۳ مزیت مهم نرم افزار تیکتینگ تحت وب سپهرگستر

سلام ما در شرکت سپهرگستر به صورت تخصصی روی طراحی و تولید نرم افزار تحت وب از جمله نرم افزار تحت وب تیکتنیگ کار میکنیم این نرم افزار در ابعاد مختلفی در سازمان ها و شرکت ها میتواند مورد استفاده قرار بگیرد از ارتباط بین مشتریان و کسب و کار و یا ارتباط داخلی پرسنل کسب و کار با یکدیگر که هر دوی آنها بسته به نوع و نیاز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد در این مقاله میخواهم ۳ دلیل اصلی برای انتخاب نرم افزار تیکتینگ تحت وب مشخص کنم که برای خریداران این نوع نرم افزارها میتواند بسیار مفید باشد.

 

۱ - از نظر فنی

۲- از نظر امکانات و قیمت

۳- از نظر پشتیبانی و قابلیت توسعه در آینده

از نظر فنی :

مشتری های ما همیشه به دنبال نیازهای خودشان هستند و خیلی به بخش فنی توجه نمی کنند اما از نظر من که یکی از توسعه دهندگان این سیستم هستم بسیار مهم بوده و است و مرز بین یک نرم افزار با کیفیت و یک نرم افزار بی کیفیت را مشخص میکند به نظر ما اگر زیرساخت های خوبی برای انتخاب یک نرم افزار انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرد باعث میشود که همه چیز خوب پیش برود ضمن اینکه تنها به زیرساخت ها ختم نمیشود در مرحله بعد تیم فنی مستعد و توانایی است که با داشتن تجربه زیاد در این حوزه کاری میتواند یک محصول با کیفیت و مطابق با استاندارد های جهانی تولید شود .

از نظر امکانات و قیمت :

اینجا بعد از اینکه به مشتری کیفیت و توانایی تیم تولید کننده ثابت شد ویژگی ها مورد بررسی قرار میگیرد ، ویژگی ها بسیار مهم و با ارزش هستند و حتی در مذاکرات تلفنی که بین خریدار و واحد فروش صورت میگیرد از ویژگی ها و امکاناتی که این نرم افزار میتواند برای آنها به همراه داشته باشد سوال میکنند یعنی باید بدانند که مکانیزم کلی این نرم افزار به چه صورت است ایا امکان مدیریت گروهی و سازمانی برای آن وجود دارد آیا امنیت آن مورد قبول و تایید شده است مثلا اگر در این سیستم اطلاعات هویتی رد و بدل شود چه به صورت فایل چه به صورت متن آیا امکان هک و دسترسی به فایل ها وجود دارد یا اینکه فایل ها دارای لینک هستند و با سرقت لینک میتوان به آن دسترسی پیدا کرد ؟ خوب همه اینها برای مشتری ها ما مهم است و ما هم همه تلاش خود را برای بهتر ساختن و امن بودن آن انجام داده ایم.

برخی از ویژگی های مهم :

  • بسیار ساده و کارآمد

  • فیلتر جستجو قدرتمند برای جستجو تیکت ها در شرایط و زمان های مختلف

  • قابلیت جستجو معنایی در محتوای تیکت های ایجاد شده

  • قابلیت تعریف اپراتورها و تخصیص به دپارتمان های مختلف

  • قابلیت ایجاد دپارتمان ها و وضعیت فعال / غیرفعال بودن آن

  • قابلیت ایجاد لیست ویژه از برخی مشتریان به منظور اطلاع رسانی سریع به اپراتور مربوطه

  • قابلیت ارجاع تیکت ها در دپارتمان های مختلف

  • امکان الصاق تصویر یا فایل به تیکت و سیستم بهینه سازی تصاویر به صورت خودکار

  • گزارش های کاربردی از وضعیت تیکت ها

  • گزارش مدت زمان پاسخ گویی اپراتور به هر تیکت

  • و دهها ویژگی کاربردی دیگر

از نظر پشتیبانی و قابلیت توسعه در آینده :

ما بر این باوریم که فروش پایان کار نیست و اتفاقا آغاز کار است ، با گذشت زمان و با دریافت بازخورد کاربران و خریداران همه نرم افزارها میتوان لیستی از نیازهای جدید و امکانات مفید را تهیه کرد و در نسخه های بعدی در سیستم تعبیه نمود این روشی است که در فرایند توسعه و پشتیبانی ما نیز رخ میدهد و ما با رعایت استانداردهای توسعه میتوانیم این نرم افزار را در آینده توسعه دهیم و ویژگی های مفیدی به آن اضافه خواهیم کرد




    مطالبی که به شما پیشنهاد میشود
    عضویت در خبرنامه
    صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید