بهبود کسب و کار توسط وب سایت

اگر در زمینه کاری خود هنوز به روش سنتی فعالیت می کنید و روی دیوار تراکت و اطلاعیه نصب می کنید ، یا اینکه مشتریان شما هنوز از کانال هایی مانند معرفی دوستان و همکاران به شما مراجعه می کنند، اگر میخواهید در دنیای عظیم دیجیتال وارد شوید و سهمی در این بازار بین المللی داشته باشید قطعا باید روی یادگیری و استفاده از این تکنولوژی زمان و هزینه صرف کنید.

در ابتدا کار خود را با یک وب سایت شروع کنید ، داشتن یک وب سایت مانند افزودن به صفحات یک کتاب است که هیچ گاه مانند کتاب های موجود در کتابخانه خاک نمیخورد ، بلکه اگر با ارزش و قابل استفاده باشد روزانه چندین یا شاید صدها نفر مطالب آن را به صورت اینترنتی مطالعه کنند و با شما تماس بگیرند.

در فضای مجازی کسب و کار را میتوان به صورت اصلی روی وب سایت و سایر کانال های ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی متمرکز کرد اما یک وب سایت دقیقا حکم یک پایگاه را دارد که به صورت مستند و دائمی همه مطالب را در خود نگه میدارد و از صفحات اجتماعی و وبلاگ ها برای موتورهای جستجو با اهمیت تر و ارجع است.

اگر بخواهیم روش های طراحی سایت را در ابتدا شرح دهیم باید به 3 مورد زیر توجه بفرمایید.

1-  طراحی سایت بر اساس طرح از پیش ساخته شده که در اجرای فقط ویرایش و سفارشی سازی انجام میشود.
2-  طراحی سایت اختصاصی با هسته وردپرس ، منظور از طراحی اختصاصی این است که از هیچ طرح مشابهه و برنامه پیش ساخته ای استفاده نمیشود و جزئیات کار به دقت طراحی و تجزیه و تحلیل میشود.
3-  طراحی سایت اختصاصی به هسته اختصاصی وبینه CMS بدون استفاده از ابزارهای رایگان و ماژول های پیش ساخته 100 درصد اختصاصی توسط تیم وبینه

 

هر یک از موارد فوق میتواند برای شما کارآمد و مطلوب باشد نسبت به هزینه ای که میخواهید برای این کار انجام دهید و پیش بینی که از مشاوره های طراحی سایت و تجریبات خود میتوانید یک روش و مسیر صحیح در کسب و کار اینترنتی را آغاز کنید.
وبینه یک شرکت بر پایه خلاقیت است و بر روی روش های جدید برای حل مسائل ، بهبود راه حل ها و افزایش کارایی ها فعالیت می کند اگر سایت شما نسب به نیاز های شما پاسخ گو نیست باز طراحی وب سایت شما را به نتیجه مورد قبول خود میرساند.
اگر در زمینه بازاریابی اینترنتی هنوز هیچ اقدامی نکرده اید ، وب سایت خود را تاسیس کنید و سپس با استفاده از یک تجربه موفق در کانال های مختلف بدون وقفه آغاز کنید.
طراحی سایت اصولی نقش تاثیر گذاری در موفقیت آن دارد . رعایت اصول گوگل و رعایت اصول طراحی کاربرپسند سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه به دلیل رقابت در بازارهای مختلف همه همکاران چه تازه کارها یا قدیمی کارها هر کدام به روشهای مختلف پروژه ها را کلید می زنند اما تجربه کاری نشان میدهد که اگر در یک نقطه پایدار و ثابت باشیم ، و در همان مسیر فعالیت کنیم تمرکز بیشتر و دقت و کیفیت کاری بالاتری نسبت به کسانی که به همه نگارش ها و هسته های مختلف اقدام به طراحی میکنند خواهیم داشت. دلیل اصلی این موضوع در آن است که دائما باید درگیر آموزش و یادگیری تکنیک های جدید آن CMS باشند در صورتی که اکثرا یک تکنیک را یاد می گیرند و مدت زیادی از آن استفاده می کنند اما هنگامی که یک شرکت از یک چارچوب مشخص مربوط به خود بهره می گیرد قطعا زمان یادگیری را صرف بهبود و افزایش تسلط خود در ماژول ها و ابزارهای آن میکند، از این رو سیستم مدیریت محتوا وبینه را توسعه دادیم که بتواند یک مسیر مشخص از نظر مدیریت محتوا و چند زبانه مانند فارسی و انگلیسی و فرانسوی یا اسپانیایی برای سایت های بین المللی ایجاد کنیم. خوشبختانه تاکنون چندین سایت موفق با این CMS پیاده سازی شده اند و طی فواصل زمانی مختلف نسخه های جدید آن منتشر میشود.

سهولت در مدیریت برای همه مدیران و وب مستران مهم است ، اگر پیچیدگی و بخش های مختلف به نوعی کار را سخت تر کند ، این توسعه و طراحی اختصاصی عملا کاربردی نیست بلکه تلاش در این بوده است که برای نرم افزارهای تحت وب همواره یک چارچوب استاندارد داشته باشد تا کاربران گرامی و مشتریان ارجمند با خیالی آسوده و به راحتی در مدیریت محتوا و سایر نرم افزار ها مانند CRM یا فروشگاه اینترنتی  کارهای روزانه را انجام دهند.

امروزه طراحی سایت به عنوان یک تخصص شناخته میشود و کسب و کارها برای داشتن وب سایت به دنبال شرکت معروف طراحی سایت می گردند

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید