نرم افزار بازاریابی اینترنتی
از ویژگی های مهم نرم افزارهایی که در قالب وب سایت طراحی می شوند این است که همه ویژگی های سایت از جمله روش طراحی بر اساس گرافیک مورد نظر و عدم وابستگی به نرم افزارهای پیش نیاز جهت اجرا در کامپیوتر کاربر میتوان به دسترسی توسط موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و .. در هر جایی که دسترسی به اینترنت ممکن باشد نام برد.
ویژگی سایت بازاریابی یا نرم افزار اینترنتی
ویژگی سایت بازاریابی یا نرم افزار اینترنتی
میتواند اطلاعات مشتریان و یا نیاز های آن ها را ثبت کند و طی گزارشی طبقه بندی شده به مدیریت اعلام کند.
بازاریاب های شما به صورت حضوری میتوانند به صورت آنلاین سفارش را در هنگامی که روبروی مشتری قرار دارند ثبت کند و مشتری پیامک ثبت سفارش را در موبایل خود دریافت کند ، به طور نمونه میتوان در محتوای پیامک کد پیگیری سفارش می تواند موجود باشد که مشتری بر اساس آن کد هزینه بیعانه را به بازاریاب تحویل دهد. به عبارتی فاکتور الکترونیکی
علامت گذاری در نقشه google map و ثبت موقعیت جغرافیایی مشتری بر اساس تاریخ و زمان همچنین ذخیره مختصات در پایگاه داده نرم افزار سایت و اجرای برنامه ریزی های زمانبدی شده برای مراجعه مجدد بازاریاب ها به مشتری و ثبت سفارش های جدید ، موردی که عرض کردم طیف وسیعی از قابلیت ها را می تواند به همراه داشته باشد مثلا هنگامی که یک موقعیت GPS در نرم افزار توسط یکی از بازایاب ها ثبت شود و موعد مراجعه مجدد را یک ماه آینده ثبت کند ، بعد از گذشت یک ماه به نزدیک ترین بازایابی که در اطراف موقعیت به شعاع مثلا 2 کیلومتری قرار دارد پیام ارسال میشود و به این طریق مشتری ها به نحوی جدید قابل بررسی مجدد بدون تاخیر میشوند.
مدیریت سایت ، لیست همه محصولات و کالا های موجود را در سایت ثبت می کند سپس بازاراب ها بعد از ثبت سفارش از موجودی انبار به تعداد سفارش کسر میشود.
اگر مشتری ایمیل یا کد مشتری خود را به بازایاب دهددر هنگام ثبت سفارش فاکتور PDF برای او ارسال میشود.
نرم افزار بازایابی با استفاده از نقشه گوگل مپ Google map میتواند موقعیت هایی را که بازاریاب باید بررسی کند را در صفحه حساب کاربری او نمایش می دهد همچنین بازاریاب اگر با تبلتی که در دست دارد GPS خود را فعال کند از موقعیت فعلی تا موقعیت مقصد خط مسیر او مشخص میشود.
نرم افزار از طریق اینترنیت توسط موتورهای جستجو یافته میشود و مشتریانی که متقاضی محصولات شما هستند را به سمت ثبت سفارش آنلاین هدایت می کند.
بازاریاب های شما به صورت حضوری میتوانند به صورت آنلاین سفارش را در هنگامی که روبروی مشتری قرار دارند ثبت کند و مشتری پیامک ثبت سفارش را در موبایل خود دریافت کند ، به طور نمونه میتوان در محتوای پیامک کد پیگیری سفارش می تواند موجود باشد که مشتری بر اساس آن کد هزینه بیعانه را به بازاریاب تحویل دهد. به عبارتی فاکتور الکترونیکی
علامت گذاری در نقشه google map و ثبت موقعیت جغرافیایی مشتری بر اساس تاریخ و زمان همچنین ذخیره مختصات در پایگاه داده نرم افزار سایت و اجرای برنامه ریزی های زمانبدی شده برای مراجعه مجدد بازاریاب ها به مشتری و ثبت سفارش های جدید ، موردی که عرض کردم طیف وسیعی از قابلیت ها را می تواند به همراه داشته باشد مثلا هنگامی که یک موقعیت GPS در نرم افزار توسط یکی از بازایاب ها ثبت شود و موعد مراجعه مجدد را یک ماه آینده ثبت کند ، بعد از گذشت یک ماه به نزدیک ترین بازایابی که در اطراف موقعیت به شعاع مثلا 2 کیلومتری قرار دارد پیام ارسال میشود و به این طریق مشتری ها به نحوی جدید قابل بررسی مجدد بدون تاخیر میشوند.
مدیریت سایت ، لیست همه محصولات و کالا های موجود را در سایت ثبت می کند سپس بازاراب ها بعد از ثبت سفارش از موجودی انبار به تعداد سفارش کسر میشود.
اگر مشتری ایمیل یا کد مشتری خود را به بازایاب دهددر هنگام ثبت سفارش فاکتور PDF برای او ارسال میشود.
نرم افزار بازایابی با استفاده از نقشه گوگل مپ Google map میتواند موقعیت هایی را که بازاریاب باید بررسی کند را در صفحه حساب کاربری او نمایش می دهد همچنین بازاریاب اگر با تبلتی که در دست دارد GPS خود را فعال کند از موقعیت فعلی تا موقعیت مقصد خط مسیر او مشخص میشود.
نرم افزار از طریق اینترنیت توسط موتورهای جستجو یافته میشود و مشتریانی که متقاضی محصولات شما هستند را به سمت ثبت سفارش آنلاین هدایت می کند.