remove bad link

قطعا حذف مطالب از نظر گوگل شامل امتیاز منفی و کاهش رتبه سایت است اما چگونه میتوان مطلبی را از سایت حذف کرد اما آسیبی به seo  سایت وارد نشود ؟
ممکن است بنا به دلایلی نوشته ای را از روی سایت حذف کنید و نمی خواهید در نتایج گوگل هم آورده شود . در صورتی که حذف رتبه وب سایت شما بسته به sitemap  شما و نقشه محتوایی که گوگل دارد رتبه بندی میشود قطعا حذف یک یا چند مطالب میتواند آسیب زا باشد.
در cms  اختصاصی وبینه ما راه حلی داریم که میتواند برای وب سایت هایی که تولید محتوای میکنند و از طریق بازاریابی محتوا مشتریان را جذب میکنند کارآمد باشد در این روش ما به جای حذف همیشگی مطلب آن را آرشیو میکنیم . مطلبی که آرشیو میشود در هیچ جای سایت قابل مشاهده نیست ! مثلا در دسته بندی مطالب ، مطالب پیشنهادی و ... اما برای اینکه از نظر موتورهای جستجو نیز حذف شود و در نتایج جستجو دیده نشود باید چکار کرد ؟
ما در مقاله تاثیر حذف مطالب در سئو به این موضوع پرداخته ایم و روش Remove URLs در گوگل را پیشنهاد می کنیم این بخش در وب مستر تولز قابل دسترس است ، یعنی بعد از اینکه در سایت شما مخفی شد در نتایج نیز مخفی شود !
با این مکانیزم نه لینک محتوای شما از بین میرود و نه رتبه سایت کاهش پیدا میکند به عبارتی انگار ان مطلب روی سایت شما نبوده است . حتی اگر ان محتوا باعث افت SEO شما شده باشد با روش Remove Url در کنسول گوگل میتوانید تاثیر منفی روی شاخص کلی سایت خود را از بین ببرید

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید