بهبود کسب و کار با بهبود وضعیت طراحی وب سایت شما

نکات طراحی سایت

شاید پیش پا افتاده و بی تاثیر به نظر برسد اما به شما قول میدهم با دانستن همین چند نکته کوچک و البته مهم و به شرط عمل کردن به آنها، تاثیر شگرف آنها را در کسب و کار خود خواهید دید.

البته همه این نکات با این پیش فرض که حتما شما به راه اندازی وب سایت به منظور بهبود کسب و کار خود اقدام کرده اید، بیان می شوند.

کار شما درست بعد از طراحی سایت شروع می شود. این تصور که با طراحی وب سایت کار شما دیگر تمام شد و حالا باید منتظر سرازیر شدن مشتری و پول باشید، سرابی بیش نیست.

دانستن این نکات می تواند در تبدیل این سراب به واقعیت به شما کمک کند.

نکته شماره 1: از اینترنت بهره ببرید.

 

استفاده از اینترنت

این است دنیای اینترنت و همه ی جهان در این دنیاست. 80% مشتریان قبل از خرید، از اینترنت برای جستجوی محصولات و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. اکثر مشتریان امروزه فرض می کنند که شرکت شما دارای وب سایت است و ممکن است با این هدف کسب و کار شما را در اینترنت جستجو کنند که  تنها بخواهند بدانند شما در دنیای گسترده ی وب حضور دارید یا خیر. بیشتر رقیبان شما احتمالا تا کنون وب سایتی برای خود دست و پا کرده اند. اشتباه بزرگیست که تنها به دلیل نداشتن وب سایت به آنها اجازه دهید مشتریان شما را از چنگ تان در بیاورند.

نکته شماره 2: از روش های دیگر بازاریابی برای معرفی سایت خود استفاده کنید.

 

روش های بازاریابی

یک وب سایت به خودی خود و به تنهایی ابزار سودمندی در بازاریابی نیست. ما همیشه توصیه کرده ایم با قرار دادن آدرس وب سایت خود بر روی لوازم چاپی و نوشت افزار تجاری مانند کارت های تجاری، آگهی ها، نمادها، فاکتورها و رسید های تحویل، اقدام به تبلیغ و ترویج آن کنید. همیشه و همه جا از وب سایت خود صحبت کنید و سعی کنید چشم و گوش بیننده را از نام برند و وب سایت خود پر کنید تا ملکه ی ذهنش شود.

نکته شماره 3: بخش منابع یا وبلاگ را به سایت خود اضافه کنید.

 

بلاگ و منابع وب سایت

اگر مشتریان بالقوه ای دارید که سوالات تکراری و مشابهی از شما می پرسند حتما به فکر اضافه کردن بخش "سوالات متداول" به وب سایت خود باشید. با این کار هم در وقت صرفه جویی کرده اید چون دیگر قرار نیست هر روز به چندین سوال تکراری پاسخ دهید وهم به شکل غیر مستقیم به مشتریان بالقوه ی خود درباره ی محصولاتی که تا کنون چیزی از آنها نمی دانستند، اطلاعات داده اید و فروش خود را افزایش داده اید.

اگر حوزه فعالیت و خط کاری شما پیوسته تغییر می کند و قصد دارید مشتریان به روزی داشته باشید یک وبلاگ به سایت خود اضافه کنید تا مجبور نباشید برای افزودن محتوا به وب سایت خود، هزینه اضافه به طراح بدهید.

نکته شماره 4: از رسانه های اجتماعی و سایت های اشتراک گذاری ویدیو و عکس در وب سایت خود استفاده کنید.

 

شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی مانند facebook ,twitter ,telegram ,google+ ,linkedin ,instagram به افزایش رتبه شما در نتایج موتور های جستجو کمک خواهد کرد. به کمک این شبکه ها می توانید مشتریان خود و حتی کسانی که هنوز تصمیم به خرید از شما نگرفته اند را از محصولات و خدمات جدید، پیشنهادهای ویژه، تخفیف ها و اتفاقات خوب آینده باخبر سازید.

وب سایت درست مانند کودکی است که دائما به توجه نیاز دارد و برای به ثمر رسیدن آن، باید هزینه کرد. به زبان ساده، باید برایش وقت گذاشت.اگر به اطلاعات بیشتر درباره ی نقش طراحی سایت در افزایش فروش نیاز دارید، مقالات وبینه را حتما دنبال کنید.

محمدمرداد 21، 1398

لطفا در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیشتر مطلب بزارید.ممنون از سایت خوب وبینه