نرم افزار ارتباط با مشتریان

این نرم افزار به 2 دسته تحت وب و تحت ویندوز عرضه میشود ، هدف اصلی ما در نسخه تحت وب است ، وجود قابلیت های بسیار زیاد و عدم نیاز به نگهداری و تعمیر سیستم کاربران ، سرعت بالا در دسترسی در همه جا را مهم ترین ویژگی های نرم افزار ارتباط با مشتریان تحت وب  میدانیم این موضوع با CRM هم شناخته میشود .

از آنجا که علم بازاریابی به این نتیحه رسیده است که 80 درصد نرخ فروش توسط مشتریان شما رقم میخورد و فروش به مشتری جدید 4 برابر سخت از فروش به مشتری قدیمی است و اگر یکی از مشتریان  شما ناراضی باشد میتواند حس عدم رضایت را به 10 نفر از دیگر انتقال دهد وبرعکس یک مشتری راضی رضایت خود را به 5 نفر دیگر منتقل می کند و در نهایت 95 درصد از مشتریان ناراضی اگر به شکایت آنها به زودی رسیدگی شود ، مشتری وفادار شما باقی می مانند.

با توجه به آماری که در خصوص اهمیت ارتباط با مشتری ذکر شد ، اگر با دانش و اصول صحیح ارتباط با مشتری صورت بپذیرد میتواند برای شما سود دهی بسیار بالایی داشته باشد.

 

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 نرم افزار تیکتینگ تحت وب
نرم افزار تیکتینگ تحت وب

نرم افزار تیکتینگ نوعی نرم افزار ارتباط دوطرفه است که میتواند ارتباط شما و مشتریان و همکارانتان را ب ...

 نرم افزار crm صرافی
نرم افزار crm صرافی

نرم افزار crm صرافی تحت وب راهکاری هوشمند و ساده برای افزایش فروش و ارتباط سریع و ساده با مشتریان

 مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری
مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری

برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لا ...

 نرم افزار CRM چیست
نرم افزار CRM چیست

نرم افزار CRM چیست و راهنمایی در مورد بهترین نرم افزار ارتباط با مشتریان

 ضرورت ارتباط با مشتریان  CRM
ضرورت ارتباط با مشتریان CRM

ضرورت ارتباط با مشتریان CRM و اهمیت استفاده از آن برای مدیریت شرکت یا بازاریابی مجدد مشتریان سابق و ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید