طراحی سایت شرکتی حرفه ای/طراحی وب سایت شرکتی وردپرسی و اختصاصی
با طراحی سایت شرکتی تصویر برندتان را در فضای مجازی ترسیم کنید...
طراحی سایت شرکتی یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی و برندسازی برای هر سازمان و شرکتی است. امروزه با توجه به رشد سریع فناوری و گسترش استفاده از فضای مجازی، نیاز هر کسب و کاری است که در این فضا هم حضور موثر و البته پررنگی داشته باشد. بنابراین یکی از مهمترین اقداماتی که در این راستا میتوان انجام داد طراحی سایت است. یک وب سایت شرکتی علاوه بر اینکه به برندسازی و هویت سازمان کمک میکند، تاثیر بسیار زیادی روی فروش و افزایش درآمد مجموعه هم میگذارد. به خاطر همین من در این محتوا تصمیم گرفتم تا به طور کامل به جوانب انجام این کار بپردازم تا شما با اطلاعات کاملی بتوانید بهترین سایت را برای شرکت خود راه اندازی کنید.
مزایای داشتن وب سایت شرکتی
قبل از هر چیز بهتر است به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا بهتر است برند یا شرکت ما سایت مربوط به خودش را داشته باشد؟
• 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و روزهای تعطیل هم درهای شرکت به روی مراجعین باز است.
• افراد بدون نیاز به مراجعه ی حضوری میتوانند از زمینه کاری شما مطلع شوند.
• با طراحی وب سایت چند زبانه میتوانید مشتریان خارجی را نیز به سمت کسب و کار خود جذب نمایید.
• با داشتن پشتیبانی آنلاین یا برخط و بخش پرسش و پاسخ میتوانید به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان سایت پاسخ دهید.
• دیگر به ورق زدن انواع کاتالوگ ها نیازی نخواهد بود و افراد به راحتی میتوانند با نمونه کارهای شما آشنا شوند.
• نسبت به تبلیغات محیطی مانند تلویزیون، بیلبورد و ... به صرفه تر است. هزینه برای تبلیغات محیطی و نداشتن وب سایت یعنی هدر دادن وقت و سرمایه؛چرا که یک تبلیغ تلویزیونی چند دقیقه ای یا عکسی بزرگ در سطح شهر نمی تواند حق مطلب را ادا کند و بیننده باید در نهایت به جایی هدایت شود که بتواند در آنجا به طور کامل با شما، خدمات و محصولات شرکت آشنا شود و اقدام به برقراری ارتباط و در نهایت خرید نماید.
• با طراحی و ایجاد یک سایت شرکتی و آنلاین بودن، کسب و کار شما اعتبار کسب می کند.
• پروسه ارائه خدمات و فروش محصولات به مشتری را بهبود می بخشد.
• می توانید بازارهای بزرگ تر در حوزه کاری خود را هدف قرار دهید.
• سایت شرکت شما مانند رسانه ای برای نمایش خدمات و محصولات به مشتریان عمل می کند.
آنچه برای طراحی سایت شرکتی به آن نیاز دارید...
قبل از اینکه شروع به طراحی پورتال شرکتی خود کنید، چند کار وجود دارد که باید از قبل انجام داده باشید. با وجود اینکه اغلب این کارها توسط خود طراح سایتتان انجام میشود؛ اما بد نیست که شما هم در جریان این اقدامات باشید. به طور کلی اگر بخواهم بگویم اولین چیزی که برای ساخت هر سایتی نیاز است، میزبانی وب یا همان انتخاب و خرید هاست و البته دامنه مناسب با نام برند است. پس از این دو برای فروش نیاز به درگاه پرداخت، گواهی SSL برای امنیت سایت و در نهایت پس از طراحی نیاز به سئو سایت دارید.
امکانات مورد نیاز در سایت شرکتی
ویژگی های ظاهری وب سایت
هر کسب و کاری ویژگی های خاص خود را دارد. این تفاوت در ویژگی ها یعنی تفاوت در ظاهر وب سایت مربوط به آن کسب و کار. استفاده از رنگبندی مناسب یکی از فاکتورهای تعین کننده در جذب مخاطب است. باید بین رنگ سازمانی شرکت،لوگو و رنگ وب سایت تناسبی برقرار باشد. ما در وبینه علاوه بر راهنمایی شما در انتخاب بهترین رنگ ها، مناسب ترین فونت هارا نیز به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
واکنشگرا بودن وب سایت
امروزه طراحی رسپانسیو یا واکنشگرا از الزامات هر طراحی است. سایت هایی که توسط تیم طراحی سایت وبینه طراحی می شوند قابلیت نمایش در هر سیستم با هر اندازه ای از صفحه نمایش را دارند. با وجود چنین ویژگی دیگر محدودیتی برای کاربران وجود ندارد زیرا در هر زمان و شرایطی به راحتی می توانند از طریق وب سایت با شرکت و خدمات شما آشنا شوند. از مزیت های دیگر رسپانسیو بودن تاثیری است که بر سئوی وب سایت میگذارد زیرا گوگل به وب سایت هایی که واکنشگرا باشند رتبه ی بهتری میدهد.
نظرات و پرسش و پاسخ در وب سایت
بخش پرسش و پاسخ یکی از بخش های مهم در وب سایت های شرکتی می باشد؛چرا که بازدیدکنندگان انتظار دارند به سوالات و ابهاماتشان پاسخ داده شود. مدیریت این بخش کاملا در اختیار مدیر سایت است و میتواند نظرات را تایید، ویرایش و حذف نماید. با قرار دادن بخش گفتگوی آنلاین می توانید به جذابیت کار بیفزایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید. با این کار در ذهن آنها خواهید ماند و احتمال بازگشت انها بیشتر خواهد شد.
بسیاری از مردم کمی تنبلی به خرج می دهند و نمی خواهند وقت بگذارند و در وب سایت یا صفحه پرسش های متداول به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود بگردند. برای گفتگو با مشتریان در سایت و ارائه بازخورد فوری مورد نیاز آنها، گزینه چت آنلاین را در وب سایت خود قرار دهید.
هوش مصنوعی این قابلیت را برای سایت شرکتها در هر اندازهای که هستند امکان پذیر کرده است. در واقع، می توانید از گزینه چت آنلاین به عنوان یک افزونه ساده برای پلتفرم CMS خود استفاده کنید.
• 44 درصد از کاربران می گویند که پاسخ به سؤالات توسط یک پشتیبان در هنگام فعالیت های آنلاین یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک وب سایت می تواند ارائه دهد.
• 63 درصد گفته اند که احتمال بازگشتشان به وب سایتی که چت آنلاین ارائه می دهد خیلی بیشتر است.
• 38٪ اظهار داشته اند که خرید خود را صرفا به دلیل همین چت آنلاین و کمکی که از پشتیبان دریافت کرده اند، انجام داده اند.
• 62 درصد گزارش کردند که احتمال خرید مجدد از چنین سایتی بسیار زیاد است.
صفحه تماس با ما
ساده به نظر می رسد، اما بسیاری از شرکت ها اطلاعات تماس خود را در سایت قرار نمی دهند. شماره تلفنی را که میخواهید افراد برای استعلام فروش با آن تماس بگیرند، ترجیحاً در بالای هر صفحه قرار دهید. همچنین یک گزینه "به ما ایمیل بزنید" قابل کلیک،CTA که یک کلاینت ایمیل را باز می کند یا به فرم تماس شما پیوند می دهد را به سایت اضافه کنید. در مورد فرمها، مطمئن شوید که از فرمهای تماس و استعلام آسان در سراسر سایت خود استفاده میکنید. اما نباید به گونه ای باشد که کاربران حس کنند مجبور هستند با شما تماس بگیرند.
صفحه تماس با ما می تواند شامل، اطلاعات تماس، آدرس شرکت، نقشه محل شرکت، مسیرهای دسترسی به آن، ساعات کاری شرکت باشد.
فرم های ارسال پیام و ایمیل یا فرم های تماس با ما هم می توانند در این بخش قرار گیرند.با تنظیماتی خاص می توان مدیر وب سایت را به محض ارسال هر نوع پیام در وب سایت آگاه ساخت.
سئو
سئو وب سایت باید از خشت اول بنای آن مورد توجه باشد. برنامه نویس و طراح باید از اولین کدی که می نویسد، سئو را مد نظر خود قرار دهد. اگر وب سایتی ساختار بهینه شده ای نداشته باشد، هر قدر هم که برای محتوای آن تلاش کنید به نتیجه ی مطلوبی نخواهد رسید. سئو در وب سایت های شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است؛چرا که تمایز میان شما و صدها شرکت دیگر که قصد معرفی خود در فضای اینترنت را دارند مشخص می کند و وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل چند پله بالاتر از آنها قرار خواهد گرفت
مشتریانی که شرکت و برند شما را می شناسند، می توانند به راحتی وب سایت شما را پیدا کنند، اما در مورد افرادی که شناختی از شما ندارند چه برنامه ای دارید؟ بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی مرتبط که با هدف جستجوگر مطابقت دارند برای ترافیک وب سایت و ایجاد سرنخ ضروری است. همه اینها بخشی از یک استراتژی سئو بهینه سازی هوشمند برای موتورهای جستجو است.
برای کمک به استراتژی سئو، می توانید از روشها زیر در زمان ایجاد صفحات جدید استفاده کنید:
• عناوین و توضیحات متا خود را با در نظر گرفتن SEO بنویسید و مطمئن شوید که در هر دو مورد از کلمات کلیدی مرتبط استفاده می کنید.
• ساختار URL خود را مختصر، آسان برای دنبال کردن و ترکیب کلمات کلیدی نگه دارید.
بخش های منحصر به هر شرکت
هر شرکت با توجه به زمینه ی فعالیت خود، نیاز به بخش های خاص و منحصر به خود را دارد. برخی از این بخش های خاص میتواند نمایش اوقات شرعی، وضعیت آب و هوا، تاریخ و ساعت به وقت چند کشور، نمایش خودکار قیمت ارز و طلا و... باشد.
جستجوی سایت در لحظه
جستجوی لحظه ای وب سایت یا جستجوی ای جکس در واقع روشی است که در آن بدون بارگزاری دوباره، صفحه نمایش داده می شود. Ajax search در حال حاضر در وب سایت های طراحی شده توسط وبینه اعمال شده است. این نوع جستجو مورد پسند کاربران است زیرا به محض شروع نوشتن کلمه مورد نظرشان، نتایج جستجو را ملاحظه خواهند کرد.
حتما می خواهید تجربه کاربری را تا حد امکان بدون اصطکاک ایجاد کنید، به همین دلیل است که باید قابلیت جستجو را در سایت جدید خود قرار دهید. به طور متوسط 30 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت از قابلیت جستجو استفاده می کنند.
عملکرد جستجو همچنین با نرخ تبدیل بازدیدکننده ارتباط مستقیم دارد:
• افرادی که جستجوی سایت انجام می دهند دو برابر بیشتر احتمال دارد تبدیل به مشتری شوند.
• افرادی که جستجو در سایت انجام می دهند به احتمال زیاد با قصد خرید به سایت باز می گردند.
• در یک تحقیق انجام شده، شرکت ها میانگین نرخ تبدیل کلی تجارت الکترونیک 2.77٪ داشتند. با این حال، نرخ تبدیل از افرادی که از جستجوی سایت استفاده کردند و آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا کردند، تقریباً دو برابر شد و به 4.63٪ رسید.
صفحه درباره ما
مردم به اینکه با چه کسی تجارت میکنند اهمیت میدهند، به همین دلیل است که به اشتراک گذاشتن داستان شما و اینکه «چه کاری انجام میدهید» میتواند در تلاش برای جذب موفقیت کسب وکار شما تفاوت واقعی ایجاد کند.
بخش "درباره ما" در وب سایت شما راهی عالی برای بیان تاریخچه شرکت، صحبت در مورد فعالیت و ترسیم اهداف خود برای آینده است. نام موسس شرکت، مدیران فعلی و اطلاعات بیشتر در مورد تیم خود را در این بخش بگنجانید.
تصاویر را فراموش نکنید. عکس هایی از روز افتتاحیه شرکت خود دارید؟ از آنها استفاده کنید. شاید شما تصاویری از 10 سالگی تاسیس شرکت داشته باشید، استفاده از آن ها نیز عالی است. و البته، عکسهایی از تیم فعلی و گروه مدیریت خود استفاده کنید. مشتریان خوشحال خواهند شد تا بتوانند با شما از طریق عکس و دیدن چهره شما آشنا شوند.
می توانید رزومه ای از شرکت، فعالیت ها و سوابق آن و مدیران شرکت در این صفحه ی اختصاصی قرار دهید. اینکار سبب آشنایی بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان با شرکت و ایجاد ارتباط صمیمی تر آن ها با شما خواهد شد.
نمایندگی ها و شرایط دریافت نمایندگی
برخی از شرکت ها دارای نمایندگی یا شعب مختلف در داخل و خارج از کشور می باشند. جهت اطلاع کاربران از سایر شعب،یافتن نزدیک ترین شعبه به خود و همچنین شرایط و نحوه ی دریافت نمایندگی شرکت میتوانید از این بخش استفاده نمایید. مدیر سایت به راحتی قادر به ویرایش این بخش، افزودن و حذف آنها می باشد.
حضور در شبکه های اجتماعی
حتماً یک آیکون، صفحه یا بخشی در صفحه تماس، جایی که فهرستی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی که استفاده میکنید را قرار دهید. مستقیماً به صفحات خود پیوند دهید تا بازدیدکنندگان وب سایت بتوانند شما را سریع و آسان پیدا کنند.
شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در شناساندن شما به مخاطب دارند. حضور فعال و مستمر شما در این فضاها می تواندبه شما در بازاریابی کسب و کارتان کمک شایان ذکری نماید. یکی از ویژگی وب سایت های طراحی شده توسط وبینه امکان برقراری ارتباط بین وب سایت و شبکه های اجتماعی و انتشار صحیح مطالب در آن ها می باشد.
معرفی کامل محصولات و خدمات
هر شرکتی محصولات و خدماتی برای ارائه به مشتریان دارد و کاربران برای همین محصول و خدمت است که به سراغ آنها می آیند. توصیه ما این است که صفحه ای را به این بخش اختصاص دهید تا کاربر به راحتی در یک نگاه و با یک جستجوی ساده به آنچه میخواهد دست یابد. می توان در این بخش امکان مقایسه ی محصولات را نیز تعبیه کرد تا به کاربر در انتخاب بهتر یاری نماید. از فیلترهای دقیق نیز میتوان در جهت جستجوی آسان محصولات استفاده کرد تا کاربر به راحتی بتواند با فیلتر کردن براساس دسته بندی های مختلف و فاکتورهای دیگر آنچه می خواهد را بیابد.
کاربران به تصاویر علاقه دارند. آنها دوست دارند ببینند که شما به کار خود مسلط هستید. اگر شرکت شما ب طور مثال خدماتی مانند طراحی داخلی یا کابینت سازی ارائه می دهد، تصاویر قبل و بعد از کار خود در سایت آپلود کنید.
اگر خدمات شما چیزی نیست که بتوان با تصاویر به کاربران نشان داد، مانند بیمه یا مشاوره، تصاویری از کارکنان و دفتر تمیز و راحت خود نشان دهید. با این حال بهتر است، ویدیو هم به سایت خود اضافه کنید. اگر هیچ یک از این نوع عکسها را ندارید، به اضافه کردن تصاویری از مکانهای دیدنی شهر خود فکر کنید تا نشان دهید بخشی از جامعه هستید.
فروشگاه آنلاین
چقدر خوب است که هر شرکتی از همان ابتدا نقشه ی راه خود را ترسیم و سایتی متناسب با آن اهداف طراحی کند. برخی از شرکت ها در ابتدای کار تنها به داشتن وب سایتی برای معرفی بسنده می کنند و پس از مدتی داشتن فروشگاه را برای کسب و کار خود ضروری میبینند که متاسفانه ساختار برخی از سایت ها توانایی توسعه ندارند. سایت های طراحی شده توسط CMS اختصاصی وبینه قابلیت توسعه در آینده را دارند و به راحتی می توانید با هزینه ای کم و بدون هزینه های تکراری فروشگاه آنلاین شرکت خود را نیز راه اندازی کنید تا مشتریان بتوانند از طریق اینترنت محصول یا خدمت مورد نظر خود را سفارش دهند.
صفحه گواهی نامه ها و مجوز ها
میتوانید صفحه ای را به گواهی نامه ها, مجوزها و اعتبارنامه ها اختصاص دهید تا به میزان اعتماد کاربران به شرکت بیفزایید. با در دسترس بودن این ها به آنها خواهید گفت در چه جایگاه و رتبه ای هستید و مجوزهای لازم را برای انواع فعالیت های شرکت دارید.
معرفی نیروی انسانی و چارت سازمانی
خوب است که توضیح مختصری از نیروی انسانی شرکت و سلسله مراتب افراد در آن به بازدیدکنندگان وب سایت بدهید. مطمئنا آگاهی از چارت سازمانی شما سبب اعتماد بیشتر آنها به شما خواهد شد.
معرفی مشتریان
داشتن بخشی تحت این عنوان هم به اعتبار شما خواهد افزود و هم تقدیری خواهد بود از مشتریان ویژه و وفادار شما. در این بخش میتوانید تقدیرنامه هایی را که حاکی از رضایت مشتریان از شرکت است قرار دهید چرا که داشتن مشتریان خوب و رضایت آنها اعتبار اصلی شماست و باید به آنها بالید.
مراحل طراحی وب سایت شرکتی
هدف ما از ذکر این قسمت این است که یک مسیر راهی را برای شما که تازه در این مسیر قدم گذاشته اید، ترسیم کنیم. تصور ما در این محتوا بر این است که شما صاحب یک برند یا شرکتی هستید که به تازگی تصمیم به راه اندازی وب سایت برای شرکت خود گرفته اید. لذا پیشنهاد میکنم برای پیشبرد بهتر کارها مراحل زیر را دنبال کنید:
۱.تعیین هدف از ساخت سایت شرکتی
برای اینکه سایت طراحی شده، بتواند نیازها و انتظارات شما برطرف کند؛ باید آنچه را که از انجام این کار میخواهید در همان ابتدای کار تعریف کنید. در نظر بگیرید که:
- چرا میخواهید این وب سایت را راه اندازی کنید؟
- مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
- چه اقداماتی قرار است در سایت انجام شود؟
- چه قابلیت هایی باید برای سایت در نظر گرفته شود؟
- و....
بنابراین تعیین هدف بسیار مهم است چرا که به شما در تعیین استراتژی محتوا، روش طراحی سایت و پلتفرم و نوع معماری سایت بسیار کمک میکند.
2.انتخاب روش و نوع پلتفرم ساخت سایت شرکتی
زمانی که هدف از طراحی پورتال شرکتی را تعیین کردید، میتوانید روش های مختلف طراحی سایت شرکتی اعم از طراحی سایت شرکتی با وردپرس، یا طراحی سایت اختصاصی شرکتی را بررسی کنید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید.
