نگرش وبینه در طراحی خلاقانه و اختصاصی

ایده ها خیلی ساده شکل میگیرند اما آنها دارای محتوایی عمیق هستند ایده ها در هر فن و کاری باید به عمل تبدیل شود ما در وبینه از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز کرده ایم و هر روز با طراحی اختصاصی وب سایت تلاش میکنیم تا کاملا تولیدی بهینه و کارآمدی را ایجاد کنیم  . ما میدانیم که با وجود سیستم های مدیریت محتوا عمومی امثال وردپرس میتوان کارهای عمومی را انجام داد اما هدف ما کارهای خاص و مشتریانی هستند که به شکل خاص به انتخاب بهترین روش و انتخاب بهترین کنترل پنل یا CMS اختصاصی برای طراحی وب سایت خود برسد و آن را بر سایر روش های عمومی ترجیح دهد.

horizone

طی سالها و با رویکردی نو آورانه با تحلیل نیازمندی های مشتریان کنترل پنل اختصاصی که کاملا بر پایه زبان قدرتند PHP است را ساختیم ، خوب است که PHP جزو برترین زبان های ساخت صفحات اینترنتی است و در این زمینه از سایر زبان ها پیشی گرفته است .

روش خلاقانه ای که محصول نرم افزاری ایرانی و تخصصی مدیریت محتوا را تولید کرده است بر چهار ستون  امنیت - کارآمد - سرعت - به روز بودن استوار است و از الزاماتی است که می تواند تجارت الکترونیک شما را پویا و قدرتمند کند و با این وجود وب سایت های بزرگی را طراحی و تولید کرده ایم نشان از قدرت و کارایی فوق العاده آن است .

در ادامه با باز شدن موضوعات زیر بیشتر میتوان مزیت ها و قابلیت های آن را شناخت و با روش رسیدن به بهترین نتیجه در تیم وبینه آشنا شوید.

امنیت را چطور پوشش میدهد ؟

امنیت را میتوان با انتخاب زیرساخت های مشهور به خوبی تامین کرد ، زیرساخت ها در طراحی اختصاصی وب سایت شامل فریم ورک حرفه ای مانند لاراول و سیستم عامل و کنترل پنل به روز است . آیا داستان امنیت تا همین اندازه بود ؟ قطعا خیر از زیرساخت که بگذریم اولین خشت دیوار طراحی اختصاصی به معماری و ساختار مهندسی سیستم طراحی شده مربوط میشود  . چیزی که امنیت را تامین میکند نبود حفره های امنیتی و باگ های امنیتی است و از طرفی پایش پیوسته و رفع مشکلات شناسایی شده با سرعت بالا . 

امنیت وب سایت شامل نفوذ غیرمجاز افراد در کنترل پنل ادمین و یا نفوذ به سرور است ، اصولا زیرساخت های مشهور مانند سرور های لینوکسی مثل Centos یا Debian تا به امروز خود را به روز نگهداشته اند و نمی توان به وجود باگ های فاحش در آنها شک کرد ما در وبینه با پیاده سازی اصولی و تست های دقیق حفره های امنیتی که در مدت تست و طراحی طی سالهای اخیر شناسایی شده است را حل و با پتچ ها و به روزرسانی های مرتب آنها را حل کرده ایم. ما با حذف شعاف ها اعتقاد داریم که زیرساخت ها از حداقل ترین مشکلات امنیتی برخوردار هستند به طور مثال پایگاه داده چیزی نیست که تفاوت و مزیتی در امنیت سایت شما ایجاد کند.

کارآمدی را چطور پیاده سازی کرده ایم ؟

کارآمدی نقطه عطف میان دو محصول رقابتی است روزانه شرکت ها در تلاش هستند که محصولات نرم افزاری قدرتمند و کارآمدی طراحی می کنند و همان چیزی است که تفاوت را ایجاد میکند کارآمدی شامل امکانات کاربردی است تا توانایی پایداری در شرایط دشوار و پیچیده را داشته باشد . هنگامی که وب سایت شما در ترافیک بالا کارآمدی کافی را ندارد به مشکل جدی برخورد میکنید ما کاری میکنیم که وب سایت در حداکثر پایداری و تحمل ترافیک را داشته باشد . 

سرعت را چطور ایجاد میکنیم ؟

در ارتباط با موضوع کارآمدی سرعت ارتباط مستقیم دارد سرعت وب سایت به اصطلاح به Light Weight بودن ارتباط دارد و از طرفی هم به حذف پیچیدگی ها و کاهش تعداد Query ها و کاهش کدهای اجرایی سمت سرور سیستم تاثیر گذار است از طرفی در کنترل پنل اختصاصی وبینه از روش های مدرنی مانند موتور Cache یا حافظه پنهان استفاده میکنیم و استفاده بهینه و بجا این روش سرعت را تا چند برابر بالاتر میبرد .

به روز بودن را چطور اجرا میکنیم ؟

به روز بودن در جهان نرم افزار مثل خون در قلب تپنده تکنولوژی است ساده ترین نرم افزارهای کاربردی تا بزرگ ترین نرم افزارها و شرکت های جهان به طور مرتب نسخه های جدید در فواصل مختلف زمانی انتشار می دهند این کار تاثیر بسیار زیادی بر پویایی آن دارد و هم زمان همه بخش های سیستم ارتقا پیدا میکنند برخی از این بخش ها روی ویژگی های جدید تاثیر گذار است و بخشی دیگر در ارتقا ویژگی های قبل و این چرخه به صورت دوره ای تکرار میشود . دریافت بازخوردهای مختلف کاربران و درخواست های مشتریان جدید همواره کنترل پنل را به روز میکند. با تکرار و فروش بیشتر هم میزان درصد رشد آن نیز بالاتر و بالاتر خواهد رفت.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید