نرم افزار CRM تحت وب

 

نرم افزار CRM تحت وب یا ارتباط با مشتریان در قالب تحت وب بهترین گزینه ، به صرفه ترین و راحت ترین روش برای ارتباط شما و مشتریان است ، با نگاهی عمیق تر تبدیل فرصت ها به مشتری بر اساس قابلیت هایی که در نرم افزار نهادینه شده دلیل موفقیت این نرم افزار بود است.

سیستم ارتباط با مشتریان تحت وب

ضرورت ارتباط با مشتری و برقراری ارتباطی  دو طرفه یکی از ملزومات تجارت الکترونیک است ، CRM  تحت وب میتواند اساس ارتباط با مشتری در حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان به صورت طبقه بندی شده است ، این اطلاعات در یک پرتال میتواند به نوعی خودکار از چرخه عملکرد سیستم بدست آید ، هنگامی که شما بخش عضویت را در وب سایت خود دارید CRM  میتواند به با استفاده از اطلاعات حساب کاربری درارسال پیام ها استفاده کند یا وقتی که طی گردش کاری انجام گرفته بخشی از عملیات به صورت موفق یا ناموفق بوده است را گزارش هایی را گرفت و محتوا و نوع پیام را در نظر گرفت.

یک مدیریت مارکتینگ می تواند عملکرد فروش را به صورت لحظه ای ببیند و با استفاده از آن یک عاملیت جدید را سازماندهی کند میتواند فرصت ها را پیمایش کند و بر اساس رتبه بندی که در میان آنها صورت گرفته بالاترین رتبه ها را در پایین قیف بازاریابی مشاهده کند. 

برخی از ویژگی ها

  • ارسال پیامک
  • ارسال ایمیل
  • ارسال تیکت
  • خروجی فایل excel
  • تعرف مدیریت کارها برای هر اپراتور
  • یاداوری و ثبت فرصت ها برای هر اپراتور
  • سیستم مالی و حسابداری 2 طرفه خرید - فروش - برگشت از خرید - برگشت از فروش
  • مدیریت سرفصل ها 
  • سیستم بورد ها و فعالیت ها با قابلیت های Drag & Drop بین گروه کارها
  • بسیار ساده و برپایه متریال دیزاین گوگل
  •  اپلیکیشن اندروید و هماهنگ با موبایل
  • سیستم مدیریت کارها و زمانبدی 
  • گردش کارها به صورت Realtime و چند کاربره
  • بازاریابی و جذب فرصت ها
  • متمرکز بر سیستم افزایش فروش بر اساس پیگیری منظم کارها و هدایت اپراتور به انجام کارهای امروز
  • قابل استفاده در تمام مشاغلی که با حجم زیادی از فرصت ها مانند تماس های تلفنی ، نمایشگاه و.. در ارتباط هستند 
  • سیستم مدیریت تیکت . دریافت پاسخ ، ارسال سوال 
  • اطلاع رسانی از تغییر وضعیت تیکت به صاحب تیکت از طریق موبایل – ایمیل
  • کاملا یکپارچه در دفتر کار به صورت یک آیکن مستقل
  • نمایش فهرست تیکت های اخیر 
  • امکان بستن تیکت
  • امکان بازگشایی تیکت بسته شده توسط مدیر و کاربر
  • مدیریت نامه های ارسال شده از طرف سایت به همراه مشخصات ارسال کننده و IP
  • مدیریت کمپین ها 
  • مدیریت فرصت ها
  • گردش کار چند ستونی با امکان Drag & Drop  بین چندین وضعیت مختلف
  • هماهنگی Realtime در بین همه اپراتورها بعد از ایجاد تغییر در وضعیت کارها یا فرصت ها
  • سیستم یادآوری و تکرار دوره ای فرصت ها جهت تبدیل شدن فرصت به مشتری به صورت سیکل و یا ثابت
  • سیستم ارتباط با مشتریان ار روی نقشه
  • سیستم اطلاع رسانی به روش های مختلف بدون اسپم ، ایمیل ، پیامک و وب نوتیفیکیشن

