تبدیل فرصت ها به مشتری در crm

فرصت ها اهمیت بسیار زیادی دارند فرصت ها یک قدمی مشتری های شما هستند  crm سپهر گستر بر اساس ایده ای که مختص به خود است کمک میکند تا فرصت ها به مشتری تبدیل شوند . 

کانال های رایج جذب فرصت های فروش

فرصت ها  از طریق نمایشگاه یا کمپین های تبلیغاتی مختلفی واردمیشوند و پایش اطلاعات فرصت ها وظیفه اصلی سیستم گردش کار است . ثبت و ضبط گزارش ارتباطی قبلی با فرصت ها کمک زیادی میکند تا شیوه ارتباط جدید  خود را از قبل مشخص کنید این ویژگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در سیستم Stage فرصت های منتظر بررسی قبل پیگیری هستند.

سیستم Stage یا مرحله بندی فرصت ها

تبدیل فرصت ها به مشتری در سیستم Stage ها بر اساس وضعیت های مختلفی مانند فرصت های تکرار شوند - فرصت های مهم - فرصت های ضعیت تقسیم بندی میشوند و بر اساس الگوریتم های مختلف می توانید فرصت های را در بازه های زمانی مختلف به گردش در آورید تا 70 درصد  احتمال فروش خود را بیشتر کنید.

فرصت های پایان یافته 

فرصت های بسته شده به دلایل مختلفی بسته میشوند دلایلی که باعث بسته شدن یک فرصت میشوند را میتوان گزارش گرفت تا از معایب و مشکلات تیم فروش و بازاریابی آگهی بیشتری بدست اورید.

وضعیت فرصت ها

فرصت ها در اولین قدم چیزی بیشتر از یک پیگیری ساده نیستند و بعد از بررسی های اولیه فرصت کاندید شدن به عنوان یک فرصت قوی یا ضعیف را بدست خواهند آورد . فرصت های ضعیت دلایل خاص خود را دارند که منجر به پایان یافتن آنها میشوند و فرصت های قوی نیز دلایلی را دارند که به صورت المان های گرافیکی برای اپراتور قابل روئیت هستنند .

روش های مختلف ارتباط با فرصت ها 

تماس های تلفنی ، ارسال ایمیل ها ، ارسال پیامک ، شبکه های اجتماعی از عمده روش های مرسوم در ارتباط با صاحب فرصت است . داشتن تجربه کافی ارتباط با فرصت بسیار اهمیت دارد تا یک فرصت کاندیدای فرصت قوی باشد و نقطه شروع آن به شیوه و نحوه  ارتباط اپراتور با فرصت است . ارتباط تلفنی موثر بر سایر روش ها ارجعیت دارد و در صورتی که موفق به ارتباط با آن نشدید با ادبیاتی حرفه ای با سایر روش ها برای فرصت پیام های به منظور ایجاد ارتباط مجدد قابل ارسال است.

crm تحت وب

شاخص های مهم

  • گردش کارها میتوانند فرصت ها را به مشتری تبدیل کنند.
  • شما را یاری میکند تا با بهترین زمانبدی با فرصت ها ارتباط برقرار کنید.
  • با استفاده از ابزارهای UX تجربه جدیدی را به کاربر میدهد تا در عین سادگی و کارایی از crm تحت وب استفاده کنید.
  • فرصت ها را در جایگاه های مختلف جابجا میکند و با هر تغییر وضعیت یاداشت های مرتبط را ایجاد میکند.
  • گردش کارها را در بازه های زمانی به شما نمایش میدهد و به صورت خودکار در وضعیت های و ستون برای پیگیری یا برای انجام تغییر میدهد.
  • سرعت و سادگی بالا اصلی ترین ویژگی یک سیستم گردش کار باید باشد تا کاربر تجربه مطلوبی از استفاده دائمی آن داشته باشد.
  • گروه بندی وضعیت فرصت ها به فرصت های تکرار شونده - فرصت های قوی - فرصت های ضعیت تقسیم بندی میشوند.
  • ایجاد برچسب ها و نشانه ها برای انواع فرصت ها 
  • فیلتر هوشمند و ساده برای یافتن سریع 
  • ایجاد کمپین و جابجایی  فرصت ها در آنها به منظور جلوگیری از ایجاد اطلاعات تکراری



    مطالبی که به شما پیشنهاد میشود
    عضویت در خبرنامه
    صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید