باز طراحی سایت مجنتو
نخستین برخورد مشتری با تجارت شما و همچنین میزان تاثیر پذیری آنها کاملا وابسته به وب سایتی است که برای شما طراحی شده است. بنابراین باید باز طراحی وب سایت خود را جدی بگیرید زیرا که از مهم ترین المان های بازاریابی است. داشتن وب سایتی قدیمی و ناکارآمد می تواند بر تجارت فروشگاهی شما تأثیر منفی بگذارد. وب سایت شما محلی است که مشتریان در می یابند شما چگونه خود و کالاهایتان را به دنیا معرفی می کنید و در نهایت تصمیم می گیرند که برای دریافت محصولات و خدمات با شما تماس بگیرند یا خیر.
سوالی رایج و فراگیر که مشتریان معمولا هنگام مشاوره در مورد توسعه فروشگاه مجنتو می پرسند این است که، آیا برای رتبه بندی بهتر در جستجو ها به طراحی مجدد وب سایت فروشگاهی نیاز داریم؟ و اگر به آنها طراحی مجدد را توصیه کنیم می پرسند، چه لزومی دارد وب سایت خود را دوباره طراحی کنیم؟ مطمئنا باز طراحی نیاز به بررسی عمیق تر و صرف وقت و هزینه دارد، اما مزایای طراحی مجدد وب سایت می تواند چشمگیر تر باشد و در نهایت هزینه صرف شده را جبران کند.
طراحی مجدد وب سایت فروشگاهی از الزام و فوریت برخوردار است و باید اولویت انجام در لیست امور آتی شرکت شما را برای سال آینده دارا باشد. با این حال، سوالی به ذهن شما خطور خواهد کرد که هزینه باز طراحی وب سایت چقدر است؟ اگرچه سوالی درست و به جا است اما گستره پاسخ به آن وسیع است. مشابه به پرسش در مورد هزینه دکوراسیون یک خانه است که به عوامل زیادی بستگی دارد. عوامل مختلفی وجود دارد که بر رقم هزینه تأثیر می گذارد. به طور مشخص به میزان پیچیدگی طراحی، نصب، یکپارچه سازی، میزبانی و ویژگی های آن بستگی دارد. ما تلاش داریم در این زمینه به شما یاری دهیم تا عواملی را که بر هزینه تمام شده در روند کلی طراحی مجدد وب سایت و مدت زمانی که برای طراحی سایت نیاز است را بشناسید.
چه زمانی لازم است وب سایت خود را دوباره طراحی کنید؟
بیایید با ذکر دلایل و چرایی طراحی مجدد وب سایت شروع کنیم. اگر در مورد اینکه آیا وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد یا خیر دچار تردید هستید، ما در اینجا اهم دلایلی را که نشان می دهد زمان اعمال تغییرات اساسی در سایت فرا رسیده است را گرد هم آورده ایم.
طراحی قدیمی
از متداول ترین دلایلی که صاحبان تجارت فروشگاهی برای طراحی مجدد وب سایت خود به ما مراجعه می کنند این است که فروشگاه آنلاین آنها از نظر بصری قدیمی شده است. طراحی به روز و مدرن یکی از عناصر اصلی در تصمیم گیری و اثر گذاری بر خرید مشتریان شما است. طبق تجزیه و تحلیل آماری 94 درصد از کاربران اعلام کرده اند که از نظر آنها وب سایت هایی با طراحی زیبا بیشتر اعتماد آنها را جلب می کنند. حقیقت ماجرا این است که اکثر مردم کتاب ها را بر اساس جلد شان قضاوت می کنند، بنابراین مشتریان شما تمایل دارند که حرفه شما را منحصرا بر اساس طراحی فروشگاه اینترنتی شما قضاوت کنند.
روند طراحی وب سایت به سرعت تغییر می کند. از تصاویر و انیمیشن های ساده گرفته تا تصاویر پویا و واکنش گرا، وب سایت های فروشگاهی باید مدرن و به یاد ماندنی باشند. بنابراین اگر وب سایت شما قدیمی به نظر می رسد مسلما نمایان گر برند شما نیست و با روند فعلی طراحی همگام نیستید، پس لازم است وب سایت فعلی خود را دوباره طراحی کنید.
نرخ تبدیل پایین
نرخ تبدیل پایین دلیل دیگری است که صاحبان مشاغل برای طراحی مجدد فروشگاه آنلاین خود به ما مراجعه می کنند. هدف هر وب سایت فروشگاهی باید حول محور فروش و ایجاد پایگاه مشتری باشد. بنابراین اگر فعالیت های بازاریابی شما دائمی است اما کاهش فروش آنلاین داشته اید، می تواند نشانه عدم عملکرد صحیح فروشگاه آنلاین شما باشد.
در این حالت ما به مشتریان خود توصیه می کنیم وب سایت خود را از نو طراحی کنند. با این حال، تا زمانی که متوجه نشده اید به چه دلیل وب سایت شما دیگر کارآمدی سابق را در زمینه فروش ندارد، نباید دست به طراحی دوباره آن بزنید. مرکز تجزیه و تحلیل آماری گوگل برخی از ابزارهای موثر برای کمک به شما در زمینه تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت را ارائه می دهد. تغییر دکمه های فراخوان به عمل در فروشگاه آنلاین و اندازه گیری واکنش با استفاده از تست A/B نیز می تواند منجر به افزایش بهره وری سایت شود. با تقسیم ترافیک بین دو نسخه از یک صفحه سایت، آزمایش A/B به طراحان این امکان را می دهد تا عملکرد دو نسخه را در زمان واقعی مقایسه کنند.
زمان بارگذاری طولانی
عامل اصلی دیگری که مشتریان ما تصمیم به طراحی مجدد وب سایت خود می گیرند زمان بارگذاری طولانی است. وقتی بارگیری فروشگاه اینترنتی که می خواهید وارد آن شوید بیش از حد معمول زمان بر شود، شما چه می کنید؟ صادق باشیم، شما بلافاصله دکمه بازگشت را می زنید و شانس دوباره ای نمی دهید.
اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد، 40٪ از کاربران وب سایت را ترک می کنند. روش های مختلفی برای افزایش سرعت صفحه وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید JavaScript، CSS و HTML را کوچک کنید، از کش مرورگر استفاده کنید، زمان پاسخ سرور را بهبود بخشید یا تصاویر را بهینه کنید. با این حال اگر سایت شما قدیمی و ناکارآمد است، طراحی مجدد تنها راه حل ممکن برای تضمین تجربه بهتر توسط کاربران است.
تجربه کاربری ضعیف
88% از مشتریان آنلاین برای بازگشت به سایتی که در آن تجربه خوبی نداشته اند تمایلی ندارند. اگر وب گردی در فروشگاه آنلاین شما بهینه نباشد یا طراحی ضعیفی داشته باشد، برای مشتریان سخت است پیشنهادات شما را درک کنند و شما باید به فکر طراحی مجدد سایت خود باشید.
روند طراحی مجدد وب سایت تجارت الکترونیک Magento
روند طراحی مجدد یک وب سایت فروشگاهی Magento به طور معمول شامل چندین مرحله است.
تجزیه و تحلیل اطلاعات و جمع آوری داده های کاربر
ما زمان می گذاریم تا با شما صحبت کنیم، اهداف شما را دریابیم و برای دستیابی به آنها برنامه ریزی را شروع می کنیم. قبل از هر اقدامی، وب سایت "قدیمی" را تجزیه و تحلیل می کنیم. یک طرح پروژه برای طراحی مجدد وب سایت ایجاد می کنیم و میزان کارآمدی آن را بررسی می کنیم. در طول طراحی مجدد وب سایت نیازی به تغییر تمامی المان ها یا کلیت نیست. به عنوان مثال، اگر از لوگوی فعلی خود راضی هستید و از جانب مشتریان، شناسایی برند شما صورت گرفته و مورد علاقه آنها است، دیگر نیازی به تغییر آن نیست.
جمع آوری داده های کاربر شامل مواردی همچون اجرای نرم افزار تجزیه و تحلیل، مانند Looker یا ،Sisense پرسش و پاسخ مستقیم و غیر مسقیم از کاربران و در نهایت جذب آنها می شود. علاوه بر این، همچنین شامل تحقیق در مورد آنچه وب سایت شما باید برای سبقت گرفتن از رقبای خود داشته باشد نیز می شود.
Wireframing and mockups
Wireframe طرح یا ساختاری است به صورت تصویری که برای چگونه قرار دادن محتوا و افزودن ویژگی ها و مشخصه ها ارائه شده است. معمولا یک طراح Wireframe را ایجاد می کند که شامل هر دو محتوای جدید و قدیمی از وب سایت است. به طور کلی تا زمانی که مشتریان از نتایج نهایی طراحی رضایت نداشته باشند، پیش نویس های طراحی لازم است. این پیش نویس های طراحی شامل صفحات خانه، محصول و جستجو می باشند.
به محض اینکه ایده اصلی نحوه شکل گیری وب سایت خود را از طریق Wireframe دریافتید، زمان آن فرا رسیده است که به سمت mockups دیجیتال بروید. Mockups یک مدل محصول با مقیاس یا اندازه کامل از شکل ظاهری وب سایت و نحوه عملکرد آن است. معمولا این صفحات مانند عکس های صفحه ای به نظر می رسند که به شما امکان می دهد ظاهر نهایی وب سایت آینده خود را تجسم کنید.
طراحی UI
این مرحله از فرآیند طراحی مجدد زمانی انجام می پذیرد که تصمیم به ایجاد تغییرات در طراحی بصری و کاربردی وب سایت بگیرید. شرکت ما به شما تضمین می دهد که از جدید ترین و موثر ترین متد ها و شیوه ها در روند طراحی مجدد وب سایت شما استفاده می کند. آخرین روند تجارت فروشگاهی را که بر خرید آنلاین تأثیر می گذارد، بررسی کنید. علاوه بر این، CSS طی 2 تا 5 سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اگر از آن زمان وب سایت خود را به روز نکرده اید، می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. به عنوان مثال، می توانید سرعت وب سایت و سازگاری بین مرورگر را افزایش دهید و تجربه کاربر را بهبود بخشید.
این مرحله همچنین شامل انتخاب پالت رنگ، ایجاد اشکال و نمایش انواع مختلف محتوا است. ما بر این نکته پا فشاری می کنیم تا سایت شما بتواند به راحتی قابل وب گردی و از نظر بصری نیز دلپذیر باشد.
آزمایش و تغییرات
آخرین و بلکه مهم ترین مورد آزمایش است. هدف از آزمایش تعیین و اصلاح موارد موجود در وب سایت قبل از ارائه به عموم است. این یک مرحله اساسی است زیرا عدم آزمایش دلیل بسیاری از مشکلات کاربران یا کارمندان شما است. به عنوان مثال، یک خطای پرداخت ساده می تواند دلیل از بین رفتن هزاران سفارش باشد. بنابراین، لازم است اطمینان حاصل شود که تمامی انواع پرداخت ها به درستی انجام می شوند.
جنبه های مختلف وب سایت در این مرحله آزمایش می شود، از جمله امنیت، قابلیت دسترسی، عملکرد، تجربه کاربر، پاسخ گویی و ترافیک. آزمایش کنندگان تضمین کیفیت ما، هرگونه مشکلات احتمالی را که ممکن است در عملکرد وب سایت شما خللی ایجاد کند جستجو و شناسایی می کنند.
در نهایت، داشتن یک وب سایت مدرن و به روز شده کلید موفقیت در تجارت فروشگاهی است. طراحی مجدد یک وب سایت می تواند به شما در افزایش تبدیلات، پیشی گرفتن از رقبا، بهبود تجربه کاربر و در نهایت افزایش درآمد شما کمک کند.
با توجه به تمام مزایایی که برای طراحی یا باز طراحی سایت Magento در این مقاله ذکر شده است اما در کشور ما با پاره ای از محدودیت ها روبرو است. این محدودیت ها شامل تحریم، تعداد اندک برنامه نویس در کشور، وجود مشکل در نصب و راه اندازی، قالب و افزونه های رایگان و ایده ها و طراحی از پیش تعیین شده می شوند.
از این رو شرکت سپهر گستر برای شما راه حل جایگزینی دارد و آن استفاده از CMS اختصاصی است. شرکت ما خدمات طراحی وب سایت سفارشی را ارائه می دهد، بنابراین اگر می خواهید در مورد طراحی مجدد وب سایت خود اطلاعات مفصلی کسب کنید، می توانید از طریق va6893@gmail.com با ما در تماس باشید.