جادوی دیجیتال مارکتینگ هوشمند - قسمت اول


جادوی دیجیتال مارکتینگ

جادوی دیجیتال مارکتینگ هوشمند کاری است که کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث رسیدن به اهداف و دیدن نتایج زحماتی است که سالها برای دیدن آنها انتظار می کشیدید.

همه کسب و کارها دوست دارند که فروش بالایی داشته باشند ! آنها تمایل دارند بیشتر بفروشند و در از هوشمند سازی برای بالارفتن فروش  هر چه بیشتر استفاده کنند اما چگونه ممکن است ... 

طی تجربیاتی که در سالهای اخیر داشته ام بدون بهره برداری از ابزارهای فروش و بازاریابی دیجیتال این امر مقدور نیست ما در گذشته و در حال حاضر افراد زیادی را داریم که بسیار موفق بوده اند اما دیده نشده اند چه بسا که اگر دیده می شدند بسیار موفق تر میشدند ، اصولا دیجیتال مارکتینگ همین کار را انجام میدهد . تکنولوژی با در نوردیدن مکان ها یک سخنران یا مدرس یا یک محصول را خیلی سریع معرفی میکند و کاری میکند و این واقعا جادوست . 

صرف زمان و تلاش برای رسیدن به دیده شدن بسیار مهم است شبکه های اجتماعی با قدرت بالایی انتشار پیام دارند مانند ابری است که باران را سطح شهری می آورد و اتفاقا اهمیت حضور در این فضا بسیار مهم است مخصوصا در افرادی که حرفی برای گفتن دارند.

crm

در حوزه فروش به اهمیت نرم افزار CRM بسیار توجه داریم اما آیا داشتن این نوع نرم افزارها کافی است ؟ قطعا خیر بلکه به قول معروف یک گفتگو واقعی با یک مشتری و نوشیدن یک فنجان قهوه تاثیری بسیار زیادتری از چسباندن هزاران برگه تبلیغاتی روی دیوار را دارد ! در صورتی که همان شخصی که با آن قهوه میل کردید می توانست یکی از آن هزاران نفری باشد که تراکت شما را روی دیوار دیده است و خیلی ساده از آن عبور میکرد . اهمیت دادن به گفتگو و ارتباطات در فروش و موفقیت بسیار موافقیم که میتواند جادو کند . 

هنگامی که در یک نمایشگاه غرفه ای گرفته اید و افراد بسیار زیادی را می بینید که ممکن است مشتری های آتی شما باشند این رویداد نوعی حضور در فضای واقعی و ارتباطات است ارتباطی که هزاران سال است در میان مجامع بشری وجود داشته است و امروزه این ارتباطات در کسب و کارها میتواند زمینه ساز خلق ثروت باشد متاسفانه حذف تفکر در ارتباطاتی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد به نوعی آفت آن برای بشر است هنگامی که بیننده صرفا با زدن لایک از موضوع خارج میشود در استراتژی های هوشمند در کمتر از ۷ ثانیه میتوان مخاطب را حفظ کرد و آن را وارد صفحات اصلی مانند صفحه فرود وب سایت خود کرد و بعد با دریافت اطلاعاتی از شخص آن را به رویداد ها و کنفرانس های آنلاین یا حضوری خود دعوت کرد.

سمینار کسب و کار

 

تیم سازی مانند طراحی داخلی یک منزل زیبا

لازم است که طی استراتژی ها و تیم سازی خوبی افراد را در نقاطی از بازاریابی و فروش قرار داد عینا مثل طراحی داخلی یک خانه بسیار مرتب و زیبا آنگاه با گذشت مدتی میتوان تاثیر مثبت فعالیت مجموعه را حس کرد این احساس قطعا برای همه کارفرماهای عزیز شیرین است و برای بهتر شدن آن تلاش میکنند.

 

کسب تجربه افراد موفق مثل برق 

اصولا کسب تجربه برای همگان شیرین است چرا که مسیر طی شده ای که طی سالها زمان و دشواری گذشته است با سرعت برق میتوان گذراند . این موضوع همیشه در گفتگوهای افراد موفق بسیار دیده میشود که افراد زیادی مشتاق شنیدن راه و روشی هستند که او گذرانده است مثلا شخصی مثل دارن هاردی یا استیو جابز و ... اینها یک نمونه در نوع خود بوده اند که در شرایط زمانه خود توانسته اند در بهترین انتخاب خود حرکت کنند من اعتقاد دارم که کپی شدن استیو جابز دیگر ممکن نیست چون نه دوره ۱۹۰۰ میلادی است و نه آن ایده ها ارزش دارند امروزه هر کسی که میل به رشد و پیشرفت شخصی داشته باشد میتواند با سرمایه گذاری روی خودش ایده های بزرگی را در سر بپروراند و آن ایده ها شاید او را شبیه یکی کسی کند که در این دنیا هیچ نمونه ای ندارد. لذا یادگیری پیوسته و منظم شاه راه هر انسانی که مشتاق کسب علم و تلاش برای رسیدن به پله های ترقی است .

 

 

امروز 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:34 دقیقه ، وحید الوندی - مدیر و موسس وبینه

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی روش جذب مشتری با روش های تولید محتوا ، تبلیغات اینترنتی ، طراحی سایت ، ...

 بازاریابی محتوا در کسب و کارهای کوچک
بازاریابی محتوا در کسب و کارهای کوچک

بازاریابی محتوا یکی از تاثیرگذارترین نوع بازاریابی است.درواقع بدون محتوای صحیح در نتایج جس ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید