اهمیت تولید محتوای ویدیویی
همه وب سایت ها برای معرفی بهتر خود از روش تولید محتوا استفاده میکنند اما متاسفانه حجم بسیار زیادی از آنها کپی و تکراری است ! تکراری بودن محتوا جذابیتی برای کسی ندارد . نویسده این مقاله با هدف معرفی روشی بهتر در تولید محتوا که قابلیت ایجاد ارزش افزوده بسیار بالاتری دارد میخواهد تولید کنندگان محتوایی که با تولید حجم بالایی از مقالات بعضا قدیمی و تاریخ گذشته وارد روشی نو در این رقابت کند.
اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست که اگر مقاله ای ناب و جدید در حوزه خاصی مانند طراحی وب سایت ارائه شود همگان از آن استفاده و استقبال میکنند . اما برای بدست آوردن مطالبی جدید نیاز به داشتن تجربه و تخصص نیز می باشد حداقل داشتن تخصص در ترجمه مقالات خارجی ! اما واقعا کسی که برای تولید یک مقاله خوب بخواهد وقت بگذارد شاید لازم باشد چندین مقاله مشابهه را بررسی کند و ایده های خاص خود را نیز به آن اضافه کند . اما متاسفانه با همه این تلاش ها حجم این ترفند به قدری بالاست که شاید صدها یا هزار نفر هم در حال این کار هستند . چرا که در نهایت به تولید چند صفحه متن ختم میشود و بعضا گوگل هم در رتبه بندی این همه مقاله مشابهه تصمیم گیری متفاوت و یا بعضا ناعادلانه ای انجام میدهد.
اما برای رهایی از این همه حجم اطلاعات شاید بلااستفاده برای مخاطبان و تنها در جهت افزایش رتبه سئو سایت بوده راهکار چیست ؟ و چگونه کاربران را به صورت خلاصه و حرفه ای به هدف مورد نظر هدایت کرد ! طبق برآورد آمارهای مختلف تولید محتوای ویدیویی حدود 50 درصد تاثیرگذاری بیشتری برای مخاطب دارد و همچنین بالابودن کیفیت محتوای و موسیقیایی آن نیز بسیار پر اهمیت است . شاید برای شما ساده نباشد که این کار را انجام دهید و لاجرم افراد دیگری به صورت هوشمندانه جای شما را خواهند گرفت . دنیا در حال ارائه محتوای پویا به مخاطبان به شکل جذاب و جدید پیش میرود پس بهتر از این قافله عقب نمانید. برای تولید یک کلیپ موشن گرافیک 30 ثانیه ای با کیفیت هزینه بالای لازم است که بپردازید اما من میخواهم برای شما یک نرم افزار مشهور و ساده را معرفی کنم که بتوانید از آن برای تولید موشن گرافیک های ویدیویی استفاده کنید . در نرم افزار Power Point 2016 ویژگی های برای تولید اسلاید های ویدیویی وجود دارد و شما می توانید روی اسلاید ها صدای گوینده متن مقاله یا محصول را نیز درج کنید . این روش با اینکه بسیار زمانبر است اما نرخ انتشار آن چندین برابر بیشتر از سایر روش های تولید محتوای سنتی است با این روش کاربران در شبکه های اجتماعی ویدیویی مانند اینستاگرام هم خیلی سریع تر میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.