فروش محصولات به صورت اینترنتی باید ها و نباید ها

از اینکه وقت با ارزش خود را صرف مطالعه محتوای وب سایت وبینه می کنید ممنونم. مطمئنا پشیمان نخواهید شد. در این مقاله سعی بر این دارم که باید ها و نباید ها در فروش اینترنتی را بیان کنم و قصد دارم تجربیاتی که طی سال های گذشته از وضعیت فروشگاه های اینترنتی دیده ام را بیان کنم .

با توجه به علاقه مردم و سهولت در انتخاب و مقایسه قیمت و ویژگی های محصولات ارائه شده در سایت های فروشگاهی روز به روز این بازار در ایران در حال رشد است. مردم ساده تر با دنیای مجازی برخورد می کنند ، احساس امنیت بیشتری نسبت به گذشته دارند و میدانند که باید از چه فروشگاههایی خرید کنند و چرا باید بخرند.

هنگامی که توصیه های امنیتی در مورد نحوه پرداخت از درگاه های بانکی را یاد می گیرند و با خیال آسوده از شبکه شاپرک مبلغ خرید را پرداخت می کنند و بعد از چند روز یا حتی کمتر از یکروز خرید خود را درب منزل تحویل می گیرند معمولا حس خوبی بدست می آورند ! در عوض میتوانستند سوار ماشین شوند و چند ساعت در ترافیک و هوای آلوده معطل شوند تا به بازار برسند ... اما با خرید اینترنتی هم در زمان صرفه جویی کردند و هم انتخاب بهتر فرصت بیشتری برای تصمیم گیری داشتند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

هدف اصلی این مقاله این است که به شما بگوید چطور میتوانید یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای خود داشته باشید...

در این زمینه از چندین سال قبل نرم افزارهای خارجی و متن باز وجود داشتند که در کمتر از نیم ساعت فروشگاه شما راه اندازی میشد ، اما با توجه به پیشرفت روز افزون در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی خوشبختانه شرکت های ایرانی نیز در این امر سهیم شده اند و در تلاش اند که با داشتن خدماتی بهتر مشتریان ایرانی را به سمت محصول فروشگاه ساز خود هدایت کنند. قطعا خرید یک محصول تولید شده نسبت به یک اسکریپت رایگان با کلی باگ و مشکل به صرفه تر و سودمند تر است. منظور من از سودمند بودن پرداخت هزینه اولیه راه اندازی و خرید نرم افزار نیست بلکه ترقی شما در کسب و کار مجازی شما است.

وقتی شما یک وب سایت دارید،از هرنوع که باشد فرقی نمی کند ، وبلاگ ساده باشد یا یک پرتال جامع یا فروشگاه اینترنتی، در کل همه از یک ساختار تبعیت می کنند و رعایت قوانین و اصول تولید محتوا و رقابت با سایر رقبا در دنیای مجازی لازم به کسب آموزش ها و مشاوره هایی دارد که وبینه میتواند شما را در انتخاب بهترین محصول به خوبی راهنمایی کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی هنوز هم در کمتر از نیم ساعت امکان پذیر است اما روند و عملکرد وب سایت ها نسبت به قدیم خیلی تغییر کرده است . امروزه گوگل به عنوان غول فضای مجازی جهان سایت ها را پیمایش می کند و بهترین را به کاربران پیشنهاد می دهد. هنگامی که وب سایت شما از کیفیت استانداردی برخوردار نباشد از صفحه نتایج جستجو حذف خواهد شد. هنگامی که بعد از چند سال یا چند ماه تلاش روی یک فروشگاه تصمیم به تغییر یا مهاجرت روی یک نرم افزار دیگری را داشته باشید از آسیب ها و اتفاق های بدی که در گوگل برای شما رخ میدهد آگاه باشید پس منظور من در مورد استفاده از یک فروشگاه ساز استاندارد ، دقیقا این بود.

همچنین در کنار یک فروشگاه اینترنتی ساده میتوانید بخش های کاربردی دیگه ای هم داشته باشید.مانند : حسابداری تحت وب - CRM تحت وب یا اپلیکیشن موبایل .

فروشگاه شما میتواند یک حسابدار مجازی داشته باشد ؛ هنگامی که یک خرید انجام میشود و هنگامی که پرداختی صورت می پذیرد این حسابدار مجازی بلافاصله عملیات را در سرفصل های مورد نظر درج می کند و با ارائه گزارش هایی دقیق شما را در حسابداری فروشگاه خود کمک می کند .
اگر تمایل دارید که به دنیای اپلیکیشن های موبایل هم وارد شوید و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی خود را در موبایل مشتریان خود داشته باشید میتوانید از فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن موبایل نیز استفاده کنید.
اگر میخواهید طراحی و کیفیت فروشگاه شما بالا باشد و در این زمینه سرمایه گذاری کنید ، بهتر است که یک فروشگاه ساز وبینه به همراه تضمین کیفیت و گارانتی را به همراه محصول خریداری شده تهیه کنید.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید