیرا فناوری های مختلفی را که توسط سایر پروژه ها پیشگام شده اند، به کار گرفته و با همه آنها کار کرده است. شبکه Tron برای سازندگان محتوا که گرفتار سانسور یا سایر مشکلات سیستم عامل های محتوای متمرکز هستند، یک راه حل ارائه می دهد. همچنین، سیستم پرداخت معاملات صفر آن باعث می شود که هنگام پرداخت های رمزنگاری، یک انتخاب جالب برای شرکت ها و مصرف کنندگان باشد.
تا اینجا یاد گرفته اید که چگونه یک توکن TRC20 ایجاد کنید که در حال حاضر رمز ارز بسیار پرطرفدار در بازار رمزنگاری است. بنابراین وقت آن رسیده است که رمز TRC20 خود را بسازید و از این ارز رمز پایه سود کسب کنید. همچنین می توانید سایر خدمات توسعه رمز را بر اساس معیارهای تجاری خود انتخاب کنید. با صرف نظر از ایجاد یک رمز ارز به تنهایی و توسط خودتان، می توانید به یک شرکت توسعه دهنده نشانه TRON TRC20 متخصص مراجعه کنید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

طراحی وب سایت با کیف پول ترون چگونه است؟

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید