چگونگی طراحی سایت ارزان و سریع

شرکت وبینه با چندین سال سابقه موفق در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی، شرکتی، بازاریابی درجه یک و حرفه ای، قصد دارد طراحی سایت سریع و ارزان را برای کسانی که بودجه کمی در اختیار دارند با بالاترین کیفیت ارائه دهد. در عصر حاضر وقت جزء مهمترین فاکتورها به شمار می رود و حتی می توان گفت وقت از طلا هم با ارزش تر است، زیرا با ایجاد یک راه درست و بهینه شده می توانید پله های موفقیت را زودتر از دیگر افراد طی کنید. طراحی سایت سریع و ارزان هم جز همین ویژگی ها بوده که با هزینه اندک می توانید موفقیت خود را در آن تضمین کنید و زودتر از دیگران به سود کلان برسید. همچنین طراحی سایت ارزان دارای بهینه سازی و SEO هم بوده و تمامی ویژگی های یک سایت معتبر را دارا است. سایت های بزرگی همچون آمازون و علی بابا جز همین سایت های ارزان قیمت بوده اند که امروزه توانسته اند خود را در بالاترین رده سایت های فروشگاهی معتبر قرار دهند. اگر علاقمند به کسب و کار اینترنتی هستید و بودجه کمی در اختیار دارید هم می توانید سایت مورد علاقه خود را ایجاد کرده و کسب درآمد کنید.  

مراحل طراحی سایت سریع و ارزان

اولین مرحله در طراحی یک سایت بهینه و کارآمد انتخاب درست قالب آن می باشد. هر قالب نیز با توجه به سلیقه افراد انتخاب شده و باید متناسب با همان موضوع کاری باشد. یعنی اگر قصد دارید کتاب های مختلفی را در سایت معرفی و توضیح دهید، قالب کتابخانه ای را باید انتخاب کنید. اگر وب سایت شما حالت فروشگاهی و ارائه محصولات باشد، باید قالب فروشگاهی را انتخاب نمایید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را با ذکر قیمت و اضافه کردن به سبد خرید داشته باشید. البته هر قالب مشخص نیز دارای یک سری ظواهر خاص بوده که تمامی این موارد سلیقه ای انتخاب می شود. سعی کنید قالبی را برای سایت خود انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد. زیرا امروزه بسیاری از کاربران به ظواهر بیشتر علاقمند هستند و هر چقدر میزان رنگ بندی سایت شما جذاب تر باشد، فروش شما هم بیشتر خواهد بود. مرحله دوم طراحی سایت سریع و ارزان، انتخاب یک نام مناسب و جذاب می باشد که بتواند جذب کننده کاربران به سایت باشد. در این مرحله اگر نتوانستید نام مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید، متخصصان ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد و بهترین نام ممکن را برای سایت انتخاب خواهند کرد. پس از طی کردن مراحل بالا، متخصصان شرکت ما سایت شما را به بهترین نحو ممکن طراحی کرده و آن را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین هر آنچه را که نیاز باشد برای شما توضیح می دهند تا با خیال راحت بتوانید با وب سایت کار کرده و خود آن را فرا گیرید. طراحی سایت سریع و ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن و گاهی کمتر از 24 ساعت آماده خواهد شد. 

کاربرد طراحی سایت سریع و ارزان

قطعا یک سایت موفق در بهبود کسب و کار نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و دارای کاربردهای بسیاری است که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم. فرض کنید شما یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید، این فروشگاه می تواند مربوط به کیف و کفش، کتاب، مواد غذایی و ... باشد. قطعا مشتریان شما افرادی هستند که در همان محدوده فروشگاه رفت و آمد دارند و قطعا تعداد مراجعات آنها در طول روز زیاد نخواهد بود. ولی با طراحی سایت سریع و فوری با هزینه کم می توانید تعداد مراجعات مشتریان را بیش از پیش کنید. همچنین علاوه بر این مورد شما یک اعتماد بسیار بالایی را در مشتریان خود ایجاد می کنید که از فروشگاه شما خرید داشته باشند. و زمانی که کارت ویزیت فروشگاه شما را هم گم کرده باشند، با یک سرچ کوچک در گوگل می توانند راحت آدرس و شماره تماس شما را پیدا کنند. پس داشتن یک سایت موفق با هزینه کم در کنار یک فروشگاه فیزیکی می تواند راه رسیدن به موفقیت شما را چند برابر سریع و آسان کند. از دیگر ویژگی های مهم یک سایت سریع و ارزان باز بودن آن به صورت 24 ساعته می باشد، یعنی زمانی که شما خواب هستید هم می توانید کسب درآمد داشته باشید. آیا چیزی بهتر از این سراغ دارید؟
طراحی-سایت-ارزان