3.عناصر برند خود را انتخاب کنید
در طراحی سایت خود هویت برند خود را در نظر بگیرید. منظور از عناصر برند رنگ سازمانی، لوگو، فونت و تصاویر است. برای رنگ بهتر است از یک رنگ به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید و یک یا دو رنگ به عنوان رنگ مکمل. علاوه بر این از تصاویر برند خود برای افزودن به قسمتهای مختلف سایت استفاده کنید و سعی کنید تا جایی که میشود از تصاویر اینترنتی استفاده نکنید.
-
انتخاب و سپس طراحی قالب یا تم سایت
منظور از تم یا قالب همان نحوه چیدمان متون، تصاویر و طور کلی المان های سایت است. در اینجا یک چالشی که به وجود میاد این است که در این مرحله باید حتما روش طراحی سایت را انتخاب کرده باشید. چرا که شما در طراحی سایت با وردپرس قالب های آماده هم دارید که با مشاهده پیش نمایش آنها میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و قسمتهایی که لازم است توسط طراح سفارشی کنید. اما در طراحی سایت اختصاصی طراح نمونه هایی را به شما جهت ایده گرفتن نشان میدهد و در نهایت با مشورت یکدیگر به یک طراح گرافیکی میرسید که در صورت موافقت شما طرح میره برای برنامه نویسی و پیاده سازی.
5.پیاده سازی نقشه سایت
تعیین نقشه سایت علاوه بر راحت تر کردن کاربری سایت نقش بسیار پررنگی در سئو سایت هم دارد. چرا که با تعیین URL ها به طور دقیق موتورهای جستجو هنگام خزش در سایت دچار سردرگمی یا اشتباه در تشخیص محتوای سایت نمیشوند.
-
طراحی قسمتهای مختلف سایت
این کار توسط طراح سایت انجام میشود و شروع به طراحی قسمتهای مختلف و صفحات متنوع سایت اعم از صفحه اصلی، بلاگ، محصولات و...میکند.
۷. تست و راه اندازی سایت شرکتی
در این مرحله سایت طراحی شده در اختیار شما قرار داده میشود، شما میتوانید قسمتهای مختلف را تست و بررسی کنید و در نهایت در صورت کامل بودن استارت فعالیت و بارگذاری محتوا و محصول را بزنید.
البته تمامی شرکتهای طراحی سایت از جمله بهترین شرکت طراحی سایت وبینه پشتیبانی های مدت داری جهت آموزش و رفع مشکلات سایت به شما ارائه میدهند و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.
در نهایت هم پس از بارگذاری محتواهای اصلی و بیس سایت باید کار بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو را شروع کنید.
روشهای مختلف طراحی سایت شرکتی حرفه ای
وردپرس یا سیستم مدیریت محتوای ایرانی؟ کدام را برای سایت شرکت انتخاب کنم؟
اما سوالی که به ذهن همه قبل از سفارش طراحی وب سایت خطور می کند این است که از طراحی اختصاصی و سیستم های مدیریت محتوای ایرانی استفاده شود یا از وردپرس؟ واقعا همه چیز بستگی به نحوه اجرای آن دارد. در حال حاضر سایت هایی ایرانی داریم که با cms ایرانی ساخته شده اند و بسیار هم موفق بوده اند؛ هم فروشگاه و هم وب سایت. در مقابل هم نمونه های بسیاری زیادی را داریم که در سطوح مختلف از وردپرس استفاده کرده اند و راضی و موفق هستند. اما بر عکس آن هم صادق است بسیاری از مشتریانی که تجربه کار با وردپرس را داشته اند ترجیح می دهند که از آن دیگر استفاده نکنند و دلیل آن هم مشکلاتی بوده که طراح سایت قبلی برایشان ایجاد کرده است!
اما بر کسی پوشیده نیست که شرکت ها به دلیل ماهیت تجاری که دارند بهتر است از نرم افزارها یا cms هایی که یک شرکت ایرانی به صورت تخصصی طراحی و توسعه داده استفاده کنند. این روش می تواند از بسیاری از محدودیت ها و مشکلات در آینده پیشگیری کند و باعث ارتقا سطح کیفیت و برنامه ریزی بلند مدت روی موضوع دیجیتال مارکتینگ شرکت شود.
در عصر اینترنت، حضور آنلاین برای پیشرفت شرکت شما حیاتی است. خوشبختانه ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در راه اندازی کسب و کار آنلاین کمک کند. وب سایت شما بهترین راه برای معرفی خود به سرنخ های بالقوه است، بنابراین حتما می خواهید که نشان دهنده شرکت شما نیز باشد و در عین حال خدمات و محصولات ارزشمندی را به بازدیدکنندگان ارائه دهد.
محتوا پادشاه سایت شما است و نحوه نمایش آن به عوامل مختلفی بستگی دارد.
برای متمایز شدن از رقبا، بهترین منبع موجود برای بازدیدکنندگان خود باشید. بیشتر مردم میل به دریافت اطلاعات خوب دارند و محتوای خوب ابزاری برای جذب آنهاست.
رسانه محتوای شما باید با شرکت شما مرتبط باشد، خواه صفحات وب، وبلاگ ها، ویدئوها، عکس ها و غیره باشد. تنها محدودیت برای تولید محتوا محدودیت هایی است که برای خودتان قائل می شوید.
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) به شما این امکان را می دهد که محتوای نمایش داده شده در وب سایت خود را ویرایش کنید. در حالت ایده آل، CMS شما افزودن و به روز رسانی محتوا را ساده می کند، حتی اگر برنامه نویس نباشید.
گزینه های شما برای میزبانی CMS شامل استفاده از یک CMS از پیش ساخته یا ساخت یک CMS سفارشی است. متداول ترین CMS از پیش ساخته شده موجود وردپرس است.
اگر در تصمیم گیری برای استفاده از وردپرس یا یک CMS سفارشی برای کسب و کار خود مردد مانده اید، به منظور تصمیم گیری آگاهانه، ابتدا باید تفاوت های بین این گزینه ها و معنای آن برای کسب و کار خود را درک کنید. لذا پیشنهاد میکنم مقالات مربوط به طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس را مطالعه کنید.
انواع طراحی سایت شرکتی
با توجه به اینکه شرکت ها بسته به نوع کسب و کاری که دارند متفاوتاند، سایتی هم که برای آنها طراحی و ساخته میشود انواع مختلفی دارد. به همین خاطر انواع سایت شرکتی به صورت زیر است:
- طراحی سایت فروشگاهی شرکتی
- ساخت سایت شرکتی خدماتی
- طراحی سایت آموزشی شرکتی
- و.....
در این میان طراحی سایت فروشگاهی شرکتی از باقی رایج تر است. به خاطر همین بیشتر راجع به آن توضیح میدهیم.
طراحی سایت فروشگاهی شرکتی چگونه است؟
نحوه طراحی سایت فروشگاهی شرکتی کاملا مشابه همان طراحی فروشگاه اینترنتی است. تنها تفاوت این دو در این است که در این حالت یک شرکت یا برند معتبری پشت این طراحی سایت قرار دارد. لذا تمام نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود در اینجا هم به همین صورت است.
نحوه سفارش طراحی سایت شرکتی در وبینه
کارشناسان حرفه ای و با سابقه وبینه به روشهای مختلف با وردپرس یا به صورت اختصاصی کار طراحی پورتال شرکتی شما را انجام میدهند. اما به جهت انتخاب و طراحی بهتر این مجموعه در ابتدا در جلسه مشاوره طراحی سایت خود تمامی نکات لازم را به شما ارائه میدهد تا شما با ذهنی باز بهترین روش و بهترین طرح را انتخاب کنید. لذا به منظور سفارش طراحی سایت شرکتی تنها لازم است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با شما هماهنگیهای لازم جهت برگزاری جلسه مشاوره انجام شود. پس از جلسه مشاوره با عقد قرارداد کارشناسان و برنامه نویسان ما کار شما را استارت زده تا در کمترین زمان ممکن با توجه به زمان تعیین شده در متن قرارداد سایت طراحی شده شما را در اختیارتان قرار دهند.