تفاوت طراحی سایت بازاریابی شبکه ای با فروشگاه اینترنتی
بازاریابی شبکه ای قانونی در ایران نوعی فروشگاه اینترنتی است که با داشتن زیرساخت های به هم پیوسته از عضویت اعضا آن قانون چندسطحی را برقرار کند و با خرید زیرمجموعه افراد بالاسری بر اساس پلن درآمد زایی کسب درآمد کنند.
یکی از اصلی ترین تفاوت های طراحی سایت بازاریابی شبکه ای با فروشگاه اینترنتی نوع ساختار پایگاه داده ای است که در کنار فروشگاه اینترنتی باید حضور داشته باشد . الگوی شرکت های طراح و تولید کننده نرم افزار های بازاریابی شبکه ای متفاوت است و هر محصول هر شرکت کارایی خاص خود را دارد . برخی از شرکت ها کارایی و سرعت عمل نرم افزار تحت وب شبکه ای را از اهمیت ویژه ای برخوردار می دانند و سعی کرده اند سایتی را ارائه کنند که در حجم بالا کاربران به مشکل برخورد نکند البته کارایی در هر وب سایتی از ارزش بسیار بالای برخوردار است.
در وب سایت های بازاریابی شبکه ای فرایند عضویت به گونه تعریف میشود که شما باید حتما یک معرف داشته باشید تا بتوانید عضویت خود را ثبت کنند . برخی از وب سایت ها گزارشات و اتفاقات را به تاخیر های چند ساعته به روز میکنند ، مثلا اگر بازاریاب در زیرمجموعه یک شخص قرار گرفت بعد از گذشت چند ساعت شناسایی میشود که به نظر نوعی ضعف در ساختار آن وب سایت است. نوع نرم افزاری که در بازاریابی شبکه ای وبینه اجرایی میشود کملا Realtime و سریع است .