مزایای طراحی سایت سریع و ارزان

مهمترین مزیت طراحی سایت فوری، کم هزینه بودن آن می باشد و عموما نرم افزار مورد استفاده طراحی آن وردپرس است که در اکثر سایت های معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. سایت هایی همچون دیجی کالا مگ، بلک بری و ... از مهمترین آن ها بوده که نرم افزار طراحی سایت آن وردپرس است. وردپرس یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی سایت با امنیت بالا و همچنین آپشن های متنوع است که خیال شما را بابت یک سایت معتبر راحت می کند. از دیگر مزایای طراحی سایت سریع و ارزان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• آپدیت افزونه ها به صورت اتوماتیک به منظور افزایش ایمنی سایت و بدون دخالت ادمین
• افزایش سرعت سایت در هنگام بارگذاری و نمایش آن به مشتریان و کاربران اینترنتی به منظور بهبود رتبه سایت و افزایش مراجعات کاربران اینترنتی
• پشتیبانی 24 ساعته به منظور افزایش کارایی سایت
• ایجاد تغییر در محتوای سایت در سریع ترین زمان ممکن. یعنی می توانید متن، تصویر و کلیپ ها را در هر زمان تغییر دهید و آن را جایگزین کنید.
• ایجاد فرم برای ثبت رایگان آگهی
• امکان قرار دادن قیمت برای هر محصول
• ایجاد ارتباط با کاربران

آیا طراحی سایت سریع و ارزان پشتیبانی دارد؟

پاسخ به این سوال بله است، زیرا تمامی سایت ها بعد از آماده شدن به مرور زمان دچار نقص و عیب هایی خواهند شد که قطعا نیاز به پشتیبانی را افزایش می دهد. پشتیبانی از یک وب سایت به مانند دادن خدمات پس از فروش یک کالای فیزیکی به مشتریان می باشد و سایتی که پشتیبان نداشته باشد ارزش خرید هم ندارد. علاوه بر این از مهمترین عیوبی که در سایت ها به وجود می آیند می توان به کاهش امنیت، ابتدایی بودن کد برنامه نویسی سایت و به روز نبودن قالب یعنی CMS، کاهش سرعت سایت به دلیل نفوذ هکر ها و .... اشاره کرد. اگر برای طراحی و خرید سایت به شرکت هایی مراجعه کنید که دارای پشتیبانی نباشند، قطعا پول خود را آتش زده اید زیرا دیگر کاری از دستتان بر نخواهد آمد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که سایتی را که می خرید دارای پشتیبانی 24 ساعته باشد تا در سریع ترین زمان عیب مرتفع شود.


قیمت-طراحی-سایت-ارزان 

تعرفه طراحی سایت ارزان چقدر است؟

عموما طراحی وب سایت ارزان و فوری دارای تعرفه های مختلفی می باشد که تمامی آن به میزان امکانات سایت بستگی دارد. در ارزان ترین نوع سایت شما یک قالب از پیش آماده، بارگذاری آن در نرم افزار به همراه امنیت، سرعت بالا و آموزش آن را خواهید داشت. حال اگر نیاز به داشتن چندین زبان خارجی، یا افزایش تعداد افزونه های مختلف باشید، قطعا هزینه کمی بالا خواهد رفت. اما در کل هزینه آن نسبت به سایت هایی که با برنامه نویسی و صرف زمان زیاد ایجاد می شوند بسیار کمتر خواهد بود. 

محمد

لطفا در مورد معایت وب سایت های ارزان بیشتر مطلب منتشر کنید