به کار گیری یک کامپیوتر به عنوان سرور و نصب نرم افزار روی آن و دسترسی کاربران با مرورگر قابلیت اصلی تحت وب بودن است این نرم افزار برای سازمان هایی که شبکه داخلی دارند میتواند بدون اینترنت اجرا شود و حتی بدون وجود شبکه داخلی LAN با استفاده از اینترنت در همه دپارتمان ها قابل دسترس است.حدف محدودیت مکانی اولین و بهترین خدمت اینترنت به بشر بوده است ، مشتریان در محل کار یا منزل به این نرم افزار از طریق اینترنت با وارد شدن به سایت شما دسترسی پیدا می کنند و کارمندان در محل کار یا در منزل می توانند از خدمات نرم افزار تحت وب استفاده کنند

 
 

crm

 
 
یکی از چالش هایی که با مشتریان وجود دارد عدم ارتباط دائم است. اگر مشتریان را به دو دسته قطعی و احتمالی تقسیم بندی کنیم روش ارتباط با آنها و نوع سرویس دهی کاملا متفاوت است ، نرم افزار CRM با درنظر گرفتن پیش فرض ها و امکانات شما را در مدیریت کارها یاری می کند.
شناخت بهتر مشتری و برنامه ریزی کردن برای نیاز های آن نبض ماندگاری سازمان یا شرکت شماست .
 
هدف اصلی CRM در ادغام و خودکار سازی سه بخش مهم( فروش - بازاریابی - پشتیبانی مشتریان یا خدمات پس از فروش) 
 
مدیریت فرصت ها و پیگیری به موقع 
 

اگر به صورت دسته بندی شده بازاریابی های انجام شده از نوع (تلفنی - اینترنتی - ایمیلی و یا حضوری و..) را جداگانه ثبت کنیم و برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم میتوانیم فرصت ها را به مشتری های دائمی تبدیل کرد ، برای اجرای برنامه ها از بخش های فروش - پشتیبانی - بازاریابی و مدیریت به درستی استفاده کنیم.

شرکت سپهرگستر با ایجاد پلت فرم تحت وب بازاریابی و فروش از جمله CRM توانسته است بخش های مختلفی که در بالا ذکر شده را به طور بسیار گسترده طراحی و توسعه دهد تا بتواند پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مشتریان قرار بگیرد ، این ویژگی ها مطابق سایر نرم افزارهای مدرن بر اساس کاربرپسندی و موبایل پسندی بوده و با نسخه اندروید آن نیز طراحی و تولید شده است

جلیل ریاضیمرداد 03، 1398

سلام توضیحاتتون مفصل و قشنگ بود .

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 تفاوت نرم افزار ابری با تحت وب چیست؟
تفاوت نرم افزار ابری با تحت وب چیست؟

تفاوت نرم افزارهای ابری با نرم افزار تحت وب چیست؟برای معرفی این دو نوع نرم افزار باید به نوع عملکرد ...

 نرم افزار crm صرافی
نرم افزار crm صرافی

نرم افزار crm صرافی تحت وب راهکاری هوشمند و ساده برای افزایش فروش و ارتباط سریع و ساده با مشتریان

 تکنولوژی نرم افزار CRM تحت وب
تکنولوژی نرم افزار CRM تحت وب

چرا تکنولوژی نرم افزار CRM تحت وب نسبت به سایر تکنولوژی ها برتر و کارآمد تر است

 اشکالات احتمالی نرم افزار CRM
اشکالات احتمالی نرم افزار CRM

ممکن است در اجرای نرم افزار CRM با اشکالاتی مواجه شوید و به دنبال دانستن دلایل عدم موفقیت خود باشید. ...

 نرم افزار CRM به همراه دستگاه کالر ای دی
نرم افزار CRM به همراه دستگاه کالر ای دی

نرم افزار crm به همراه دستگاه کالر ای دی تحت وب به همراه سیستم گزارش ساز آنلاین

 مدیریت مشتریان و مزیت CRM
مدیریت مشتریان و مزیت CRM

مدیریت مشتریان یک شرکت یا سازمان با استفاده از نرم افزار تحت وب CRM یک قابلیت است که در دنیایی امروز ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید