عملکرد صحیح وب سایت بازاریابی شبکه ای

حدود 1 دهه از عمر صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران می گذرد و شرکت های مختلفی با طیف محصولات متنوعی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند برخی از این شرکت ها به دلیل ساختار صحیح مدیریتی و تیم سازی توانسته اند بازار را در دست بگیرند و تعداد عضو چند صد هزار نفری را داشته باشند این شرکت ها با توجه به اینکه از نظر زیرساخت های نرم افزار هم به صورت حرفه ای پیاده سازی شده اند برای اینکه نگاهی به ساختار نرم افزاری بازاریابی شبکه ای بیندازیم بد نیست که ویژگی های موجود در بسته طراحی وب سایت بازاریابی شبکه ای را بررسی بفرمایید . در این بسته با توجه به ماهیت اصلی شرکت ها بر فروش محصولات از روی وب سایت و داشتن CMS اختصاصی وبینه در بخش فروشگاهی و متصل به حسابداری این شرکت قدم بزرگی در حل مشکل زیرساختی این نوع شرکت ها برداشته است و امروزه قادر است انواع شرکت های قدیمی یا تازه تاسیس را با رویکرد جدیدی که در پیش گرفته است را ساپورت فنی کند.

نرم افزار mlm

 

  • وب سایت شرکت های بازاریابی شبکه ای باید به نحوی ساده و قابل استفاده برای عموم کاربران طراحی شود و کاربر به منظور استفاده از دفتر کار مجازی دچار سردرگمی نشود ، این به طراحی تجربه کاربری وب سایت بر میگردد ، تجربه کاربری به تجزیه و تحلیل بهینه در بخش ساده سازی و کاربرپسند شدن وب سایت می پردازد .
  • سایت بازاریابی شبکه ای باید دقیق باشد و داشتن خطا در این وب سایت میتواند تبعات زیادی را برای مدیران شرکت ها به بار بیاورد اگر وب سایت دچار خطای نرم افزاری باشد لازم است که در اسرع وقت تیم پشتیبانی نسبت به رفع مشکل اقدام کند ، برخی از شرکت هایی  که تازه تصمیم به ورود به این صنعت را دارند این نوع وب سایت را مانند سایر وب سایت ها می دانند و تلاش میکنند که با حداقل قیمت بتوانند آن را بدست آورند اما صرفه جویی زیاد در بخش نرم افزاری میتواند شما را به دردسر بزرگی بیندازد و یا حتی تصمیم به باز طراحی وب سایت کنید 
  • ساختار هرمی که در دیتابیس این نوع وب سایت ها شکل می گیرد باید از نوعی هرمی استفاده کند که بعد از رشد شبکه دچار افت سرعت و کارایی نشود 
  • اگر شما ارائه دهنده کالا ها هستید باید وب سایت شما زیرساخت هایی برای مدیریت کالا ها در قالب انبارها و کالا ها را با جزئیات مختلف بتواند پشتیبانی کند ، انبار جداگانه به وب سایت شما این قابلیت را اضافه میکند تا انبار دار با داشتن دسترسی جداگانه موجودی کالا و افزایش و یا کاهش را روی محصولات انجام دهد.
  • پوسته و ظاهر وب سایت شما نیز بسیار مهم است از قالب های از پیش ساخته شده و ارزان استفاده نکنید بد نیست که از یک گرافیست برای طراحی طرح مورد نظر خود مشورت بگیرید و طرح مورد نظر خود را به طراح وب سایت ارائه دهید
  • بعد از گسترده شدن فعالیت شرکت شما با چالش های مدیریت انبار فیزیکی و موجودی کالا ها مواجه میشوید و بدتر از آن سیستم حسابداری آن است ، متاستفانه برخی از افرادی که سعی بر حل این مشکل می کند شرکت های تولید کننده نرم افزارهای حسابداری با ایجاد روش هایی مانند وب سرویس تلاش میکنند وب سایت شما را متصل کنند اما این روش اصلا روش منطقی و صحیحی نیست در انتخاب پلتفرم یکپارچه که زیرساخت های لازم را از قبیل انبار ، حسابداری و بهترین امکانات فروشگاهی را به شما ارائه میکند بسیار دقت کنید.
  • شرکت طراح و تولید کننده باید محصول خود را به خوبی پشتیبانی و توسعه دهد از ویژگی های مهم هر نرم افزار قابلیت به روز شدن با نسخه های بالاتر است.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید