گزارش مدت زمان برنامه نویسی

تا الان به این فکر کردید که کاش یه ابزاری بود که میشد مدت زمان برنامه نویسی با زبان های مختلف را به شما گزارش بده ؟ یا اینکه در شرکت شما هر کارمند چقدر با PHP کد میزنه و چقدر با CSS و چقدر با Java. به نظر میرسه اگر گزارشات آماری به درستی کاوش بشن میشه یک راه حل برای پیدا کردن نقاط ضعف و قوت برنامه نویس باشه.

همچنین اگر از یک سامانه جامع بهره گیری کنه میشه بین همه افراد گروه پر کار ترین ، بین یک زبان برنامه نویسی پرکاربردترین در کشور یا در دنیا را بدست آورد...

ما در این آموزش شما را با وب سایت https://wakatime.com آشنا می کنیم . این وب سایت خدمات رایگانی را در زمینه گزارش گیری مدت زمان برنامه نویسی در زبان های برنامه نویسی با استفاده از نمودارهای آماری ارائه میدهد.

حالا به این فکر کنید که چطوری میشه توی IDE های مختلف ارتباط خود را با این سامانه برقرار کرد ! https://wakatime.com برای تقریبا همه IDE ها و Editor ها پلاگین مربوطه را تولید کرده است مثلا اگر شما از Notpad++ برنامه نویسی می کنید میتوانید پلاگین آن را از داخل سایت دانلود کنید و طبق آموزش ارائه شده بعد از نصب API مربوط به حساب کاربری را در آن پلاگین وارد کنید.

این پلتفرم در قیمت گذاری ساعتی برنامه نویسی کاربردی است

 

داود

عالی بود. هم آموزشی و هم بسیار کاربردی و مورد نیاز