نرم افزار فروش اقساطی تحت وب
یکی از مشکلاتی که صاحبان کسب و کار با آن روبرو هستند دفتر حساب و کتاب آنهاست. ما همه نیاز ها را از قبیل ثبت اطلاعات فروش، خرید، افزودن کالا به انبار، خروج خودکار بعد از ثبت خرید توسط فروشنده را در یک بسته تحت وب با رابط گرافیکی ساده و کاربردی تهیه کرده ایم. این بسته شامل نرم افزارهای خدمات پس از فروش، نرم افزار فروش اقساطی، نرم افزار انبار داری، نرم افزار حسابداری می باشد. کاربردی بودن هر یک از این موارد موجب استفاده بهتر از آن می شود. وبینه با استفاده از روش های جدید این سامانه تحت وب را طراحی و تولید کرده است.
نحوه عملکرد نرم افزار فروش اقساطی تحت وب
در این سامانه هر مشتری که شما ثبت می کنید یا خود فرد در سایت ثبت نام کند دارای یک رمز عبور و نام کاربری می باشد. این مشخصات به صورت منحصر به فرد برای هر مشتری در نظر گرفته می شود. در این نرم افزار مشتری با فروشنده تعامل بسیار بالایی دارد و می تواند. کالاهای موجود برای فروش در انبار را مشاهده کند، سوابق خرید را ببینید، لیست اقساط را مشاهده کند، با فروشنده در تماس باشد و مبالغ پرداختی را به روش های پرداخت آنلاین توسط درگاه های (بانک ملت ، سامان ، پاسارگاد ) انجام بدهد یا با استفاده از سایر روش ها مانند (کارت به کارت - واریز به حساب یا پرداخت نقدی ) اقدام به ثبت مبلغ پرداخت نماید. کلیه پرداخت ها توسط مدیریت بررسی می شود و مدیریت می تواند مبلغ دریافت شده را لغو یا تایید کند و یادداشتی را برای مشتری در پنل کاربری او ارسال نماید.
این نرم افزار که در قالب تحت وب در دسترس فروشنده و خریدار قرار می گیرد دسترسی در هر زمان و هر مکان را برای آنها فراهم می کند. کلیه اطلاعات در پایگاه داده حرفه ای و با امنیت بالا ذخیره می شود و می تواند تا میلیون ها مشتری را مدیریت کند. امنیت این نرم افزار به طور کامل تامین شده است و از انواع روش های نفوذ جلوگیری می شود. فایروال های نرم افزاری که در بخش ورود و خروج تعبیه شده است از ورود غیر مجاز خوداری می کند. این نرم افزار کاملا هوشمندانه عمل می کند و بسیاری از نیازهای فروشندگان، مدیران و شرکت ها را پوشش می دهد.
بخش ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش برای هر کسب و کار معمولا دردسر ساز می شود. این بخش توسط نرم افزار CRM مدیریت می شود. همه مشتریان شما در سامانه تحت وب ارتباط با مشتری دیده می شوند و به صورت مجزا می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. سوالات بعد از خرید، رضایت خود از محصول، مشاوره و رفع نقص و هر چیزی که مشتری را وادار به تماس با شما می کند در CRM این نرم افزار دیده می شود.
بخش های اصلی نرم افزار فروش اقساطی تحت وب
تعریف بانک و حساب: در این بخش نام بانک هایی که حساب پولی شما در آنها وجود دارد را ثبت می کنید و در بخش حساب ها می توانید حساب مرتبط به بانک را ایجاد کنید. کلیه دریافت ها و پرداخت هایی که در نرم افزار صورت می گیرد به یکی از حساب های تعریف شده در سیستم واریز و برداشت می شود.
صندوق: گزارش خرید و فروش در روز ماه و سال
اشخاص: تعریف مشتریان و اشخاص در نرم افزار
بخش خرید و فروش: کلیه خرید های صورت گرفته شامل برگشت از خرید، برگشت از فروش، ثبت فاکتور جدید، ثبت فاکتور فروش در بخش خرید و فروش نرم افزار شکل می گیرد.
خزانه داری: لیست چک های پرداختی، چک دریافتی، لیست پرداخت های انجام شده توسط مشتریان، جستجو در دریافتی ها مالی، و ثبت دریافت جدید به صورت دستی.
گزارش: گزارش کالا، گزارش فاکتور، فاکتورهای دارای نسیه، کالاهای با موجودی منفی، گردش حساب، مشتریان بستانکار، مشتریان بدهکار
برخی از امکانات نرم افزار فروش اقساطی تحت وب
امکان فروش اقساطی با تعریف شرایط مختلف
در این نرم افزار بخشی تحت عنوان گروه مشتریان در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید شرایط متفاوتی را برای اقساط تعریف کنید. با توجه به نرخ تسهیلات، تعداد اقساط، جریمه دیرکرد، نحوه دریافت کارمزد، فاصله پرداخت اقساط و... چندین حالت برای فروش اقساطی تعریف کنید.
امکان معرفی ضامن
می توانید ضامن ها را در این نرم افزار معرفی و ثبت نمایید. همچنین می توانید ضمانت ها و مدارک هویتی ضامن را نیز در نرم افزار بارگذاری نمایید.
امکان ارسال پیامک به مشتریان
می توانید هنگام ایجاد و ثبت اقساط پیامکی حاوی مبلغ اقساط و سایر اطلاعات برای مشنری ارسال نمایید.
امکان یادآوری سررسید اقساط
می توانید با کمک سیستم پیامکی نرم افزار، مشتریان خود را از تاریخ سررسید اقساط در زمان مقرر آگاه سازید. این پیام ها به صورت خودکار ارسال می شوند و تاریخ پرداخت اقساط را به افراد یادآوری می کنند.
امکان ورود مشتریان به پنل کاربری
هر یک از مشتریان با نام کاربری و رمز منحصر به خود که در زمان ثبت نام به آن ها اختصاص داده شده است می توانند وارد نرم افزار شده و از میزان بدهی، اقساط پرداخت شده و باقی مانده خود مطلع شوند.
امکان ارسال تیکت
مشتریان با کمک این ویژگی می توانند با مدیر نرم افزار جهت رفع ابهامات و دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط باشند.
امکان پرداخت آنلاین اقساط
مشتریان شما می توانند از طریق درگاه آنلاین فعال در نرم افزار، برای پرداخت اقساط خود اقدام نمایند تا بلافاصله پس از پرداخت تغییرات اعمال و از مبلغ بدهی آنها در نرم افزار کم شود.
به طور خلاصه روند استفاده از این نرم افزار به این صورت است که به محض خرید کالا از سمت مشتری، مبلغ کالا تحت عنوان یک وام در نرم افزار ایجاد می گردد. تمام ویژگی های اعم از نرخ تسهیلات، میزان جریمه و مدت زمان پرداخت و تعداد اقساط و فاصله ی ماه های پرداخت نیز قابل تغییر و تنظیم هستند. در نهایت وام ایجاد شده تایید می گردد و از این پس مشتری می تواند با ورود به نرم افزار اقساط خود را پرداخت نماید.